Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko matkustanut yksin ulkomaille, minne?

Vierailija
02.05.2022 |

Millainen reissu oli. Mikä oli kivaa ja mikä ei?
Minä olin suunnitellut matkaa kaverini kanssa mutta nyt hän ei pääse. Hotelli on maksettu, lentoliput ostettu. Nyt pitäisi uskaltaa lähteä yksin.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quoteä=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekeissä kävin kylpylälomalla. 

Tsekissä.

Kyllä monikkomuotoa käytetään puhekielessä. 

Älkää käyttäkö. Maan nimi on Tsekki, ei Tsekit. Eihän kukaan sano että kävin Slovakeissa, Unkareissa, Ranskoissa jne. Tsekit on yksinkertaisesti väärä, järjetön muoto.

No tuo on mainittu myös kielitoimiston sivuilla, että on arkimuoto samoin kuin Saudeissa.

Vierailija
82/98 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari autoreissua Italiassa.

Yleensä tullut reissattua jonkun kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt yksin Los Angelesissa, Las Vegasissa, New Yorkissa (useamman kerran) ja Chicagossa (useamman kerran). Ei koskaan mitään ongelmia ja oon kyllä tykännyt. Viihdyn muutenkin yksin ja vietän kaiken vapaa-aikani yksin.

Vierailija
84/98 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
85/98 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

australia singapore malesia thaimaa. työmatkat euroopassa. 

Vierailija
86/98 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsiin, viroon, venäjälle, cran kanarialle, teneriffalle, rodokselle

Vierailija
87/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksen kaupunki houkuttelisi. Oletteko käyneet yksin? 

Vierailija
88/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa olin v.2009 3kk ajan. Olin vapaahehtoistyöntekijänä vammaishuollossa. Aikaa jäi myös matkusteluun ja vapaa-aikaan jolloin tuli kuljettua paikallisjunalla, bussilla ja ymäri Tel Avivia jalkaisin. Halusin tarkoituksella olla pitempään, jotta tavallinen arki tuli tutuksi. Tuolloin oli myös vähän levottomuutta, mutta ei vaaraksi asti.

Vierailija
89/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa paikassa olen käynyt yksin, mm. USAssa, Kanadassa, Kiinassa, Vietnamissa, Thaimaassa, Tsekissä, Ranskassa etc.

Yksin on kaikkein helpoin matkustaa.

Vierailija
90/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon yksin, olen reissanut mm New Yorkissa, Pariisissa, Saudi Arabiassa, Etelä-Afrikassa, Madridissa, Barcelonassa, Prahassa. Kaupunkilomat on kivoja yksin, tykkään hyvästä ruuasta, kulttuurista ja shoppailusta.

Vierailija
91/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän n 5kk vuodessa yksin ulkomailla. Aiemminkin reissannut ympäri maailmaa + työmatkat

Vierailija
92/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalle kerran yksin, kyllä se meni mutta hieman yksinäistähän se on kun ei voi jakaa ajatuksia/kokemuksia, toisaalta ei tarvitse juosta toisen mukana paikoissa jotka eivät itseä kiinnosta. On se toisen kanssa kivempaa.

Vierailija
93/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan maihin (Namibia, Etelä -Afrikka, Sambia, Zimbabwe, Malavi, Tansania, Kenia) ja melkein kaikkiin Euroopan maihin omin avuin, seuramatkoja Pohjois-Afrikan maihin.

Vierailija
94/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselle ihmiselle yksin matkustaminen on joku juttu? Vaikutat tynnyrissä kasvanelta.

Itse matkustan tavallisimmin yksin. Työmatkoja ja omia matkoja vähän joka puolelle. Yhdysvalloista Japaniin ja kaikkea siltä välillä. Joskus on seuraa, mutta yksin on kaikin puolin kätevämpää reissata.

Vierailija
95/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana matkustin yksin USAhan. 

Ennen koronaa matkustin yksin Torontosta Suomeen. 

Virossa käyn yksin useinkin. Olen reissannut ympäri Viroa, en yleensä jää Tallinnaan. 

Vierailija
96/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovat puolimaailmaa reissanneet mielestäsi tynnyrissä kasvaneita, pois sieltä maman helmoista olisi sinunkin aika tulla.

Vierailija
97/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen yksin mennyt kun äiti oli ostanut minulle matkan Kreetalle. Lähtö oli heti ylioppilaskirjoitusten jälkeen. Olin minä  toki Agios Nikolaoksessa käynyt ennenkin, joten kaupunki oli tuttu. Siellä minä sitten nautiskelin viikon verran, ihan kivaa oli vaikka yksin matkasinkin.

Vierailija
98/98 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä