Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelkää muuttaa yhteen

Vierailija
03.05.2022 |

Ollaan 30+ ja seurusteltu pari vuotta. Mulla pitkä avosuhde taustalla, miehellä ei. Mies ei halua muuttaa yhteen, kun sen kokemukset parisuhteista nojaa sen veljen sekoiluihin.

Sekä tää veli että sen on-off tyttöystävä on mun silmissä aivan eri liigaa koulutuksen, ammatin, päihteiden jne. suhteen. Veljen tyttöystävä heitti veljen joskus ulos ja nyt tää mun mies pelkää että minä teen samoin ja että hän sitten jää tyhjän päälle.

Mies tietää että tienaan saman kuin hän, teen väitöskirjaa, ja että mun perhe on järkiporukkaa ja varakkaita. Niin miten kertoa, että hänen veljensä kokemukset päihteiden väärinkäyttäjätyttöystävästä ei oo vertailukelpoisia minuun?Ja että voihan avosuhteesta lähteä milloin vain, jos siltä tuntuu.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.

Vierailija
2/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitäisi muuttaa yhteen? Että pääsee viiden vuoden sisään kyllästymään toisen naamaan ja tapoihin? Te ihmiset olette ihan hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni mietityttäisi enemmän että eikö mies tunne minua parin vuoden seuruatelun jälkeen. Ja miten suhtautuu asialliseen keakuateluun kum keskustelette miksi vertaa sinua tuollaisiin.

Vierailija
4/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuitenkin koko ajan yhdessä, joko sen luona tai mun. Sillä on auto joten helppo kulkea, mutta mulla pyörä joten mun pitää olla arkiaamuina kotona lähellä työpaikkaa. Halutaan olla toistemme lähellä, enkä minä jaksa kulkea kahden kämpän väliä. Mun mielestä yhdessä asuminen olisi paras ratkaisu.

Vierailija
5/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti +30v. miettii tuollaisia asioita? Onko jotenkin jälkeenjäänyt?

Vierailija
7/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni mietityttäisi enemmän että eikö mies tunne minua parin vuoden seuruatelun jälkeen. Ja miten suhtautuu asialliseen keakuateluun kum keskustelette miksi vertaa sinua tuollaisiin.

No sen veli on sille läheinen ja tärkeä ihminen. Eikä miehellä ole kokemusta vakavista parisuhteista niin ei tiedä mikä on "normaalia".

Vierailija
8/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L :)

Vierailija
9/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kuitenkin koko ajan yhdessä, joko sen luona tai mun. Sillä on auto joten helppo kulkea, mutta mulla pyörä joten mun pitää olla arkiaamuina kotona lähellä työpaikkaa. Halutaan olla toistemme lähellä, enkä minä jaksa kulkea kahden kämpän väliä. Mun mielestä yhdessä asuminen olisi paras ratkaisu.

Sinä mitään väitöskirjaa tee 😂 ainakaan näiden juttujesi perusteella. Mieskin joku ihan onneton ja muka yli kolmekymppisiä...

Vierailija
10/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 13v?

Vierailija
11/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti +30v. miettii tuollaisia asioita? Onko jotenkin jälkeenjäänyt?

En usko hänen olevan, sillä on korkeakoulun käynyt ja tekee esimiestehtäviä. En tosin tunne yhtään jälkeenjäänyttä.

Vierailija
12/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan roskaa koko aloitus.

Vierailija
13/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa erikseen, mitä järkeä muuttaa yhteen, jos toisella em. fobioita? Moni nykyään pitää omat kämppänsä ja pääsevät pitämään taukoa toisistaan. Itselläni kaukosuhde toimi todella hyvin ja sitten kun muutettiin yhteen, niin meni vituilleen, kun selvisi toisen säätäneen "kaverinsa" kanssa koko tämän ajan. Kun jäi kiinni, niin sekosi ja soitti jopa poliisit paikalle, että olin käynyt hänen päälle. Itse hakkasi minut tuota ennen ja yritin estää pahemmat vammat. Jännää oli, että poliisi tarkisti moneen otteeseen mun rystyset, joissa ei ollut mitään jälkiä, mutta ei tsekannut sitten pitkähihaisen paidan alta niitä mustelmia mitä tää tyyppi tehnyt. Olin aivan sininen käsivarsia ja selkää myöten. Ja seuraavana yönä tyyppi potki aiemmin murtuneen kylkiluun uudelleen hajalle. Vissiin jonkinlainen psykoosi päällä, kun sekosi noin totaalisesi. Uhkasi tappaa mun koirat siinä ohessa ja aiemminkin tehnyt em. tappouhkauksia.

Vierailija
14/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen veli on sille läheinen ja tärkeä ihminen. Eikä miehellä ole kokemusta vakavista parisuhteista niin ei tiedä mikä on "normaalia".

No eikö tuo ole kuitenkin selvää, että mies ei halua muuttaa yhteen. Kuulostaa aika keksityltä selityksestä. Jos ei ole valmis, niin ei ole valmis.

Mä olen kerran asunut yhdessä miehen kanssa ja se riitti siihen, että en varmaan ikinä halua yhteisasumista. Haluan joskus korjata vaan omat sotkuni ja olla ihan rauhassa yksin.

Vierailija
15/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
16/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukaa erikseen, mitä järkeä muuttaa yhteen, jos toisella em. fobioita? Moni nykyään pitää omat kämppänsä ja pääsevät pitämään taukoa toisistaan. Itselläni kaukosuhde toimi todella hyvin ja sitten kun muutettiin yhteen, niin meni vituilleen, kun selvisi toisen säätäneen "kaverinsa" kanssa koko tämän ajan. Kun jäi kiinni, niin sekosi ja soitti jopa poliisit paikalle, että olin käynyt hänen päälle. Itse hakkasi minut tuota ennen ja yritin estää pahemmat vammat. Jännää oli, että poliisi tarkisti moneen otteeseen mun rystyset, joissa ei ollut mitään jälkiä, mutta ei tsekannut sitten pitkähihaisen paidan alta niitä mustelmia mitä tää tyyppi tehnyt. Olin aivan sininen käsivarsia ja selkää myöten. Ja seuraavana yönä tyyppi potki aiemmin murtuneen kylkiluun uudelleen hajalle. Vissiin jonkinlainen psykoosi päällä, kun sekosi noin totaalisesi. Uhkasi tappaa mun koirat siinä ohessa ja aiemminkin tehnyt em. tappouhkauksia.

Moneenko ketjuun meinaat tän tarinasi laittaa?

Vierailija
17/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mitään väitöskirjaa tee 😂 ainakaan näiden juttujesi perusteella. Mieskin joku ihan onneton ja muka yli kolmekymppisiä...

Aiheeni liittyy ohjelmistotuotannossa käytettäviin ketteriin menetelmiin. Väitöksen pitäisi olla vuoden päästä. Olen tutkija, mulle maksetaan siitä palkkaa.

Vierailija
18/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vaan omaa tilaa ja aikaa, jota ei voi saada jos asuu toisen kanssa kimpassa. Ei se tarkoita, etteikö se susta tykkäis. Jos vaan kokee, että nykytilanne toimii hyvin, niin miksi sitä pitäis muuttaa? Ihan loogista. Don't fix it if it works.

Vierailija
19/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää muuttaa yhteen? Onks tuo jotain jonne-suomea?

Vierailija
20/105 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisas mies. oppii muiden virheistä, ettei tee itse samoja virheitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän