Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut huomanneet YouTuben ja Redditin puskevan eteesi Johnny Depp -myönteistä materiaalia?

Vierailija
01.05.2022 |

Olen saanut hirvittävästi videosuosituksia, joiden otsikot ja esikatselukuvat näyttävät Deppin hauskassa / voittavassa / uhrin roolissa ja Amber Heardin hyvin epäimartelevassa (väkivaltainen, hullu, narsisti, onnenonkija jne.) Redditin etusivulle nousee korkealle Deppiä kannattavia ketjuja.En ole kuitenkaan etsinyt tietoa heidän oikeudenkäynnistään. Onko kaikki vain reaktiivista, kun Depp on ollut nyt äänessä, vai onko hän maksanut itselleen hyvää julkisuutta sosiaalisessa mediassa, koska tarvitsee yleisön puolelleen saadakseen uransa takaisin?Tuntuu että totuus jää toispuoleiseksi mutta voi myös johtua tapaoikeusjärjestelmästä.Huolestuttavaa myös, että Marilyn Manson on katsonut tätä Deppin suosimista ja aikoo nyt haastaa Evan Rachel Woodin oikeuteen kunnianloukkauksesta. Heiluuko viisari kohta toiseen ääripäähän ja pian ei voi kertoa totuutta toisen tekemistä vääryyksistä ilman että syytetään kunnianloukkauksesta?Mielestäni Depp ja Heard ovat niin selvästi molemmat syyllisiä väkivaltaiseen käytökseen ym. että Deppiä suosivan materiaalin puskeminen pinnalle suunnitelmallisesti olisi hyvin arveluttaa. Rahalla ja suosiolla koettaisiin ostaa voitto.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette klikkailleet juttuja tästä näytteliästä ja sen muiasta, niin juutuubin algoritmi tunkee niitä teille. Älkää klikkailko ja kohta niitä ei tule.

Vierailija
22/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiat ei tue Amberia ja sekin on nyt väärin jonkun mielestä. Siitä ei saisi puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esille tuotu todistusaineisto viittaa Deppin olevan syytön, ja Amberin syyllistyneen fyysiseen- sekä henkiseen väkivaltaan Deppiä kohtaan. Joten tietysti ihmiset ovat syyttömän puolella.

Vierailija
24/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Weinsteinista tällaista myllytystä ollut. Tai muustakaan metoo-miehestä. Kukaan ei tule puolustelemaan Amberia ja puhumaan kuinka taide pitää erottaa persoonasta vaan ei, hänet pitää tuhota täysin. Naisviha kyseessä. Mies kun on uhri niin pitää koko maailman pysähtyä, mutta naisuhrit murjotaan palasiksi.

Weinstein teki itsemurhan, mutta metoolle ei näemmä riitä?
Metoo haluaa myllyttää kuolleita!

Hän on vankilassa edelleen.

Vierailija
25/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule Deppiä ja Amberia, koska en ole antanut algoritmeille aihetta luulla asian minua kiinnostavan.

Vierailija
26/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sirkusta. Epästabiili nainen ja väsähtänyt sekakäyttäjä syyttelee toisiaan.

Vierailija
27/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo materiaalin puoltaminen Deppin suuntaan johtuu siitä että oikeudessa on jo muun muassa selvinnyt Amber Heardin valehdelleen asianajajilleen ja hänen haastaneen Deppille riitaa toistuvasti miehen vieroituksen aikana, kuten häntä hoitaneen hoitajan kirjaukset todistivat. Toistaiseksi Deppin väkivalasta ei ole mitään merkkejä. 

Vierailija
28/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule Deppiä ja Amberia, koska en ole antanut algoritmeille aihetta luulla asian minua kiinnostavan.

En ole klikannut yhtäkään aiheeseen liittyvää videota tai lehtijuttua ja silti youtuben etusivu on täynnä niitä.

Vierailija
29/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon klikkaillut muutaman läpi, niin iso syy noihin nettivideoihin lienee Heardin täysin tonttu ja limanuljaska lakimies. Jankutetaan epäolennaisuuksia vastapuolen kikkelistä, tehdään vastalauseita omista puheenvuoroista ja sitä rataa, ihan sama voittaako asiakas kunhan palkka juoksee.

Vierailija
30/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, eli Youtube lykkää tuota Depp-myönteistä materiaalia. Heard tuskin mikään pulmunen, vaikuttaa manipuloijalta ja gold diggeriltä, mutta vaikuttaa myös siltä, että isolla rahalla sponssattu ja ujutettu nuo Deppin videot yleisen mielipiteen muokkaukseen. 
Oma mielipide jo alusta asti, että Depp on varmaan juopotellut, riehunut ja ollut väkivaltainen, mutta Heard manipuloinut ja provonnut minkä kerennyt, ja kuvaillut ihan tarkoitushakuisesti ehkä raha mielessään, pettänyt Muskin kanssa jne.,
Katos kun sun mielipiteellähän ei ole merkitystä vaan todisteilla,jotka ovat Deppin puolella Heardia vastaan.

Amber on lyönyt Deppiä. Depp on pistänyt kalustoa uusiksi. Siinä se väkivaltaisuus.

No, Depp tuskin on ihan pulmunen myöskään. Amber on mokaillut oikeudessa, mutta Deppin riehumisesta on ihan videokuvaakin, että äläs nyt kokonaan väitä mustaa valkoiseksi. En tuosta Heardista pidä yhtään, mutta se, että lähdet kokonaan nyt leimaamaan toista osapuolta, kääntyy itseäsi vastaan. Kyllä tangoon tarvitaan kaksi. Mutta kuten joku jo sanoi, homma on seiska-osastoa, joten minun mielenkiintoni asian enempään puimiseen loppuu tähän. 

