Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteen muodostamisesta aikuisena tuli näin vaikeaa?

Vierailija
02.05.2022 |

Täällä näyttää olevan jo ketju parikymppisistä, mutta oma ihmettely kohdistuu nyt sellaisiin 40-50 -vuotiaisiin.Olen (N, 50+) ollut nyt sinkkuna muutaman vuoden ja haussa on parisuhde. Treffiäpit ja deittisivustot testattu, livessäkin käyty (koronaa ennen ja koronan jälkeen), mutta huonolla tuloksella.Ravintoloissa on ollut enimmäkseen varattuja, Tinderissä ym. vain seksiseura haussa.Varsinkin nyt viime vuosina on tullut selkeä trendi, että miehet eivät näytä haluavan parisuhdetta. Kaikki tuntuvat haluavan vai seksiseuraa, FWB, FB, ONS, mitänäitänyton.Varsinkin Tinderissä on ilmiönä, että mies SANOO haluavansa parisuhdetta, mutta juttelun alettua onkin kiinnostunut vain pelkästä seksiseurasta. Ei missään nimessä mitään pysyvää, vakituista, jotain kestävämpää.Ja mietityttää että MIKSI?Onko sormet palanu niin pahasti, että ei enää parisuhde kiinnosta?Onko maailma muuttunut niin, että tämän ikäluokan miehet eivät enää halua kumppanuutta, yhdessäoloa, ehkä jopa yhdessäasumista?

Kommentit (2361)

Vierailija
1321/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää miten nämä naiset elävät elämäänsä, joille parisuhteen saaminen on niin vaikeaa.

Sinkkuna ollessani miehiltä tuli aivan jatkuvasti huomiota. Kaverit ja kaverien kaverit ottivat yhteyttä ja ehdottivat treffeille lähtöä, Tinderissä muutamassa päivässä tuli reilusti yli tuhat tykkäystä, välillä ihan tuntemattomatkin tuli kadulla/baarissa/rannalla juttelemaan ja pyytämään numeroa.

Paljon vaikeampaa se ainakin minulle on yrittää pysyä sinkkuna, kuin löytää kumppani.

Nainen, 35v

Taidat olla aika kaunis ja upea, silloin ei ongelmia taida ollakaan :) Paitsi ehkä miehen sitoututtamisessa? Treffit ei ole sama asia kuin kunnon suhde.

ruma vanhempi rouva

Olen nähnyt rumien ihmisten ennenkin käyttävän tuota psykologista selviytymiskeinoa. Kun hyvännäköinen ihminen saa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, niin ruma sanoo itselleen: "joo, saahan hän huomiota, mutta eipä hän kuitenkaan pysty noita miehiä pitämään".

Ikään kuin hyvännäköisen ihmisen suhde olisi jotenkin suuremman eroriskin piirissä, koska hän on hyvännäköinen. Tuollainen ajatus on aivan naurettava, ja on täysin läpinäkyvää miksi ruma ihminen tuota valhetta itselleen kertoo.

Itse kohtuullisen kauniina, siis entisenä kauniina, olen kyllä usein puhunut tuosta samasta asiasta. Itselleni oli aikoinaan vaikea saada pysyviä suhteita ja uskon että siihen vaikutti paljon se, millaisia ihmisiä ulkonäköni houkutti puoleensa. Moni oli kiinnostunut pelkästä ulkonäöstä eikä välittänyt tutustua minuun ollenkaan. Moni noista suhteista olisi kaatunut viimeistään vanhenemiseeni.

En väitä että kaikkien kauniiden suhteet olisi vaikeampia ylläpitää (eikä mielestäni väittänyt aiempi kirjoittajakaan jolle ilkeän kommenttisi ryöpsäytit) mutta itselläni on käynyt niin että vasta ulkonäön alettua vähän rapistua löytyi sitten se suhde joka perustui kestävämpiin ja pysyvämpiin asioihin.

Kyllä mä ainakin voin ihan suoraan myöntää, että miehen ulkonäkö vaikuttaa hyvinkin paljon siihen että voisinko ihastua häneen.

Eli en ainakaan itse oikein voi myöskään miehiä kritisoida siitä että naisen ulkonäkö on heille tärkeää. Olisi tekopyhää minulta kritisoida toisia ihmisiä siitä, mitä itsekin teen.

Muutenkin tämä ulkonäön tärkeyden ympärillä kiertely ja kaartelu jotenkin häiritsee minua. Itse myönnän asian ihan suoraan: kyllä, haluan että kumppanini on silmiini hyvännäköinen. Kyllä, miehen ulkonäkö on tärkeää minulle. En tätä asiaa häpeä myöntää, enkä sitä pyytele anteeksi.

Ostajan ja myyjän ero. Myyjä ei voi alkaa vaatia, että ostajan täytyy ostaa häneltä hieno auto, tai muuten hän ei myy autoa. Ostaja lähtee tässä vaiheessa toiseen kauppaan. Sen sijaan ostaja voi päättää, millaisen auton hän haluaa ostaa ja onko hänellä siihen varaa (ostaja = nainen, myyjä = mies). Naiset voivat olla hyvin pöyristyneitä siitä, että mies katsoo vain ulkonäköä, vaikka nainen tekee aivan saman. Usein vielä kovemmilla vaatimuksilla, kuin mies. Mutta naisella on oikeus vaatia, miehellä oikeus hyväksyä tai olla ilman.

Vierailija
1322/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset ja yhteiskunta on miehen kilpailija ja vastustaja, ei kumppani. Mitä sitä kiertelemään. Mies on raiskaaja ja pahoinpitelijä ja kaikin tavoin alistaa ja rääkkää naisia, näin meille kerrotaan. Sitten ihmetellään kun miehiä ei kiinnosta osallistua kotileikkeihin ja avioliittoihin. Miksi vaivautua., seurauksena on vain syyttelyä siitä kuinka mies ei pidä vanhempainvapaita tai tee kotitöitä. Lopulta nainen vie lapset ja mies muuttaa yhteisestä kodista kerrostalokaksioon maksamaan elatusmaksuja.

Tässähän juuri kerrot että miehet on kelvottomia eli eivät pidä vanhempainvapaita eivätkä kotitöitä. Ei vaimo ole miehen äiti. Mies on aikuinen jolle kuuluu samar vastuut ja työt kuin naisellekin.

Kerrot lisäksi että mies ei osaa yksin eläessään hoitaa omia raha-asiotaan. Kenenkään talous ei kaadu 150 euron elatusmaksuun per kk. Nainen maksaa suurimman osan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotissynttäreitä ikävästi lähestyvänä miehenä analyysi itsestäni ja tuttavapiiristäni kirvoittaa minut kokoamaan tällaisen listauksen meidän ikäisistä sinkkujampoista:

- lapselliset duunaritaustaiset eronneet ovat edelleen suht komeita joskin lihonneita. Tinderöivät mutteivät jaksa nähdä kauheasti vaivaa koska vapaus ja lapsista huolehtiminen (heille tärkeintä) tuntuu mielekkäämmältä - naiset vaativat aikaa ja rahaa. Joskus silti 20-30 vuotiailta saavat seksiä tai käyvät treffeillä, oman ikäiset naiset ei ulkonäöllisesti kiinnosta

- lapsettomat, ikisinkut ja vähemmän komeammat (kaljut, pulleaposkiset luihut) etsivät myös Tinderistä mutteivät saa vastakaikua ikäisiltäänkään mutta suurin ongelma on, että haluaisivat lapsia ja tarpeeksi nuoren ja kohtuunätinkin jonka kanssa näitä saada. Toivottomia tapauksia, osa mukavia akateemisia mutta erikoisia luonteiltaan osa pihejä tylsimyksiä

- lapsettomat, komeat silloin tällöin seurustelevat. Viettävät aikaa poikaporukoissa bilettäen ulkomailla, laskettelukeskusksissa jne. ja ilmeisesti vain sitoutumiskammoisia. Näitä ei ole montaa kuitenkaan, 1/50 kavereista.

- hoikat, akateemiset normaalit eronneet pysyvät sinkkuina 1-2 vuotta ja sitten löytävät jonkun 10 v. nuoremman

Vierailija
1324/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää miten nämä naiset elävät elämäänsä, joille parisuhteen saaminen on niin vaikeaa.

Sinkkuna ollessani miehiltä tuli aivan jatkuvasti huomiota. Kaverit ja kaverien kaverit ottivat yhteyttä ja ehdottivat treffeille lähtöä, Tinderissä muutamassa päivässä tuli reilusti yli tuhat tykkäystä, välillä ihan tuntemattomatkin tuli kadulla/baarissa/rannalla juttelemaan ja pyytämään numeroa.

Paljon vaikeampaa se ainakin minulle on yrittää pysyä sinkkuna, kuin löytää kumppani.

Nainen, 35v

Taidat olla aika kaunis ja upea, silloin ei ongelmia taida ollakaan :) Paitsi ehkä miehen sitoututtamisessa? Treffit ei ole sama asia kuin kunnon suhde.

ruma vanhempi rouva

Olen nähnyt rumien ihmisten ennenkin käyttävän tuota psykologista selviytymiskeinoa. Kun hyvännäköinen ihminen saa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, niin ruma sanoo itselleen: "joo, saahan hän huomiota, mutta eipä hän kuitenkaan pysty noita miehiä pitämään".

Ikään kuin hyvännäköisen ihmisen suhde olisi jotenkin suuremman eroriskin piirissä, koska hän on hyvännäköinen. Tuollainen ajatus on aivan naurettava, ja on täysin läpinäkyvää miksi ruma ihminen tuota valhetta itselleen kertoo.

Itse kohtuullisen kauniina, siis entisenä kauniina, olen kyllä usein puhunut tuosta samasta asiasta. Itselleni oli aikoinaan vaikea saada pysyviä suhteita ja uskon että siihen vaikutti paljon se, millaisia ihmisiä ulkonäköni houkutti puoleensa. Moni oli kiinnostunut pelkästä ulkonäöstä eikä välittänyt tutustua minuun ollenkaan. Moni noista suhteista olisi kaatunut viimeistään vanhenemiseeni.

En väitä että kaikkien kauniiden suhteet olisi vaikeampia ylläpitää (eikä mielestäni väittänyt aiempi kirjoittajakaan jolle ilkeän kommenttisi ryöpsäytit) mutta itselläni on käynyt niin että vasta ulkonäön alettua vähän rapistua löytyi sitten se suhde joka perustui kestävämpiin ja pysyvämpiin asioihin.

Kyllä mä ainakin voin ihan suoraan myöntää, että miehen ulkonäkö vaikuttaa hyvinkin paljon siihen että voisinko ihastua häneen.

Eli en ainakaan itse oikein voi myöskään miehiä kritisoida siitä että naisen ulkonäkö on heille tärkeää. Olisi tekopyhää minulta kritisoida toisia ihmisiä siitä, mitä itsekin teen.

Muutenkin tämä ulkonäön tärkeyden ympärillä kiertely ja kaartelu jotenkin häiritsee minua. Itse myönnän asian ihan suoraan: kyllä, haluan että kumppanini on silmiini hyvännäköinen. Kyllä, miehen ulkonäkö on tärkeää minulle. En tätä asiaa häpeä myöntää, enkä sitä pyytele anteeksi.

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa mutta kaikki miehet omasta ulkonäöstään ja iästään riippumatta pitävät oikeutenaan saada parinkymppinen blondifitnesspimu ja kun eivät tietenkään saa syyttåvät naisia krantuiksi.

Vierailija
1325/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotissynttäreitä ikävästi lähestyvänä miehenä analyysi itsestäni ja tuttavapiiristäni kirvoittaa minut kokoamaan tällaisen listauksen meidän ikäisistä sinkkujampoista:

- lapselliset duunaritaustaiset eronneet ovat edelleen suht komeita joskin lihonneita. Tinderöivät mutteivät jaksa nähdä kauheasti vaivaa koska vapaus ja lapsista huolehtiminen (heille tärkeintä) tuntuu mielekkäämmältä - naiset vaativat aikaa ja rahaa. Joskus silti 20-30 vuotiailta saavat seksiä tai käyvät treffeillä, oman ikäiset naiset ei ulkonäöllisesti kiinnosta

- lapsettomat, ikisinkut ja vähemmän komeammat (kaljut, pulleaposkiset luihut) etsivät myös Tinderistä mutteivät saa vastakaikua ikäisiltäänkään mutta suurin ongelma on, että haluaisivat lapsia ja tarpeeksi nuoren ja kohtuunätinkin jonka kanssa näitä saada. Toivottomia tapauksia, osa mukavia akateemisia mutta erikoisia luonteiltaan osa pihejä tylsimyksiä

- lapsettomat, komeat silloin tällöin seurustelevat. Viettävät aikaa poikaporukoissa bilettäen ulkomailla, laskettelukeskusksissa jne. ja ilmeisesti vain sitoutumiskammoisia. Näitä ei ole montaa kuitenkaan, 1/50 kavereista.

- hoikat, akateemiset normaalit eronneet pysyvät sinkkuina 1-2 vuotta ja sitten löytävät jonkun 10 v. nuoremman

Sit sä heräsit.

Tekstisi on täyttä pskaa ja todistaa taas kerran että miehet eivät elä koskaan jalat maassa vaan mielikuvituselämää.

Vierailija
1326/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 35v

ruma vanhempi rouva

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa mutta kaikki miehet omasta ulkonäöstään ja iästään riippumatta pitävät oikeutenaan saada parinkymppinen blondifitnesspimu ja kun eivät tietenkään saa syyttåvät naisia krantuiksi.

Oletko ikinä käynyt Prismassa? Kyllä siellä kuule hyvinkin tavallisen ja arkisen näköisiä naisia kävelee yhdessä hyvin tavallisen ja arkisen näköisen miehensä kanssa.

Enkä oikein jaksa uskoa että sinä olet täällä oikea auktoriteetti kertomaan meille, miten kirjaimellisesti "kaikki Suomen miehet iästään ja ulkonäöstään huolimatta" ajattelevat. Miten sinä voisit edes tuollaisen asian tietää?

Vierailija
1327/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt moniin miehiin, mutta erottuani tuntosarvet on niin herkillä, että kukaan ei ole kelvannut.

Jopa sellasesta sain kylmiä väreitä, kun mies sanoi että ei saa venettään kesäksi mereen koska tämän hetkisessä autossaan ei ole vetokoukkua.

Vierailija
1328/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 35v

ruma vanhempi rouva

No jos nyt käytät sanaa "kaikki miehet", niin minä varmaan voin esittää hieman alle 40-vuotiaana miehenä mielipiteeni. Blondi fitnesspimu ei kiinnosta yhtään. Saatan ehkä salilla katsoa, että onpa jäätävän hyvä pylly, mutta siihen se jää. En tiedä, olenko ainoaa laatuani, mutta tavallisen kauniit naiset kiinnostavat kaikista eniten, iästä riippumatta. Antaisin mielelläni määritelmän tavallisen kauniille, mutta se on suhteellisen hankalaa. Yleensä pitkät hiukset ja normaali paino ovat siinä avainasemassa.

Vierailija
1329/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt moniin miehiin, mutta erottuani tuntosarvet on niin herkillä, että kukaan ei ole kelvannut.

Jopa sellasesta sain kylmiä väreitä, kun mies sanoi että ei saa venettään kesäksi mereen koska tämän hetkisessä autossaan ei ole vetokoukkua.

Sitten olet tuntosarvet ylhäällä (= kuljet trauma edellä). Se on sinun oma valintasi ja kiinnostaa loppupeleissä vain sinua itseäsi.

Vierailija
1330/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit.

Tekstisi on täyttä pskaa ja todistaa taas kerran että miehet eivät elä koskaan jalat maassa vaan mielikuvituselämää.

Älä ruoki provoa...

Vierailija
1331/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit.

Teksti ei ehkä ole teknisesti hyvä mutta siis kerroin vain miltä oma lähipiirini näyttää, eli nuo tyypit perustuvat tositapahtumiin. En ymmärrä mikä siinä on ns. epätodellista?

Vierailija
1332/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet henkisesti noin huonossa kunnossa, niin ehkä sinun kannattaisi ihan ensimmäiseksi mennä terapiaan, ja pysyä toistaiseksi poissa deittailuhommista?

Vierailija
1333/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma alkaa siinä kohtaa, kun nainen kokee vaikeaksi löytää "laadukkaita" miehiä. Miehiä on vapaana kaikissa ikäluokissa 2-4 kertaa enemmän kuin naisia ja jos tämä tarjonta ei kelpaa, on aika katsoa peiliin. Mikään, siis mikään tässä maailmassa ei ole niin luontaantyöntävää kuin ylimielisyys muita ihmisiä kohtaan, tämän ilmenemismuotoon katsomatta.

Vierailija
1334/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Kyllä jos nainen on kaunis, niin hänellä on aivan jatkuvasti huomiovirtaa vastakkaisesta sukupuolesta. Tämä ei voi olla vaikuttamatta, koska nainen noin alitajuisesti ainakin haluaa sitä parempaa. Mies noin yleisesti on uskollisempi, jos saa seksiä, niin ei ole syytä hakea mitään muuta. Pettäjät ja muut käyttäytymishäiriöiset ovat tietenkin asia erikseen.

Vierailija
1335/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8packCC kirjoitti:

Muuten ulkonäkö tai seksi edellä tutustuminen ei ole yhtään sen pinnallisempaa kuin tutustua vaikka cv edellä, mutta tätä etenkin monet naiset tekevät. Yhtä fiksua kuin vaikka kikkelinmittaukset. :P

Millä tavalla koulutus ja ihmisen kiinnostuksenaiheet ovat pinnallisuutta? Minua kiinnostaa mitä toinen on opiskellut ihan sen takia että se kertoo todella paljon luonteesta. Ulkonäkö taas ei kerro mistään, paitsi ehkä henkilön vanhempien ulkonäöstä.

Ulkonäkö kertoo tosi paljon. Se miten ihminen pitää huolta siitä ainoasta kehostaan mikä meille kaikille annetaan, sanoo paljon myös hänen luonteestaan.

Koulutus nykyisin ei juurikaan kerro kaikkein tärkeimmistä asioista kuten arvoista: juristi tai lääkäri saattaa olla pesunkestävä oikeistopopulisti, naistenvihaaja tai hyväksikäyttäjä kuten vaikkapa se yksi kokoomuslainen joka loikkasi persuihin. :(

Ja monilla se opiskelukin on vain vanhemmilta peritty tapa vailla sen suurempaa sydämen sivistystä. Saatta silti olla että se ulkonäkö ei säväytä tai tosiaan ei ole kiinnostanut huolehtia itsestään elämän varrella. Mielenkiinnon kohteet keksitkin sitten itse lisätä, hyvä!

Vierailija
1336/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dilemma yksinkertaistettuna:

+50-vuotiaita laadukkaita miehiä (niitä on jäljellä hyvin vähän sinkkuina) ei kiinnosta monogaminen parisuhde, koska sen toimimattomuus on tuohon ikään mennessä tullut jo ymmärrettyä. +50-vuotiailla naisilla ei ole antaa mitään sellaista takaisin, minkä vuoksi 50-vuotiaan laadukkaan hyvinvoivan miehen kannattaisi aloittaa uusi parisuhde naisen kanssa (joka ei yleensä miellytä fyysisesti saati henkisesti yhtään).

+50-vuotiaat naiset eivät löydä laadukkaita 50-vuotiaita miehiä, koska mitään hakuprosessia ei ole edes käynnissä. Naiset ajattelevat vielä tuossakin iässä, että heidän ei tarvitse olla aktiivisia, vaan mies +50-vuotias mies kyllä tekee lähestymiset. Usein myös hyvin keskinkertainen nainen hakee hyvin laadukasta miestä (+50 ikäisten sarja huomioon ottaen). Tämä ongelma on toki myös nuoremmilla naisilla, että miehen on oltava paljon laadukkaampi, kuin nainen itse on.

Poikkeus vahvistaa säännön. Osalla naisista ei ole juuri minkäänlaisia kriteerejä kumppanin suhteen, joten tällaiset naiset löytävät kumppanin myös 50-vuotiaana.

*** Erittäin hyvin sanottu siellä! ***

Tinderin datan mukaan mies on halutuimmillaan 50v valkoihoisena ja siitä se haluttavuus hiljakseen laskee. Naiset taas halutuimmillaan aasialaistaustaisina 18v josta laskee jyrkästi.

Hypergamia ja naisten keskinäinen kilpailu laadukkaista uroksista on vain koventunut, kun naiset ovat kouluttautuneet enemmän. Moni nainen vaikuttaakin kuvittelevan, että heille jostakin kiintiöstä sitten kuuluu min 190cm aivokirurgi-aatelinen! :D

Vierailija
1337/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit.

Teksti ei ehkä ole teknisesti hyvä mutta siis kerroin vain miltä oma lähipiirini näyttää, eli nuo tyypit perustuvat tositapahtumiin. En ymmärrä mikä siinä on ns. epätodellista?

Olen eri, mutta oman huomioni kiinnitti se ettetkö tunne yhtään tavallisia miehiä jotka toisella kierroksella pariutuvat normaalisti suurinpiirtein oman ikäisensä naisen kanssa? Itse tunnen lähes pelkästään näitä, ulkonäkö on tässä aika sivuseikka. Toiseksi eniten tiedän niitä jotka jäävät sinkuiksi, moni omasta halustaan, osa katkeroituneina ja pettyneinä.

Vierailija
1338/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit.

Olen eri, mutta oman huomioni kiinnitti se ettetkö tunne yhtään tavallisia miehiä jotka toisella kierroksella pariutuvat normaalisti suurinpiirtein oman ikäisensä naisen kanssa? Itse tunnen lähes pelkästään näitä, ulkonäkö on tässä aika sivuseikka. Toiseksi eniten tiedän niitä jotka jäävät sinkuiksi, moni omasta halustaan, osa katkeroituneina ja pettyneinä.

No trollihan tuo on, älä ruoki. Tuskin normi keski-ikäisten elämää nähnytkään.

Vierailija
1339/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska vastoinkäymiset, 24h/w:tutus ja kärsimys ei varsinaisesti jalosta ihmistä. 40+ iässä sitä alkaa useimmilla olla taakkaa ja katkeruutta harteilla jo ihan riittämiin riippumatta siitä onko elänyt vasten tahtoaan yksin vaiko pskassa parisuhteessa, josta pääsi nyt eroon.

Ne onnellisena yksin eläneet ei parisuhdetta yleensä (enää) edes kaipaa ja onnellisena parisuhteessa elävät useimmiten elävät jatkossakin sitä onnellista suhdettaan. Ne harvat onnellisesti eläneet, mutta silti sinkkuuntuneet taasen pariutuu aika nopsaan uudelleen. Yleensä keskenään.

Vierailija
1340/2361 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias akateeminen mies. Kerron tässä rehellisesti muutamia syitä, miksi minä en halua enää olla naisten kanssa, joten älkää loukkaantuko. En siis halua seurustella tai edes seksiä. En halua enää minkäänlaista suhdetta naisiin.

Syyt ovat seuravanlaisia:

1) Metoo, feminismi ja muut miehiä syyllistävät ja alistavat ideologiset liikehdinnät,

2) some-elämän yleistyminen; monet naiset elävät somessa ja somea varten,

3) vihervasemmistolaisten WOKE-mielipiteiden (kuten transpakotys yms.) yleisyys naisilla,

4) irtosuhteilun ja jopa maksullisuuden yleisyys nyky-naisilla (ja jopa niillä ylpeily somessa),

5) kohtiin 1) ja 2) liittyen naisten harrastama juoruilu ja mustamaaminen miehiä kohtaan,

6) huonot kokemukset.

Eikä ole kyse edes siitä, ettenkö saisi saisi naista. Olen torjunut minua lähestyneet naiset. MGTOW

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän