Kun et kehtaa mennä ovesta ulos
Koska painat 90 kiloa ja olet 166 senttiä pitkä - siis läski. Miten täällä voi elää tämän näköisenä? Ja kysyn tosissani. Kilot tulleet nyt tänä talvena, karmea maha ja häpeän itseäni. En käytä erityisemmin alkoholia, en röökaa, en syö mitään pullaa enkä karkkia, en suklaata, en tykkää mäkkäriruuasta. Nää kilot vaan tulee. Tuntuu etten kehtaa mennä firman kevätjuhliin, ei ole mitään mitä pukea päälle, näytän kauhealta. Apua.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
poista peilit huoneesta ja lakkaa pohtimasta, mitä muut mahtavat ajatella sinuta,koska tuskin kukaan sinun muotoasi ajattelee, paitsi sinä itse. Siis nuttu niskaan ja menoksi.
No mä en juurikaan peilaile, mutta sitten kun pitäisi löytää jotain päällepantavaa keväisiin firman juhliin niin pahaksi menee ilman peiliä :D Ja silloin viimeistään joutuu kohtaamaan sen että mikään ei mahdu ja jos joku mahtuu niin näyttää karsealta. Todella hirveältä siis. Ja pointti on että MUUT ei näytä musta hirveältä jos on ylipainoa, mutta minä itse näytän omissa silmissäni koska tämä ei ole se mikä olen oikeasti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinussa ole muutakin, olennaisempaa, kuin painosi.
Tyhjänpäiväinen aloiteen tekijä.Työtön kämpässään keksi noita älyttömiä juttuja täällä koko ajan.Hankkisi elämän.
:DDD
Sori, ohi meni. Teen itse asiassa kahta duunia, molempia sekä lähinä että etänä :)
Elämän vois kyllä hankkia mut ku ei oikein ehdi.
AP
Juuri tämä. Ahistaa.
Yritän nyt just miettiä, suostuisikohan kukaan lääkäri kirjoittamaan Ozempicin etänä, vaikka videotapaamisessa vai vaatiiko se livetapaamisen.