Vierailija
31/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oikeuskäsittely on julkinen. Voit ihan itse katsoa ja tehdä omat johtopäätökset itsenäisesti. 

ps. Aika pahalta näyttää Heardin kannalta.

Vierailija
32/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole klikannut yhtäkään aiheeseen liittyvää videota tai lehtijuttua ja silti youtuben etusivu on täynnä niitä.

Mulla sama. En ole kiinnostunut tällaisista, mutta feedi täynnä ja nimenomaan Deppin näkökulmaa. En pidä Heardista, mutta nyt alkaa pikkasen mennä yli ja tulemaan epäilyksiä rahalla masinoinnnista.

Vierailija
33/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Eiköhän deppin tiimi ole asialla. En pidä siitä, miten amber leimataan täydeksi hulluksi ennenku hänen todisteitaan on edes nähty ja kuultu. Depp on taas kultapoju vaikka häntä vastaan on myös materiaalia joka ei tätä tue. Mutta onpa yllättävää, että nainen lynkataan aivan totaallisesti. Suhde oli molemminpuolin toksinen.

Vierailija
34/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, eli Youtube lykkää tuota Depp-myönteistä materiaalia. Heard tuskin mikään pulmunen, vaikuttaa manipuloijalta ja gold diggeriltä, mutta vaikuttaa myös siltä, että isolla rahalla sponssattu ja ujutettu nuo Deppin videot yleisen mielipiteen muokkaukseen. 
Oma mielipide jo alusta asti, että Depp on varmaan juopotellut, riehunut ja ollut väkivaltainen, mutta Heard manipuloinut ja provonnut minkä kerennyt, ja kuvaillut ihan tarkoitushakuisesti ehkä raha mielessään, pettänyt Muskin kanssa jne.,
Katos kun sun mielipiteellähän ei ole merkitystä vaan todisteilla,jotka ovat Deppin puolella Heardia vastaan.

Amber on lyönyt Deppiä. Depp on pistänyt kalustoa uusiksi. Siinä se väkivaltaisuus.

No, Depp tuskin on ihan pulmunen myöskään. Amber on mokaillut oikeudessa, mutta Deppin riehumisesta on ihan videokuvaakin, että äläs nyt kokonaan väitä mustaa valkoiseksi. En tuosta Heardista pidä yhtään, mutta se, että lähdet kokonaan nyt leimaamaan toista osapuolta, kääntyy itseäsi vastaan. Kyllä tangoon tarvitaan kaksi. Mutta kuten joku jo sanoi, homma on seiska-osastoa, joten minun mielenkiintoni asian enempään puimiseen loppuu tähän. 

Depp ei ole muuta tehnyt kuin paiskonut kaapin ovia.Se ei nyt iiiihan ole sama asia kuin kaikki mitä Amber Heard on tehnyt.Mutta syytä sinä vaan uhria koska et kestä kun nainen paljastuu syylliseksi.

Vierailija
35/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oikeuskäsittely on julkinen. Voit ihan itse katsoa ja tehdä omat johtopäätökset itsenäisesti. 

Miten sä voit vielä sanoa kun oikeudenkäyntiä on vielä yli puolet jäljellä eikä heardin materiaalia ja todistaja ole vielä edes nähty ja kuultu. Näin niitä mielipiteitä muokataan.  

Vierailija
36/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit vielä sanoa kun oikeudenkäyntiä on vielä yli puolet jäljellä eikä heardin materiaalia ja todistaja ole vielä edes nähty ja kuultu. Näin niitä mielipiteitä muokataan.  

Sehän siinä onkin kun kukaan ei oikein halua todistaa Heardin puolesta.Ei edes omat perheenjäsenet.Mikä kertoo paljon.

Vierailija
37/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kunnon trolliarmeija deppillä

Vierailija
38/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä onkin kun kukaan ei oikein halua todistaa Heardin puolesta.Ei edes omat perheenjäsenet.Mikä kertoo paljon.

Haloo, oikeudessa asianomistaja (Depp) esittää ensin oman puolensa tapahtumista. Sitten on vastaajan vuoro (Heard).

Todistustaakka on asianomistajalla (Depp) ja vastaajan (Heard) ei tarvitse todistaa, että hän EI ole vastuuvelvollinen samaan tapaan kuin vastaajan ei tarvitse todistaa, että hän on syytön.

Vierailija
39/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin huomannut saman. Aihe ei minua erityisesti kiinnosta, enkä ole siitä puhunut tai sitä googletellut. Silti esim. instagram ja youtube pursuaa Johnny Depp -myönteistä sisältöä jatkuvasti. 

Amber on varmaan tehnyt teot mistä häntä syytetään ja molempien puolelta sekoilua tuntuu riittäneen, mutta tätä somen vinoumaa ja oikeudenkäynti/Depp-tyrkytystä ei-asiaa-aktiivisesti-seuraavalle ihmettelen. Tulee mieleen, olisiko kyseessä joku "kosto Me Too:sta" -tyyppinen asetelma. Ei siis Deppin puolelta, hänellä on oikeus puolustaa itseään, mutta median/somealustojen/käyttäjien toimesta?

Vierailija
40/88 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä, mitä ootte lukeneet ja klikkailleet aikaisemmin. Ei tule mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi