***3-kuumeilijat viikko 41 ***
:-) plussatuulia!
Kommentit (100)
Onpas täällä kiihkeät tunnelmat! Onnea PikkuPilulle ja peukut pystyssä muille!!! Sintagma se saa jännityksen nousemaan huippuunsa jälleen...
Kavereita kotiloihin kiskomassa: Uteriina 5+3
Kyllä sä saat vielä kunnon plussaa testiin!!
Ja vielä kiitokset onnitteluista! Kai se on uskotttava, että raskaana ollaan! :) Tein vielä äsken jäljellä olleen Pregentin testin ja kaksi viivaahan siihenkin tuli :) Ei tarvinnut sitäkään viivaa tihrustaa, vaikkei ihan täysivahvuinen ollutkaan.
Eipä tällä erää muuta!
ja Pikkupilulle onnittelut plussasta! Tervetuloa Kotiloihin!
AIHA Rv 7+3
Varoitus, koko tämä viesti on yhtä oman navan kaivamista ;-) !
Hain huomisaamuksi testin odottamaan. Kaikki pyhät lupaukset taivaan tuuliin...!
Huomenna siis on kp 26/26, dpo 14 ja noin 16 päivää siitä kun pupuiltiin ennen tärppipäiviä eli jos testi ei huomenna aamulla näytä haamua niin aika luovuttaa, uskoisin. Jollei jotain tosi kummaa ole tapahtunut, et ovis onkin ollut kp 18 tai jotain...
Mulla menkat alkaa melko salakavalasti silleen et tiputtelee ruskeeta 1-2 päivää ennen kun kunnon vuoto alkaa ja siinä vaiheessa vasta kun se kunnolla alkaa niin alkaa jomotukset ja masukivut. Mut yleensä menkkoja ennen ei ole mitään kummosia oireita. Nyt ei kyl tunnu mitään missään...
Olen siis itteeni psyykannut siihen etten sit pety (niin paljoo) kun / jos ne alkaa.
Raskausoireita ei ole muita kun hieman normaalia enemmän pahoinvointia mutta sekään ei vielä tässä vaiheessa ole kovin todennäköistä.
Sit mulla on iskias toisessa jalassa kun yleensä ja levottomat jalat- oireita ;-) ne varmaan on tosi tyypillisiä raskausoireita, kyllä kyllä!!
Oi voi...
Korkeintaan pari hassua päivää niin kaikki taatusti selviää ja silti tässä vaan kärvistellään hyvin kärsimättöminä...! Ihan niinkuin se olisi mualimanloppu etten saa nyt just tietää tilannettani...
rauhallista yötä kaikille :-)
Kp 25/26, dpo 13, yk2
että jos ootte niin onnekkaita ;-) että jaksatte pupuilla joka toinen päivä niin mitäs sitä siinä sit bongailemaan! :-) Kyllä se sieltä tulee!
Me ainakin ollaan toisinaan laiskoja pupuilijoita, hyvinkin pari viikkoa saattaa mennä ilman, ja toisinaan sit " jopa" pari kertaa viikossa ;-)
Ja tietty keskellä kiertoa viikon verran sit noin joka toinen päivä.
Hyvät yöt vielä!
Hei me pupuiltiin viime kierrossa kokonaiset kolme kertaa. :-D Me ollaan nyt ryhdistäydytty.
Eikä mulla ole minkäänlaista stressiä tämän asian suhteen. Vauva tulee kun on tullakseen. Testaan vasta sitten kun on menkat tosiaan m y ö h ä s s ä! :-)
Kauniita unia ja toivon Sinulle tosi paljon plussasäteitä.
T: Ona yk2 ja kp 18/31-33
Täällähän on ollut trafiikkia! Kiva juttu! PikkuPilulle onnittelut vahvasta plussasta!
Onalle tärppi onnea ja kyllä on tuolla meiningillä (joka toinen pv) on hyvät mahikset!!!
