***3-kuumeilijat viikko 41 ***
:-) plussatuulia!
Kommentit (100)
Kyllä Sintagma on nyt sitten testejä tehnyt mielin määrin, kyllä se seuraava jo näyttää sen plussan, sano mun sanoneen...
Mä olen kolme vahvaa plussaa elämässäni saanut ja ne on aina ollut apteekin omalla, joten luotan siihen. Käypä sitten Sintagma sellainen hakemassa.
Tärppionnea vaan kaikille, että tulisitte pikaisesti piristämään tuota kotiloiden pinoa!!!
LapaLepa rv 15+6
MinttuRouvalle vielä.. limoja kun ihmettelit, niin kyllä se tavallinenkin valkkari voi olla venyvää! Sori nää limakeskustelut, mutta oli pakko vastata ;) Jos en muusta tietäisi olevani raskaana, niin ainakin siitä valkkaria/limaa on paljon! ja venyvääkin! Ja sitä sit riittää koko raskauden jos edellisiin vertaa! Millos meinasit tehdä testin? :)
No jos malttia löytyy ja järkeä tekisin testin vasta ma/ti...säästyisi rahat meinaan silloin pitäisi alkaa jos alkaa...mutta kuten varmaan kaikki muutkin täällä voi olla, että olen malttamaton.
Mulla ei esikoisen kanssa ollut limoja tai valkkareita, kuokuksen kanssa tais olla vähän...mutta en tarkkaa muista. No, pitäis vaan jaksaa odottaa.....
Mistä voisi hankkia sitä itsehillintää? Tai miksi ei voi olla kuin mies...kääntää vaan napista ja asia on poissa mielestä...Sorry miehet, tuli vähän morkattua teitä...tosin teitä ei taida täällä kauheesti pyöriä!.
Mutta siis jos testaan ajattelin että la-su ? Mielipiteitä???
Tänään ei ole ollut enään niin etovaa oloa. Selkää julmii, mutta ei niiiin kovaa kuin edellisinä päivinä.
MR 31/ 29-39 dpo10
Ihan testillä todettuna. Eli yllättävän myöhään sekin, vaikka kierto on ollut sen 29-31. Ja plussan siis testasin kp 32 (dpo 14?).
Nyt en tähän hätään löytänyt sun päiviä, että mikä on menossa. Eli en tiedä, oliko tästä nyt sitten mitään apua.
Vieläkin oireettomana... Mutta tänään testasin vielä kerran apteekin omalla ja plussa pärähti sitä mukaa, kun pissa nousi eli uskottava on.
Mintturouvako se oli joka niitä limoja mietti? Voisko olla kiinnittymislimoja? Mulla ainakin oli dpo 6-7 sellaista oviksen kaltaista limaa ja näin jälkeenpäin on todistetusti ollut kiinnittymistä. ;) Mut hyvin voi tietty olla uus oviskin. (Mulla näytti haaleaa viivaa ovistikut, mut en tiiä näyttäiskö normaalissakin kierrossa, kun kokeilin niitä nyt vaan huvin vuoks.)
Sintagma; Vähän kyllä jännittää! Pistekin on jo lupaavaa. Peukut pystyssä! bd
Hulda rv5+5
Lääkärissä veritestillä vahvistettu.
Kävin mittaamassa hemoglobiinin sekä verenpaineen ja juttelemassa lääkärin kanssa siitä mielialalääkkeen lopettamisesta ja sain kuin sainkin vihjailtua sille että veriraskaustesti olis paikallaan ja saa rahan vielä vakuutuksesta takas.
No poistui tääkin sitten mielestä.
Ootellaan sit vaan niitä menkkoja.
Kiitoksia kaikille teille kun ootte olleet niin mukana tässä ;-)
kuukauden päästä sit uudestaan.
Voimia Sinulle ja onnea uuteen yritykseen.
Hienoa, että sait nyt luotettavasti testattua eli nyt ei tarvi stressata.
Itse testaan tän kuun lopussa.
T: Ona yk2 ja kp 19/31-33
niin lupaavalta toi alko jo vaikuttaa.. mutta uusi kierto ja uudet kujeet, kunhan saat vaan kierron päästä kiinni=)
Etpä sää varmaan meistä kyllä eroon pääse.. toi kotilo linja on jokseenkin hiljanen, ja täällä tapahtuu!!
OMA NAPA:
sattuu tonne vas. puolelle... välillä tosi pahasti! Pelko hiipiii tosi pahasti puseroon koko ajan enemmän ja enemmän=( Kun vaan pääsis siihen ultraan.. Ajattelin jo et soitan neuvolaan ja valitan tosta kivusta ja pelosta jos päästäis mut varmistaan elämän.. yks km takana niin ei hirveesti kiinnostais kokea sitä kaikkee uudestaan..=(
plussasateita kaikille piinailijoille ja muillekkin stemppiä=)
Teidän harmina vielä täällä sekoilemassa...
mani rv 7+6
Mani, mene ihmeessä yksityiselle jos tosissaan vaivaa. Kerää vaikka kolehti omalta äidiltä ja anopilta ;-) tai jotain. Eihän se nyt niin järkkyjä summia maksa.
Itse aion käydä ultrassa 7+ -viikolla, jos sinne kohtuun nyt jonkun vuokralaisen sais narrattua ;-)
Liian monta sellaista juttua kaveripiirissä että mennään iloisena np-ultraan rv 14 ja kohtu onkin tyhjä. :-( Siinä on sentään ehtinyt olla raskaana jo kuukausia.
En siis tietenkään tarkoita että Mani sulla nyt noin olis käynyt enkä halua pelotella, kaikkihan me riskit tiedetään :-) ja tiedetään myös se, että on niin paljon todennäköisempää että kaikki menee hyvin!!! :-)
Taatusti siellä massussa kaikki hyvin, eks noilla viikoilla ne kohdun kannattimet rupea venymään ja se aiheuttaa kipua ainakin vaikka oliskin jo raskauksia takana.
Itse olen aika hyvällä mielellä, jotenkin sitä ehkä vaistosin että nyt ei ole vauvaa tulossa. Yleensä nämä 3 krt mitä olen ruvennut odottamaan vauvaa (vaikka se 3. kerta päättyi jo 4 päivää myöhemmin) olen jotenkin vaistonnut että raskaana ollaan.
Eli en pudonnut empire state buildingista vaan mummon vajan katolta heinäkasaan ;-) !
Ihanaa että on tällainen palsta!
Ja kotilot, pyörikää ehdottomasti täällä meidän tulevien kotiloiden palstalla! Kohtahan se kotilopalsta ei ole enää niin hiljainen kun me kaikki täältä tullaan sinne!!! :-)
Öitä kaikille!!!
Huomenia kaikille!!
Hulda80 taisi mainita kiinnittymislimoista...voisi tosiaan olla hyvinkin sitä!! En ite tullut ees ajatelleeks! Ja se jomotus myös tai suorastaan kouriminen. No toivossa eletään...jos on ollut kiinnittymistä , niin toivotaan, että pysyy lujasti kiinni!
Mani:´Koita päästä sinne uä:hän. Km on varmasti tosi rankka kokemus, vaikka itselläni ei ole omakohtaista okokemusta, mutta monella ystävälläni kyllä joten voin kuvitella sitä. Mutta tosiaan voihan hyvinkin olla ihan vaan " kasvu" /hormonaalista normaalia kipuilua. Uskotaan niin!! Voimia kovasti ja toivotaan, että ne helpottaa pian!!!
Sintagma: Hyvä, että asiaan tuli varmuutta, kurjaa kuitenkin ettet päässyt vielä siirtymään kotiloihin, ensi kierrosta sitten!!!! Tsemppiä!!!!
Onko kukaan joka testaa viikonloppuna/alkuviikosta?????
Mukavaa torstaipäivää kaikille!!!! Myös teille jotka " taustailette" !!!
MR
Sintagma, voi harmi. Mut ens kierrossa uus yritys! ;)
Mintturouvalle niistä limoista, mullakin tosiaan oli limojen lisäks hetken ajan jopa kunnon poltto alavatsalla. Kuulostaa ihan samalta kuin mun jälkeenpäin kiinnittymiseksi todettu... x) Plussasin haalean haamun siitä 4pvän kuluttua.
Omassa navassa ei ihmeempiä. Ei ees välillä muista koko asiaa... :O
Hulda ja rv 5+6
Tuli sitten punainen viiva eilen, tällä kertaa pöksyihin. Eli ei tule juhannusvauvaa meille. No, jatketaan harjoituksia kun täti poistuu. Vähän mättää, mutta minkäs tälle voi. =)
Sintagmalle pahoittelut. Ens kuussa hyökätään Kotiloihin, pihkura vieköön!!
gigi
yk4, kp2
Pahoittelut gigille tädin yllätyksestä! Ja tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa sieltä vielä pamahtaa! :)
Sintagmalle myös pahoittelut, mutta onneksi sait varmistettua asian ja mielnrauhan taas hetkeksi ;) Ehkä teilläkin kolmas kerta toden sanoo? :)
MinttuRouva: Kyllä sun jutut aika lupaavilta kuulostaa :) Eiköhän se testi jo viikonloppuna vois plussaa näyttää! ;)
Itse oon vähän flunsassa, eilen meni nenä jotenkin tukkoon ja muutenkin oli kipee olo. Nyt on sitten niskat jumissa kun kuopus pyöriskeli ja istuskeli koko yön sängyssä, ja sitä piti pinniksen laidan yli hyssyttää :b Toivottavasti ei oo taas tulossa kipeeksi sekin :( Raskaus taas on ainakin vielä aika oireton. Kauankohan onnistutaan salaamaan asia sukulaisilta ja kavereilta? ;)
PP rv 4+4
Hengissä ollaan, mutta tää mamma on ihan totaalisen puhki... Viikkoon ei oo paljon tullu nukuttua, yskä mokoma vaivaa sekä ittee että kumpaakin poikaa, esikoinen kuulostaa siltä että tukehtuu kohta...
Kisu kp taitaa olla 18/33-38
Sintagmalle ja Gigille pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon.
PikkuPilulle onnittelut plussista.
Vaikka en kirjoittelekaan kovin usein, tulee teidän juttuja seurattua päivittäin ja elettyä mukana muiden odotuksen odotuksessa. Vauvakuumettahan se vain nostaa. Mä elän kyllä yhä vahvemmassa toivossa, että munkin vuoro vielä koittaa (ainakaan suoraan en ole saanut kielteistä vastausta). Toivottavasti te olette kaikki jo päässeet kotiloihin silloin. Perässä tullaan.
Plussatuulia!!!!!
Äiti1972, tottakai täällä voi pyöriä vaikkei kolmas
vielä olis yritysvaiheessa :-) kuumeilijoitahan me
ollaan!
Kisuli83, toivottavasti pääsette pikkunuhalla :-) eikä
iske pahemmat taudit.
PikkuPilu, anteeksi etten pitänyt lupaustani seurata
sua sinne kotiloihin vielä tässä kierrossa!! :-D
Ens kierrossa voisin vaik tulla sitten!
Eka meillä sai alkunsa tokasta kierrosta ja toka sai
ekasta joten eiks olis sopivaa kolmannen sit saada kolmannesta
tai neljännestä?!? ;-)
Gigille pahoittelut!! Ens kierrossa me todellakin sit
näytetään!!
Mintturouva on nyt sit seurailun alla, muista raportoida
usein ja nyt jännätään kaikki sulle selvä plussa!! :-)
ON: Menkoista ei jälkeäkään.
Pienenpieni toive nostaa päätään täällä (väkisinkin vaik koettaa ajatella järkevästi) että olisinkin ovuloinut vasta noin reilu viikko sitten ja se ei olis vielä näkynyt eilen testissä jos se vasta kiinnittyisi näinä päivinä. Never know ;-) toivoahan aina saa!! Mitään oireita ei kyllä ole.
Sintagma kp 27/26-33, dpo??, yk2
HEi kaikki!!!
Kiva,kun kirjoittelit oliko se äiti1972 tai jotain..hitsi kun on lahopää ton muistin kanssa!!!
Oma napa....nopeesti...aamulla taas ov testi vahvaa plussaa. Sitten Prisman raskaustesti tyylipuhdas negan [siistä aamupissasta (EN SITTEN MALTTANUT OLLA TEKEMÄTTÄ!!!!)] ja päivällä ovistesti hailakka viiva siis nega. (Tosin se ovistesti käsketäänkin tekee nimenomaan aamupissasta.
Täti taitaa kuitenkin tulla, mahaa kourii siihen malliin. Vähän voimakkaammin vaan kun normaalisti. Nyt täytyy siis jättää KAIKKI testaamiset väliin...paitsi apteekissa oli niitä vaihdevuositestejä..jos vielä viitä kokeiliei heeeeeeeeheeeeehhhh mitähän se näyttäisi??
Vähän jo olen luopunut toivosta, tai oikeestaan aika paljon...!!! Tosin dpo on " vasta" 12 ...
Miten herkkä on se Prisman testi joku Fertest...jotain ?????
Tsemppiä kaikille!! ja kiitos jännittämisestä siis minun puolestani!!!
MR yk 4 (viimeinen???) kp 32/29-39 dpo12
Käynpä tänne kopioimassa Kotiloihin laittamani viestin:
Kävin sitten tänään ultrassa yksityisellä. Laskettua aikaa muutti vähäsen eli 26.5 on sitten 27.5 :)
Siellä se pikkuinen oli ja sydän löi. Ja vain yksi kyydissä. Kysyin tästä järkystä turvotuksesta ja lääkäri käski käydä mittauttamassa verenpainetta useemmin neuvolassa. Seuraava käynti olis vasta 3viikon päästä, niin aiemmin pitäis käydä. Nyt RR oli 130/85, joka kyllä aika tyypillistä mulle.
Nyt täytyy ruveta siivoilemaan ja sitten kauppaan. Ja väsyttäskin ihan kiitettävästi. Flunssa tekee tuloaan nääs..
AIHA rv 7+3 (eli vähän takapakkia)
Väliaikatieota, eili ei mistään mitään tietoa! heh. Ei oo sen kummemmin tädin tulo oireita, kuin raskautumisoireitakaan... joo, noh la- su menee sit jännäksi!
Miritli yk3 ja kp 25/28 dpo ei mitään tietoo varmaksi =)
Stigmatalle tsemppi ja titty kaikille muillekkin... kyllä se + sieltä vielä pomppaa, vai mitä siskot!?
MinttuRouva: Kyllä mä olen täältä monet kerrat lukenut, että se ovistesti vois näyttää raskaudenkin! Mutta ei sekään vissiin sitten ole kovin harvinaista että olis kaks ovista kierrossa.. Tiedä nyt noista ;) Tärppionnea jokatapauksessa!
Sintagma: Kylläpä ne testit nyt kiusaavat sua! Toivotaan että täti pysyy kaukana ja saat 2 viivaa toisenlaisella testillä! :) Mun mielestä noi Pregent-testit, mitä saa Prismasta ainakin, on ihan hyviä ja edullisia! Maksaa kaks liuskaa vajaa 5e ja niissä kyllä mulla negat on aina ollut puhtaita! Jos on jotain viivantynkää näkynyt niin sit se on plussaa! Apteekin oma on kans ihan hyvä, mut noi pregentit taitaa olla herkempiä? Apteekin oma kai ei oo kovin herkkä, mut luotettava on!
Tuolla kotiloissa on tosi hiljaista!! Mä haluun teidät mukaan sinne!! :D
PP 4+3