Mun lapsi ei saanut vanhojentanssiparia
Ei voinut tanssia. Vaivaakohan tuo asia koko loppuiän? Muut juhli, hän ei.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se parihan voi olla vaikka koulun ulkopuoleltakin. Onko lapsellasi joku tuttava toisestq amiksesta/lukiosta
Meidän poika kävi pyydettynä tanssimassa kolmena vuotena, sitten sanoi, että riittää. Poikia on kai niin paljon vähemmän.
Veli tai siskokin kyllä voi mennä tanssittamaan.
Tämä pyytäminen on siinä mielessä vähän ongelmallista, että kaikki pojat eivät kehtaa sanoa ei kun opettaja tai se murheissaan oleva tyttö tai molemmat pyytävät. Vaikkei haluaisi tanssia. Kuulin näitä paljon kun sanoin etten itse tanssi vanhoja.
Munattomia vässyköitä jo alaikäisenä jos alkavat mielistellä muita, uskaltamatta ilmaista omaa tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jossain lukioissa on niin vähän poikia että niitä tarvii hankkia ulkopuolelta.
Tyttöjäkin tulee ulkopuolelta. Tiedän yhden amiksen käyneen tytön joka tanssi kahdet vanhojentanssit.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy Yhyy. Lapsi voi katsoa peiliin, sieltä se vika löytyy. On hyvä opetella tuo asia jo nyt niin myöhemmin ei enää tarvii kipuilla sen kanssa.
Oletko aikuinen? Ei uskoisi. Törkeää epäempaattisuutta, täyttä kykenemättömyyttä asettautua nuoren ihmisen asemaan tärkeässä tilanteessa, yhdessä nuoren elämän kohokohdissa.
Peiliin katosmisen paikka on itselläsi.
Mun oma ei halunnut tanssia kun koulukiusattiin. Lukiossa. "AIKUISET".
Tai tanssia tyttöparina