Mun lapsi ei saanut vanhojentanssiparia
Ei voinut tanssia. Vaivaakohan tuo asia koko loppuiän? Muut juhli, hän ei.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se parihan voi olla vaikka koulun ulkopuoleltakin. Onko lapsellasi joku tuttava toisestq amiksesta/lukiosta
Pieni paikkakunta, ei ole toista toiseen asteen koulua lähellä.
Ap
Entäpä olisiko joku kolmoselta? Tai vaikka ykköseltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se parihan voi olla vaikka koulun ulkopuoleltakin. Onko lapsellasi joku tuttava toisestq amiksesta/lukiosta
Pieni paikkakunta, ei ole toista toiseen asteen koulua lähellä.
Ap
Eikö ole sisaruksia, serkkuja tms sukulaisia? Amerikassahan joku koilukiusattu poika vei kissansa tansseihin, kun kukaan oman luokan tytöistä ei suostunut tanssipariksi.
Miksei lainattu alemman luokan oppilaista, tai onhan ollut tyttö- ja poikapareja, eihän ne aina voi mennä just tasan.
En minäkään. Siispä en tanssinut. Pukeuduin kyllä päivään ja keskityin valokuvien ottoon.
Muista kouluista voi lainata, jos tanssit eri aikaan. Poikani tanssi kahdet eri tanssit kahden eri daamin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saanut? Tanssipari pitää itse hankkia, ei sitä automaattisesti "saada". Luulitko, että koulun varastossa säilytetään suksien ja luistimien lisäksi ylimääräisiä tanssipareja?
Pojille puhallettava beibe varastosta 👍
Ikävä juttu, mutta minkäs sille enää mahtaa :/
Mutta voihan se ensivuonna mennä jonkun kakkosen pariksi ?
Voi miten kurjaa. Ja te jotka täällä piikittelette, hyi teitä.
No ei sen parin ole pakko olla samanikäinen, voi olla joku ykkösistä tai kolmosista ja tiedänpä yhden pojan jonka pari oli ysiluokkalainen tyttö (tunsivat yhteisestä harrastuksesta).
Voi olla myös serkku tai sisarus!
Eikä muka näillä kriteereillä ketään löydy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saanut? Tanssipari pitää itse hankkia, ei sitä automaattisesti "saada". Luulitko, että koulun varastossa säilytetään suksien ja luistimien lisäksi ylimääräisiä tanssipareja?
Ei taida sellaista tilannetta tulla, että poika jäisi ilman paria... Kun oma poika aloitti lukion, niin heti samalla viikolla alkoi tytöt tehdä "varauksia" vanhojen tansseja varten. Poikia on niin vähän lukioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö,suurin osa pojista varataan tanssipariksi jo elokuussa.
Moni poika tanssii toisetkin tanssit ihan vaan tyttöjen mieliksi. Että riittää pareja.
Siis mitä eikö ne ole jo tanssittu ajat sitten? Vai onko tää jotain ennakointi ensi lukuvuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sellaista tilannetta tulla, että poika jäisi ilman paria... Kun oma poika aloitti lukion, niin heti samalla viikolla alkoi tytöt tehdä "varauksia" vanhojen tansseja varten. Poikia on niin vähän lukioissa.
Sairasta, todella sairasta.
Mun tytär tanssi toisessa koulussa opiskelevan ystävänsä kanssa. Tansseissa oli ainakin kaksi tyttöparia joista toisella oli puku ja muutamia tyttöpareja joilla molemmilla oli mekot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa se menee kyllä niinpäin, että pojista on pulaa, ja tytöt jää ilman paria ellei itse hanki sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on sairasta?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä eikö ne ole jo tanssittu ajat sitten? Vai onko tää jotain ennakointi ensi lukuvuoteen?
Siirrettiinkö näitä silloin koronan takia? Jotenkin näin muistan lukeneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on sairasta?
Tuollainen "Varaaminen", todella sairasta.
VARMASTI 😥Voi että onpa ilkeitä.