Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat viikko 41 ***

09.10.2006 |

:-) plussatuulia!

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanaja 2, pääterveysasema

Vierailija
22/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinhän määkin vasta rv 5-6 ekasen plussan...

Ei kannata heittää pyyhettä kehään, vasta kun *joka ei tuu* täti tulee!

Mullakin ne testit näytti negaa melkein kaks viikkoa menkkojen oletetun alkamisen jälkeen. Taisin olla jo rv 5 ennen kun testi oli plussaa.

Olin jo niiiiiiiiiiiin varma että ei onnaa... täti tulee, mut eipä ole näkynyt =)

Mullakin niiin epätodellinen olo, vaikka oireet on (mutta onhan ne tuulimunassakin) että olisin tai tolla kohdussa olis uhtään mitään... Pakko silitellä mahaa ja toivoa että se sillä pysyisi " kotonaan" =D

Toivottavasti en sekoo ennen ekasta ultraa joka on vasta 2.11. eli rv (neuvolan mukaan) 12.

Paljon tsemppiä ja plussa tuulia ja pienia tarratassuja jokaiselle kuumeilijalle, piinailijalla ja haamuilijalle=)=)

mani rv 7+4... kohta 8..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne päivittelemään hassuja tuntemuksi... Mulla oli alamasu h*lvetillisen kipeä tän aamun/aamupäivän, ei tuntunut kovasti muuten kun tärähdyksissä esim istumaan mennessä ja kun mies kiimoissaan halusi pikku lounas versiot, niin sattu aivan kamalasti, ettei tullut yhtään mitään(sori detaalitason info). Muuten vain kipeästi tykytti hassusti. Nyt ei enää satu vaikka kuinka istahdan kovaa. Mitähän tuolla oikein tapahtuu? Ei ole ovista kun sen pongasin jo viime viikolla, ei voinut erehtyä ja tää kipu on aivan erilaista. Valkkistakin on normaalia reilummin. Oonkohan saanut jonkun tulehduksen? Se tästä vielä puuttuu. Enkä edes monitoroinnut itteäni, mikä selittäisi hyvin kaikenlaiset tuntemukset, vaan oli töissä aamun ja todella kiireinen vielä. Ikinä en ole kokenut vastaavaa.

Jännittävää viikkoa kaikille!

Lumituuli kp vissiin 21 tai jotain ja around 5dpo. Enpä ole pitänyt kirjaa tällä kerralla;)

Vierailija
24/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaskin Sintagma, gigi ja Pikkupilu piinailevat kunnolla! Plussasäteitä!!

Ja onnea Eliisabeth plussasta!

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut. Mulle on iskenyt jokin kolmenkympin kriisi, joka on kieltämättä vähän vaimentanut vauvakuumetta viime aikoina. Tosin edelleen toivomme vauvaa, mutta nyt on ollut muutakin ajateltavaa (Jos se vaikka auttaisi tärpissä...). On vaan ollut oma pää niin sekaisin, et on joutunut miettimään, mitä sitä oikeastan haluaa elämältään. Peittoja on pöllyytelty tjot-meiningillä, luonto hoitakoon loput.

Mut ihana lukea plussauutisia. Olen käynyt lähes päivittäin lukemassa uutisia täällä. Mitenkähän on, kumpaa kannattaa uskoa oikeaksi ovisajankohdaksi, alavatsakipuja ja kananmunalimoja vai vahvoja testiviivoja, vähemmillä limoilla? (Anteeksi sanavalinnat) Nimittäin ensiksi mainitut oli kp 11 ja jälkimmäiset kp 15 ja 16. No molemmissa tärppi mahdollinen, eli ihan sama sinänsä. Ollaan vaan lähdössä viikonloppuna ulkomaille, ja haluaisin tietää, pitäiskö reissussa testata vai odottaisko kotiin paluuta? Sattuu piinaviikko just reissuun!

vuma yk 3, kp 16/ 24-33

Vierailija
25/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohop, toi meni sitten väärään toi mun alotus tonne... Noh olkoon. Täällä taas jännät hetket meneillään. Ollaan sitten yritelty ja nähtäväksi jää miten on käynyt. Oon oikeesti ihan ulalla, kun en ole enää varma että milloin mulla on ovulaatio ollut. Ennen kuopustamme tunsin sen aina niin selkeesti, olin siitä siis aivan varma. Nyt kroppa toimii jotenkin erilailla. Ei niin kauheita kpuja, toisinaan limailua... En oo oikeen ottanut selvää, mutta ollaan siis oletettuna ajankohtana oltu makuuhuoneen puolella. päätin justiin, että jos nyt tärppi ei käy, hankin ovistikut ensikiertoon mukaan, niin joskos selventyisi H-hetki. Mieskin tossa justiin tuumas, jotenkin alakuloisena, että joudutaankohan me yrittämään pitkäänkin kolmosta, kun kakkonen tuli jotenkin liian suunnitellusti, heti ekalla yrityksellä. Kaikille muille paljon plussa säteitä! +++++++++++++++++++++++++++++++++++

Miritli yk3 ja kp22/28

Vierailija
26/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit on viety kellariin alakertaan kananhäkkivarastoon ja siellä saavat odotella muutaman päivän. Ottaa luonnolle :-P

Toisaalta ihanaa kun ei tartte koko ajan pettyä kun tulee negaa negan perään.

Olen täällä ihan addiktina seurailemassa teidän kuulumisia! Jännät on hetket. Gigi ja PikkuPiluhan ainakin piinailee mukana :-) Mitkä teille tulis lasketuiksi ajoiksi? Mulle varmaan 20.6 eikä 21.6 niinkuin joskus mainitsin. Katsoin www.tekay.fi -sivulta just. Suosittelen muuten!

On sen www.gyn.oulu.fi -sivuston raskauskiekon luojan omat sivut liittyen just raskauteen ja sikiöön.

Piinoja!

Vierailija
27/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää vaan koko ajan roikkua ;)

Sintagma: Toi Tekayn laskuri on vaan sellanen, että täytyy tietää se kierron pituus. Mulla kun ei oo hajuakaan kierron pituudesta, niin en tiedä sitten sitä la:takaan tarkasti. Menkkojen mukaan vauvalehden laskurilla 17.6. Tekaylla 17.6 olis laskettu aika jos kierto olis 28 päivää, mitä se ei oo. Eli la jotain 17.-21.6 :) Lasken sen kuitenkin ton 17.6 mukaan, koska oon aina luottanut vauvan lskuriin ja neuvola laskee niin :) Ultrassa tarkentuu sit joskus jos on tarvista.

Sä sit tosiaan veit ne tikut kellariin? ;) Taidat olla kans aika malttamaton.

Mä oon jo ihan tuskissani, kun odotan että pääsen aamulla testaamaan! Tänään tuntuu et oon ravannu vähän väliä vessassa, tai sit oon juonu enemmän en tiiä. Ja jomottaa aina välillä, mutta valkkariakin on! Tiedä nyt sit, toivottavasti sais tähän jotain selkoo huomenna! Tulis ees jonkinlainen hyvin näkyvä viiva jos on tullakseen! Kun oon nyt metsästäny keskustelua noista haamuista..osalla ollut plussaa ja osalla ei. Tiedä niistä nyt sitten.

yk3 kp30/29-34 dpo n.14

Vierailija
28/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun testit on oikeasti kellarissa ja toivon että pystyn malttamaan mieleni... Etten hae sieltä jo huomenna...!! :-)

Jes! Plussia!

Vierailija
29/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tiiät et tänään dpo 14 niin tiedät sit oviksenkin ja sulle tulis lasketuks ajaks 18.6. Mutta samapa kai se on päivä sinne tai tänne. :-)

Vierailija
30/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin kiva, että negaa negan perään, mutta vielä ei o pyyhettä heitetty kehään!! Oot kyllä varsinainen addikti! Mä oon kans sellanen et jos on testejä kaapissa ni kyllä niitä tulee käytettyä pienenkin tekosyyn varjolla, myös neuvolan ja labran testejä...Siis keksin jonkin tarinan ja siten saan testattua muualla, kotona tekosyynä jos saisin lääkekuurin, jos viikonloppuna pitäis ottaa muutama ym. Nyt ei o yhtään testiä!!!!

kp22/30 ja alaselkä juilii, illasta tulee äklö olo jopa niin että piti mennä keittiöön piiloon kun oli vieraita, kahvin tuoksu ällöttää välillä ei kokoaika, maha on välillä löysä, yks ilta hytisin tunnin sisällä ulkofleecetakki päällä! Oon jotenkin hyvillä mielin eli jotenkin tuntuu etten ota kauheen raskaasti vaikka täti ilmestyis, mut superonnellinen jos punasta viivaa löytyy vaan tikusta! Tunnun taas kuumeiselta, lämpöjä en oo mittaillu kun viimekierrossakaan kertoneet mitään. Saas nähdä!!

Kiva kun on yhtä " hysteerinen" porukka!

Vierailija
31/100 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapa arvon kanssasisaret, että plussan mahdollisuus on aina niin kauan kun tätiä ei näy! Oli sitten dpo 10 tai 15 tai menkat myöhässä 2 viikkoa. Jos täti pysyy loitolla homma lupaa hyvää! Eiks jee??

Pidän peukkuja kaikille tasapuolisesti!

AIHA RV 7+2

Vierailija
32/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis yhtään raskausoireita, voi peffa!!!

Menkkoja odotellessa... :-(

Dpo 13, kp 25/26, yk2..........................

Vierailija
33/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen testi pääsi tossa tunti sitten käyttöön.. ja selvä PLUSSAhan sieltä paukahti! :) Uskoisikoihan tota jo? ;) Mitään oireita, menkkamaista jomotusta lukuunottamatta, ei ole. Mut on noi aiemmatkin olleet tosiaan aika oireettomia. :) Ne haamut piti siis munkin kohdalla paikkansa, vaikka olivatkin haamujen haamuja ;)

Sintagma: Mä pidän sulle peukkuja ja PLUSSASÄTEITÄ!!! ;)

Eikös siihen Tekayn laskuriin tarvi laittaa se kierron pituus joka tapauksessa?, ja en mä sitä ovistakaan tarkalleen tiedä.. No mutta eipä tuolla niin väliä! Tulee se joskus toivottavasti ;)

Mites Gigi ja MinttuRouva? Tulkaahan kertomaan myös kuulumisia!

yk3 kp31/29-34 tai rv4+2

Vierailija
34/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka selväähän se on, että sä plussaat! ;)

Nyt sit jatketaan jännäämistä vielä muiden puolesta. Joko Sintagma tänään uskaltaa hakea testit kellarista? (Oikeestaan on kivempaa jännätä muiden puolesta kuin itsensä...) :P

rv 5+4

Vierailija
35/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite testasin aamulla Apteekin Omalla, nega napsahti. Ehkä perjantaina koitan vielä kerran, sit pitäis jo näkyä, jos on jotain nähtävää. Ellei sit täti yllätä aiemmin.

Kuis sintagma, pysyykö testit kellarissa? =)

gigi

Vierailija
36/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten plussaaminen kyllä tuo niin paljon lisä toivoa tähänkin hommaan, että piristää kummasti!

Muillekkin plussasäteitä +++ !

Miritli yk3, kp23/28

P.S. Ei oo täällä muuten mitään raskauteen viittaavia oireita.

Vierailija
37/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkas riittää tää sairastelu, kiitos! Oltu varmaan viimeset kaks viikkoa ainakin yks perheestä flunssassa... Esikoisella on ihan kamala yskä edelleen, täytyy viedä ventoline-resepti uusittavaks kun mennään iltapäivällä kuopuksen 1.v. neuvolaan.

Vauvahankerintamalla ei mitään uutta... Jonkunlaisia tuntemuksia on, mut varmaks en oo kyllä ovista vielä löytäny... Eilen kuitenkin pupuiltiin ja tänäänkin vois yrittää, jossei tää oma olo kauheesti pahene!

Kisu kp 16/33-38, yk3

Vierailija
38/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEESTI ONNEE PIKKUPILU!! KYLLÄHÄN VAHVAAN PLUSSAAN AINA KANNATTAA USKOO =D

Sitäpaitsi kun sulla oli jo kierron puoli välistä asti tärppi tunne, niin ei voi olla mitään muuta kun sitä itteään=)

Se on sit että KOLMASKERTA TODENSANOO!!!

SIntagma: Nyt vaan uskoa tai sit ainakaan et menetä sitä=) Niin kauan on toivoa kunnes täti toisin todistaa!

Hirveesti kaikille plussa plussa sateita=) Päästään sit yhdessä tuonne vartoomaan ja voimaan paksusti=)

Yksin on hitaampaa kuluttaa viikkoja kuin porukassa=)

mani rv7+5

Vierailija
39/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onniteluista! :)

Pidän peukkuja ja puhaltelen plussatuulia myös teille muille niin päästään kaikki tuonne kotiloihin!!

Odotuspuolella taitaa olla vähän hiljaisempaa ja täällä on niin mukavaa porukkaa, niin taidan vielä tännekin kirjoitella! Ihanaa jänskätä muidenkin puolesta!

Mites Sintagma olet malttanut pysyä erossa testeistä?

PP rv4+2 :)

Vierailija
40/100 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Tiistai on toivoa täynnä sillä ovista yritän bongailla. En vaan bongaa sitä. Tuntuu etten ole koskaan bongannutkaan. Siitä huolimatta meillä on kaksi ihanaa poikaa.

Vauva-lehden laskurin mukaan oviksen pitäis olla tänään. Sehän on vaan viittellinen päivämäärä. Viime viikon torstaina tuli aamupäivän vaaleanpunaista limaa. Pupuiltu ollaan noin joka toinen päivä.

T: Ona yk2 ja kp 18/31-33