Oletko matkustanut yksin ulkomaille, minne?
Millainen reissu oli. Mikä oli kivaa ja mikä ei?
Minä olin suunnitellut matkaa kaverini kanssa mutta nyt hän ei pääse. Hotelli on maksettu, lentoliput ostettu. Nyt pitäisi uskaltaa lähteä yksin.
Kommentit (98)
Pari autoreissua Italiassa.
Yleensä tullut reissattua jonkun kanssa
Oon käynyt yksin Los Angelesissa, Las Vegasissa, New Yorkissa (useamman kerran) ja Chicagossa (useamman kerran). Ei koskaan mitään ongelmia ja oon kyllä tykännyt. Viihdyn muutenkin yksin ja vietän kaiken vapaa-aikani yksin.
australia singapore malesia thaimaa. työmatkat euroopassa.
ruotsiin, viroon, venäjälle, cran kanarialle, teneriffalle, rodokselle
Rodoksen kaupunki houkuttelisi. Oletteko käyneet yksin?
Israelissa olin v.2009 3kk ajan. Olin vapaahehtoistyöntekijänä vammaishuollossa. Aikaa jäi myös matkusteluun ja vapaa-aikaan jolloin tuli kuljettua paikallisjunalla, bussilla ja ymäri Tel Avivia jalkaisin. Halusin tarkoituksella olla pitempään, jotta tavallinen arki tuli tutuksi. Tuolloin oli myös vähän levottomuutta, mutta ei vaaraksi asti.
Aika monessa paikassa olen käynyt yksin, mm. USAssa, Kanadassa, Kiinassa, Vietnamissa, Thaimaassa, Tsekissä, Ranskassa etc.
Yksin on kaikkein helpoin matkustaa.
Matkustan paljon yksin, olen reissanut mm New Yorkissa, Pariisissa, Saudi Arabiassa, Etelä-Afrikassa, Madridissa, Barcelonassa, Prahassa. Kaupunkilomat on kivoja yksin, tykkään hyvästä ruuasta, kulttuurista ja shoppailusta.
Vietän n 5kk vuodessa yksin ulkomailla. Aiemminkin reissannut ympäri maailmaa + työmatkat
Teneriffalle kerran yksin, kyllä se meni mutta hieman yksinäistähän se on kun ei voi jakaa ajatuksia/kokemuksia, toisaalta ei tarvitse juosta toisen mukana paikoissa jotka eivät itseä kiinnosta. On se toisen kanssa kivempaa.
Afrikan maihin (Namibia, Etelä -Afrikka, Sambia, Zimbabwe, Malavi, Tansania, Kenia) ja melkein kaikkiin Euroopan maihin omin avuin, seuramatkoja Pohjois-Afrikan maihin.
Millaiselle ihmiselle yksin matkustaminen on joku juttu? Vaikutat tynnyrissä kasvanelta.
Itse matkustan tavallisimmin yksin. Työmatkoja ja omia matkoja vähän joka puolelle. Yhdysvalloista Japaniin ja kaikkea siltä välillä. Joskus on seuraa, mutta yksin on kaikin puolin kätevämpää reissata.
17-vuotiaana matkustin yksin USAhan.
Ennen koronaa matkustin yksin Torontosta Suomeen.
Virossa käyn yksin useinkin. Olen reissannut ympäri Viroa, en yleensä jää Tallinnaan.
Vai ovat puolimaailmaa reissanneet mielestäsi tynnyrissä kasvaneita, pois sieltä maman helmoista olisi sinunkin aika tulla.
Kerran olen yksin mennyt kun äiti oli ostanut minulle matkan Kreetalle. Lähtö oli heti ylioppilaskirjoitusten jälkeen. Olin minä toki Agios Nikolaoksessa käynyt ennenkin, joten kaupunki oli tuttu. Siellä minä sitten nautiskelin viikon verran, ihan kivaa oli vaikka yksin matkasinkin.
Älkää käyttäkö. Maan nimi on Tsekki, ei Tsekit. Eihän kukaan sano että kävin Slovakeissa, Unkareissa, Ranskoissa jne. Tsekit on yksinkertaisesti väärä, järjetön muoto.
No tuo on mainittu myös kielitoimiston sivuilla, että on arkimuoto samoin kuin Saudeissa.