Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätetäänkö mua nyt jotenkin tässä "ystävyydessä"?

Vierailija
02.05.2022 |

Sain viestin sairaalasta, että "vieläkään en päässyt kotiin :( ". Ainoa vaan, etten tiennyt koko sairaalareissusta. Sain viestin "loma ohi, taas töihin", vaikken tiennyt 3 viikon lomasta. Sain viestin "ihania juhlia teille!", kun olin juuri avautunut, etten halua mennä sinne, koska miehen ex on myös siellä ja välit hyvin jännittyneet. Esim. tuon sairaalareissun ja loman aikana oltiin vaihdettu tavallisia viestejä. Ihan kuin hän odottaisi, että saa lähettää näitä viestejä, joissa käy ilmi, ettei ole kertonut aiemmasta tilanteesta. Pitääkö vain luovuttaa?

Kommentit (213)

Vierailija
61/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olen menossa Rhodokselle, täytyykö minun raportoida tämä jokaisella kaverilleni erikseen? Jos ei mitenkään vaikuta näkemisemme aikatauluihin tms. niin en välttämättä tule ottaneeksi puheeksi. 

Vierailija
62/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kokee, ettei sua kiinnosta hänen asiat eli et kysele koskaan mitä hänelle kuuluu. Siksi piikittelee?

Lue viesti 52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos olen menossa Rhodokselle, täytyykö minun raportoida tämä jokaisella kaverilleni erikseen? Jos ei mitenkään vaikuta näkemisemme aikatauluihin tms. niin en välttämättä tule ottaneeksi puheeksi. 

Poimitaan yksi pieni asia keskustelusta ja aletaan äimistellä sitä. Langassa on käynyt ilmi koko tilanne. Sinä poimit Rhodoksen. Tulipa mieleen vastauksestasi monenlaista.

Vierailija
64/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen bestis. Hän ilmoitti, ollaan ostettu talo. Muutamaa kk aiemmin olin kysynyt aiotteko ostaa isompaa asuntoa, sanoi ei me. No siitä se alkoi. Paljon samaa oli edessä. Salasi opiskelut, yms. Se oli mulle viimenen niitti ja pistin välit poikki sanomatta sanaakaan.
Ihan turha tapaus, pelleilee kustannuksellasi ja ystävyydelläsi.

Olivat sopineet miehen kanssa, että ei puhuta talokaupoista ennen kuin on nimet alla.

Outoa, ettei yleisestikään saa puhua, että katsellaan isompaa, pienempää, olispa kiva muuttaa kaupunkiin x, lähemmäs vanhempia/työpaikkaa/kesämökkiä. Ei tartte mitään yksityiskohtia kertoa tai hintoja, jos ei halua. Sellaista normaalia haaveilua kavereiden kesken vaan.

En kyllä ymmärrä mitä salaistakaan talokaupoissa on, pelkääkö, että joku kaveri vie sen talon heidän nenän edestä kun saa vihiä tai jos kaupat ei onnistukaan, niin onko se noloa vai mitä?

Vierailija
65/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Mutta jos sun tapa kommunikoida saa ystävällesi pahan ja ikävän olon, ystävääsi tuskin kiinnostaa sun seura ihan kauhean pitkään. 

Ja jos laitat jonkun geneerisen kuvan Rhodokselta tahallaan tyyliin AP kuvittelee, että ovat Triplassa syömässä niin onhan toi häiriintynyttä. Että ei tule siinäkään kohtaan mieleen laittaa tiedoksi, että Rhodoksella ollaan ja laittaa jotain toistakin kuvaa mukaan, mistä miljöökin näkyy. 

Vierailija
66/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä tuossa käytöksessä oikeasti jotain outoa? Olen itse tuollainen. En muista mitä olen kertonut kenellekin ja suunnitelmani muuttuvat niin nopeasti, että en mitenkään pysty päivittämään muita ajanjuoksustani tarpeeksi tiuhaan tahtiin. Kerron siis asioista vasta kun ne ovat varmistuneet tai meneillään.

Vierailija
67/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimitaan yksi pieni asia keskustelusta ja aletaan äimistellä sitä. Langassa on käynyt ilmi koko tilanne. Sinä poimit Rhodoksen. Tulipa mieleen vastauksestasi monenlaista.

Etkös sinä harrasta nyt juuri sitä vihjailua ja pimittämistä, jota keskustelussa on tarkoitus kauhistella. ;)

Vierailija
68/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah onko tämä joku juttu jossa joku muka kertoo itse jostain tekemisistä, vaikka se on oikeasti joku toinen ja hullut typerykset uskoo että kirjoittaja on se ketä väitetään olevan. No ei voi mitään, mutta aina löytyy niitä, jotka tietävät totuuden, ihan kaiken kaikesta.

Vierailija
69/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sinä harrasta nyt juuri sitä vihjailua ja pimittämistä, jota keskustelussa on tarkoitus kauhistella. ;)

Arvasin, että vastaat noin.

Vierailija
70/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harrasta. Sinä harrastat kaasuvalotusta ja sanasalaattia ja se on normaalille ihmiselle ihan selvästi nähtävissä kuten myös se, että mitään vihjailuja sinua kohtaan ei ole esitetty ja sekin, että yrität vain hämmentää soppaa etsimättä mitään aitoja ratkaisuja tai auttamatta ap:ta. Juuri sinun kaltaisesi ihmiset luovat pahaa oloa ympärilleen ja ilmeisesti olette ylpeitä siitä ja sitä haluattekin. 

Vierailija
71/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ap ei ole laittanut itse mitään vaan tiedot on saatu urkkimalla, seuraamalka ja hakkeroimalla. Miettikääs sitä kullanmurut. Tai kullinmurut.

Vierailija
72/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Mutta jos sun tapa kommunikoida saa ystävällesi pahan ja ikävän olon, ystävääsi tuskin kiinnostaa sun seura ihan kauhean pitkään. 
Ja jos laitat jonkun geneerisen kuvan Rhodokselta tahallaan tyyliin AP kuvittelee, että ovat Triplassa syömässä niin onhan toi häiriintynyttä. Että ei tule siinäkään kohtaan mieleen laittaa tiedoksi, että Rhodoksella ollaan ja laittaa jotain toistakin kuvaa mukaan, mistä miljöökin näkyy. 

?? Siis millä perusteella tällainen on HÄIRIINTYNYTTÄ. (En usko että kukaan tuollaista laittaa tahallaan. :D) Jos olen Rhodoksella, keskityn kenties ihan muihin asioihin kuin raportointiin.

Jos ystävä saa valtavan pahan olon siitä, ettei hänelle ole tarjolla jatkuva tietovirta elämäni tapahtumiini, eikä hän tietenkään ilmaise harmitustaan mitenkään suoraan, niin en usko että menetys on kovin suuri, tällainen "ystävyys" kuulostaa aika heppoiselta.

Vierailija
73/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että vastaat noin.

Helppo arvata, kun on aika looginen vastaus. :D

Vierailija
74/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen bestis. Hän ilmoitti, ollaan ostettu talo. Muutamaa kk aiemmin olin kysynyt aiotteko ostaa isompaa asuntoa, sanoi ei me. No siitä se alkoi. Paljon samaa oli edessä. Salasi opiskelut, yms. Se oli mulle viimenen niitti ja pistin välit poikki sanomatta sanaakaan.

Olivat sopineet miehen kanssa, että ei puhuta talokaupoista ennen kuin on nimet alla.

Outoa, ettei yleisestikään saa puhua, että katsellaan isompaa, pienempää, olispa kiva muuttaa kaupunkiin x, lähemmäs vanhempia/työpaikkaa/kesämökkiä. Ei tartte mitään yksityiskohtia kertoa tai hintoja, jos ei halua. Sellaista normaalia haaveilua kavereiden kesken vaan.
En kyllä ymmärrä mitä salaistakaan talokaupoissa on, pelkääkö, että joku kaveri vie sen talon heidän nenän edestä kun saa vihiä tai jos kaupat ei onnistukaan, niin onko se noloa vai mitä?

Mulla on mies, jolle yksityisyys on hyvin tärkeä asia. Kunnioitan häntä pitämällä suuni kiinni. Ei hänen tarvitse tätä minulle sen kummemmin perustella.

Vierailija
75/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaverille ole ihan normaalia sanoa, että varattiin matka ja kun matka koittaa, että huomenna reissuun ja sit kuva reissusta, ehkä muukin kuin ruokalautanen. Harmi, ettei ap vastannut kuin että herkulliselta näyttää....

Vierailija
76/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole niin itsekkäitä, että ajattelisivat oman elämänsä tapahtumien ylittävän uutiskynnyksen. Voi olla jopa epäterveen huono itsetunto tässä taustalla, ei tule edes mieleen että kaveri pitäisi näitä asioita niin tärkeinä, että jopa loukkaantuu jos ei saa niitä tietää.

Sitten on ihmisiä, joille elämän tapahtumat eivät ole kiinnostava puheenaihe. Kuuntelevat kaverin jutut koska pitävät kaverista ja haluavat olla kohteliaita ja osoittaa välittämistä, mutta ne itse tapahtumat eivät sinänsä kiinnostaa. Enemmän kiinnostaa esim, "mitä mieltä olet asiasta X" kuin "mitä teit viime torstaina"

Vierailija
77/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies, jolle yksityisyys on hyvin tärkeä asia. Kunnioitan häntä pitämällä suuni kiinni. Ei hänen tarvitse tätä minulle sen kummemmin perustella.

Toi toimii niin kauan kuin teidän suhde on normaali. Jos taas mies on väkivaltainen, on tuollaisessa tilanteessa pahassa pinteessä. 

Vierailija
78/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Siis millä perusteella tällainen on HÄIRIINTYNYTTÄ. (En usko että kukaan tuollaista laittaa tahallaan. :D) Jos olen Rhodoksella, keskityn kenties ihan muihin asioihin kuin raportointiin.
Jos ystävä saa valtavan pahan olon siitä, ettei hänelle ole tarjolla jatkuva tietovirta elämäni tapahtumiini, eikä hän tietenkään ilmaise harmitustaan mitenkään suoraan, niin en usko että menetys on kovin suuri, tällainen "ystävyys" kuulostaa aika heppoiselta.

Se, että sinä et usko olevan olemassa tahallaan häiriintyneitä asioita tekeviä ihmisiä, ei poista sitä tosiseikkaa, että häiriintyneitä ihmisiä on olemassa ja suurimmalla osallla heistä on kavereita, perheenjäseniä jne. 

Vierailija
79/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista kertoa edes sisaruksilleni, että olen hakemassa syksyllä uuteen kouluun. :D Kuinkahan monta loukattua sielua tuolla nyt vaikertaen vaeltaa.

Vierailija
80/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka tämä velloo, keskity siihen olennaiseen - paha ja hämmentynyt olo. Onko se sitä mitä haluat? Kuten itsekin totesit, olet kuvitellut, että olemalla jotenkin parempi ja onnistuneempi ystävä, saisit ystäväsi toimimaan niin, että kokemasi paha olo hälvenisi ja teillä olisi hyvä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan