Olen isomunainen mies JA osaan käyttää sitä, kysy mitä vaan haluat!!!
Kommentit (11)
Eli suurinpiirtein viiriäisen munan kokoinen. Samaa kokoluokkaa närhen kanssa.
Olet harvinainen,
Minä en ole nähnyt vielä yhtään ison omaavaa joka naisen mielestä osaa käyttää vehjettään.
Omasta mielestään ovat maailman parhaita,
Mutta koko ei anna osaamista
Sinuna en retostelisi isolla munalla.
Jonain päivänä munasi mätänee kaksi metriä mullan alla.
Mitä tähän sanot?
Tekeekö vielä mieli retostella?
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinainen,
Minä en ole nähnyt vielä yhtään ison omaavaa joka naisen mielestä osaa käyttää vehjettään.
Mutta koko ei anna osaamista
Eipä taida kauaa pysyä vapailla markkinoilla. Omakin vaimo vei vihille jo parikymppisenä, enkä ole päässyt muille naisille tarjoamaan. Ei ole kyllä ollut tarvettakaan.
Jos joku isokaluinen kuvittelee olevansa paras, niin ei varmasti ole tuolla asenteella. Iso kalu saattaa auttaa viimeistelmään naisen nautinnon, mutta kaikki muu, eli suurin osa ja olleellisin tekeminen on ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinainen,
Mutta koko ei anna osaamistaEipä taida kauaa pysyä vapailla markkinoilla. Omakin vaimo vei vihille jo parikymppisenä, enkä ole päässyt muille naisille tarjoamaan. Ei ole kyllä ollut tarvettakaan.
Jos joku isokaluinen kuvittelee olevansa paras, niin ei varmasti ole tuolla asenteella. Iso kalu saattaa auttaa viimeistelmään naisen nautinnon, mutta kaikki muu, eli suurin osa ja olleellisin tekeminen on ennen sitä.
Ei tolla munan koolla ole YHTÄÄN mitään merkitystä sen kanssa, milloin pariudutaan, ja kuinka kauan parisuhde kestää. Itsellä pieni muna kelvannut yli 20v. Ja kun täällä katsoo keskusteluja, niin ei täällä suhteet ole kriisissä munan koon takia, vaan ihan muista syistä. Ei pieni kaikille kelpaa, mutta ei sitä kukaan eroa 20 vuoden jälkeen lyhyen munan vuoksi. Ihan muut syyt sen aiheuttaa. Meinaatko, että vaimosi otti sinut munan koon takia? Onneksi vaimoni otti minut muiden asioiden takia, kuin munan. Saan perustaa itsetuntoni johonkin muuhun, kuin paisuvaiskudoksen määrään.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna en retostelisi isolla munalla.
Jonain päivänä munasi mätänee kaksi metriä mullan alla.
Mitä tähän sanot?
Tekeekö vielä mieli retostella?
No tuolla argumentillahan kukaan ei voisi koskaan olla tyytyväinen tai ylpeä mistään asiasta itsessään. Kroppa timmissä kunnossa? Swingi tikissä? Shakin suurmestari ja musta vyö sudokussa? Van Halenin riffit sormenpäissä, maraton alle kolmeen tuntiin ja kuusi vierasta kieltä sujuvasti? Kaikki multaa sadan vuoden päästä, joten leuka rintaan vaan.
Jos mies on munastaan ylpeä, niin mitä se haittaa niinkuin ihan oikeasti?
Miten todistat väittämäsi?