Oma napa: No, oireita siis olis vaikka kuinka...selkää kourii välillä TOSI kovasti, huonoa oloa, yökkimistä....mutta menin ja mittasin lämmöt...KATIN KONTIT MITÄÄN raskauteen viittaavaa
!!!! Eli täti vaan tekee tuloaan!!! Eks ne pitäis olla kohollaan jos tärpännyt????? Miten luotettavaa se on? Mun mielestä mulla viime kierrossa laski lämmöt vasta toisena vuotopäivänä...ja nyt olis jo nyt laskenut ja tädin pitäisi tulla vasta la aikaisintaan...Hitsi ei olisi pitänyt mitata. Olisin saanut elää tässä " mukamas nyt tärpännyt toiveessa " pidempään! Nää kourimiset ovat meinaan kovempia kuin normaalisti ja en ole ikinä ennen yökkinyt... rinnat ei ole kyl enään arat. Diagnoosiksi voisi siis sanoa " luulosairas" tai paremmin sanottuna " luuloraskaus" .
PikkuPilu mittaa sä lämmöt, mitä sulla on! Ihan mielen kiinnosta!!
Gigille toivottavasti perjantai tuo kaksi viivaa ja sinulle myös Sintagma!!!
Muille myös Onnea tärppiin ja saakaa niitä plussia testeihin!!! Mä jään tähän pinoon kohta yksin!
MR
No me ollaan sitten oikein superpuputtajia! Tämä kierto on mennytkin vaan tätä vauvaa tehdessä ;) Ollaan puputettu joka päivä muutamaa päivää lukuunottamatta, mutta onneksi se tuotti tulosta! Yleensä kyllä ei ihan niin usein ;)
MinttuRouva: Mittasin lämmön ja oli 36.84, mikä on kyllä mulle koholla. Mut enpä oo mittaillu tarkkaan, niin en noista tiedä! Älä luovu vielä toivosta! ;)
Piinailijoille PLUSSAtuulia!!!! :)
Mun lämmöt nousi entisestään 2-3pvää ennen ku menkkojen OIS pitäny alkaa, mut eihän ne alkanu ku plussasin. ;) Lämmöt nous jotain 0,3 astetta siis.
Sintagma; vähänkö mua jännittää sun puolesta! Koitan kärppänä täällä olla kattelemassa miten sun testaus sujuu tänään, mut pitää mennä koulullekin vissiin... x) Mulla raskausoireisiin kuuluu levottomat jalat ja iskiassärky. Koko ajan pitää nilkkoja heilutella jne. Ja jos vähänkään haamua on vilahtanu, niin onhan se jo jotain... ;)
Niille joilla on LA kesäkuussa: http://groups.yahoo.com/group/kesakuunkullanmurut2007/
Ei mitään kummoisia oireita. Silleen sopivasti kuitenkin että tiiän missä tilassa ollaan... x) Rv 5+5
Testasin luultavasti negatiivisen heti aamutuimaan.
Aamulla kun on pimeetä niin sitä vaan loisteputken valossa ihmetellään, päivällä luonnonvalossa parempi. Täytyy ottaa revanssi puolilta päivin.
Nyt sit vaan odotellaan että alkaako vaiko eikö ala menkat.
Oireita ei juurikaan ihmeempiä, ei edes v**uta ankarasti niinkuin yleensä menkkoja edeltäessä ;-). No sit jos ne alkaa niin sit todellakin ottaa päähän!!
Luultavasti testaan taas päivällä kun näistä aamunegoista on kokemusta... Mutta toiveet ei todellakaan ole koholla enää........ :-(
Onko muita lähipäivinä testaavia?? :-) Plussia paljon sinnepäin!!!!
Sintagma feeling blue kp 26/26, dpo 14, yk2
Tiedän tunteen. Ainakin minä vielä toivoin että jos sittenkin, täti sitten viimein romutti toiveet lopullisesti...positiivista se ainakin että täti tulee eikä anna odotuttaa itseään pitkään. Voi niin kuin aloittaa puhtaalta pöydältä. Se on hermoja raastavaa kun ensin lasketaan ja bongaillaan mahdollisia tärppi päiviä ja sitten taas odotetaan ja odotetaan miten pari viikkoa voikin kulua hitaasti, ja sitten ei mitään. Vähemmästäkin ottaa päähän. Ei oikeammin ole lohdutuksen sanoja, jokainen meistä tietää miltä siinä tilanteessa oleminen merkitsee....=(
Itse otan päivän kerrallaan ja odotan edelleen ultraan pääsyä...tarkistin juuri kalenterin ja totesin ettei se olekkaan ensiviikolla vaan sitten seuraavalla, hohoijaa.
Otetaan löysin rantein eikä jännitetä....kyllä niitä plussia alkaa tulla =)
JB72
rv 7+1
Rupesin just miettimään sellaista mahdollisuutta, että ovis on ollut myöhemmin. Vasta kaksi kiertoa sitten mulla on 33 päiväinen kierto... Eli viikon pidempi.
Mulla on sellainen mielikuva, että pupuiltiin kierron 10. päivä ja sen jälkeen joskus kierron 16. tai 17. pvä tai jotain sinne päin... Muistan vaan että pari kolme kertaa loppukierron aikana hommailtiin eli ehkä tuossa on vielä joku pieni mahdollisuus...? Mut päivistä mulla ei ole hajuakaan.
Eli niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa :-) vaikkakin se tarkoittaisi että piinaviikot ovat mulla kestäneet jo 2 viikkoa ja vielä olis viikko odotettavissa... :-)
Mut eihän sitä tiiä. Menkat kun mulla alkaa niin oireettomasti, vaikka tänään alkaisivat. Eihän sitä tiiä.
Voih Sintagma, toivotaan että sulla oliskin sitten vaan pidempi kierto niin että oviskin on ollut myöhemmin. Tiedän miltä se tuntuu, kun luulee että tärppi käy yhtä nopeasti kuin edellisissä ;) Yhtä pettymystä, kun täti tulee, ei sille mitään mahda :( Mutta sulla on vielä toivoa, koska tätiä ei näy!!!
Onko teillä muilla jo plussanneilla ollut alamaha kipee tai silleen vähän " hellänä" ? Onko tää ihan normaalia? :)
Eipä tällä erää muuta. Plussatuulia muillekkin piinailjoille!
PP 4+3
Sintagma, samaa pohdin minäkin eli mahtoiko ovis olla sittenkään silloin maanantaina, kun torstainakin sattu masuun. Jospa ma-ti olikin vaan " lämmittelyä" ja to vasta lähti solu irti?! Kaikkea sitä miettii pitääkseen yllä toivonkipinää! =)
gigi dpo16 tai 13
Heips kaikille!!!!
Hitsi, tää on kyl yhtä tuskailua, vaikka kuinka ajattelen, että nyt vaan mennään eteenpäin sen kummemmin ajattelematta...mutta (nyt alkaa siis pitkä vuodatus...koittakaa kestää tai hypätkää yli!!!)
Eilen tuskailin noiden lämpö asioiden kanssa. Nyt kuitenkin tulee valkkaria hieman (kait sitä tulee tässä vaiheessa kiertoa muutenkin..) mutta oli taas venyvää ??!!?? Kuin siis ovis. No aamulla sain oikein kuningas ajatuksen...teen uudestaan ovis testin kun sellaisia vielä on...no mitä ihmettä selkeä ovis plussa napsahti heti!!! Jokú tuolla sivulla ihmetteli samaa ja vastasinkin hänelle (hän sitten plussasi)...nyt ihan huvittaa, että se voisi olla ihan kuin oma viestini.
Mutta onko mulla nyt sitten toinen ovis ku sain sen tikutettua kuitenkin silloin kp 21...olen ihan sekaisin!!! No jos olis sinänsä se ei haittaa ku eilenkin pupuiltiin ;) että jospa se siitä sitten tärppäisi . Jotenkin en vaan jaksaisi uskoa toiseen ovikseen. Eks ne kuitenkin ole aikas harvinaisia???? Mutta onko jollain tietoa kuinka kauan ovistesti saattaa näyttää vahvaa plussaa??? Nyt mulla menossa kuitenkin " JO" dpo 10 siitä ekasta oviksesta...Vai voikohan tää kuitekin enteillä (lämmöistä riippumatta ) plussaa??????????????????
Äh, olen ihan sekaisin!!! Joooo ja tiedän, että raskaustesti sen sitten näyttää. Ei vaan sellaista nyt ole ja on varmaan aika aikaista vielä kuitenkin testata...
Onko jollain kokemusa noista ovistesteistä ja raskauden näyttämisestä????
Kauheeta siansaksaa ja kamalia lausejärjestyksiä tulee kun tässä hulinassa kirjoittaa,sorryyyyy...Pitäis painua unille...
Ai joo, eilen kouri kunnolla taas selkää, tänään ei niin kovaa mutta vähän.
Kiitso muuten teille jotka kommentoitte eilistä lämpöjuttua!!
MR Yk4 (toivottavasti viimeinen) kp 31/29-39 dpo 10
heh...oltiin näköjään ihan samaan aikaan kirjoiteltu. Voi hyvinkin olla, että se sun ovis olis ollut myöhemmin...toivotaan niin ja plussa tulee!! Pidän peukkuja!!!
MR
Mintturouva, sun tilanne vaatii kyllä kärsivällisyyttä! Ja varsinkin, kun on noin pitkä kierto!
Odotuspalstaa aamulla kun lueskelin niin siellä oli parikin tapausta, joissa kaksoset olivat mahdollisesti hedelmöittyneet saman kierron kahdesta eri oviksesta eli se siis on mahdollista, jopa ei-harvinaista että on kaks ovista per kierto.
Luontoäiti on ovela :-)
ON:
Itte aattelin taas kerran testata, tossa puolen tunnin päästä kun pissa rakossa 3h mutta jotenki on kyl negafiilis. Pöh.
Noita testejä on niin helppo kuluttaa kun alle eurolla saa per kpl, muistan kyl silloin kun ekaa ja tokaa kuumeiltiin kun meni 5-10 testiä per kierto ja 7¿ per testi... Tai taisin kyl ostaa romedia kolmen sepän apteekista, maksoikohan se jotain 5,5¿... Kamalaa! No sillon olin töissä niin oli (mukamas) varaa ;-)
Säälittää teidän tilanne jotka ette viel plussanneet jos mä jään tänne teitä viihdyttämään vielä ainakin kuukaudeksi ;-) ;-) !!!
...On tää nyt aikamoista...
Nyt siihen tyhmään testiin tuli piste.
Ei siis viivaa vaan piste!!
Painelen vielä illalla apteekkiin ja teen huomisaamuna kunnon " kalliin" testin jos ei ole menkkoja näkynyt.
Eks se apteekin oma ollut ihan jees?
Voi mälsä.
No ei menkkoja ainakaan vielä.
Täällä kuumeisesti odottelin kommenttejanne....heh, heh! (luotin sinuun Sintigma, että olet linjoilla!!) Mun pitäis oikeesti mennä just nyt siivoamaan kun kersat nukkuu, illalla tulee vieraita..mutta täällä olen.
Vai piste testiin Sintigama...höh...olis tullut se viiva!! Pitäisköhän sunkin vaan yrittää odottaa... (heh, paraskin sanoja mä olen..kun ite en jaksa!) ja tehdä ylihuomenna uudestaan jos ei vuoto ala... toivotan ettei!!!!!!!!
Muille; laittakaa tosita ovisjutusta kommenttia jos tiedätte tai olette kuulleet jotain!!
Ja voimia piiiinailuuuuuun tää on totista piinaaaa!!!
MR
MR
Kellari on aika lähellä... Niin lähellä että siellä voi aamun tunteina piipahtaa...
Tein testin kun tultiin liikenteestä. Ja tuloksesta en voi mitään sanoa.
Ihan niinkuin jotain näkyis...?? Jotain viivan tapaista? Muttei vielä mitään kovin lupaavaa.
Noita 10-testejä en kyl enää osta.
Ajattelin, et haen huomenna kunnon testin apteekista. Jos ei siis menkat ala ennen sitä, huomenna pitäis alkaa. Mut eihän ne ala ;-)
Tänään oli kamalan paha olo tunnin verran, meinas oksettaa. En tiiä, en halua odottaa liikoja...
plussasäteitä :-) ++++++ !!!!!!!!!!!!
kp25/26, dpo13, yk2