Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet odottanut yhteydenottoa, jota ei tule..

Vierailija
13.09.2023 |

Tiedättekö sen tunteen, kun ajattelet, että nyt kohtasit elämäsi rakkauden ja sisällä kuohuaa ja odotat, että se toinen ottaa yhteyttä. Ja kun sitä yhteydenottoa ei kuulu ja alat ymmärtämään, ettei henkilö olekaan kiinnostunut eikä tunne samoin. Se tunne tuntuu sydämessä kuin jotain kuolisi, tuntuu niin pahalta.

Eikä tarvi sanoa, että ota itse yhteyttä, koska otin, mutta se jäi siihen. Eli sain vastauksen, muttei asia jatkunut mitenkään.

Tämä henkilö on yksi hyväkäytöksisimmistä henkilöistä, jonka tiedän. Upea ihminen ja tyyppi, en tietystikään voi häntä saada, mutta hetken se unelma eli ja nyt se on mennyttä.

Olisin niin halunnut kohdata hänet uudelleen, jutella elämästä, kaikesta, kysyä häneltä asioita. Nyt en enää odota yhteydenottoja, arkistoin hänen viestit, etten näe hänen kuvaansa. Surullinen olo!

Varmaan joku muu on joskus kokenut saman?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tietäväni tunteen, minut on ghostattu lukuisia kertoja.

M34

Vierailija
2/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että vain aika auttaa, mutta juuri nyt vierii kyynel poskella niin paljon surettaa. Haluisin niin nähdä hänet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tapasitte?

Vierailija
4/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja . Taidat olla itse samaa sorttia. Et vastaa. Mä en viitti edes odottaa sitä.

Vierailija
5/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti? pari kertaa nähty tai juteltu?

Loit oman haaveiden mukaisen mielikuvan ja nyt se kaatui?

Millaista oma elämäsi on, onko tarpeeksi sisältöä vai ajattelitko, että tuo toinen toisi onnen elämääsi?

Vierailija
6/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista oma elämäsi on, onko tarpeeksi sisältöä vai ajattelitko, että tuo toinen toisi onnen elämääsi?

Juuri tässä on varmasti se ongelma, ehdin jo haaveilemaan ja ajattelin liikaa. Iso virhe, mutta sorrun tähän joka kerta eikä vieläkään ole onnistanut. Miksi on niin vaikea löytää ihminen rinnalle? Kai joku muukin samaan joskus sortuu?

7/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin pakkeihin tottuu kun kokemusta kertyy.

Itse olin Tinderissä 2v ja kävin tänä aikana treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja kyse taasen annoin pakit 6:lle.

Kannattaa ymmärtää, että todennäköisesti niillä miehillä, joista olet kiinnostunut, on niin paljon valinnanvaraa, että he voivat valita vain ne parhaimmat naiset. Tai oikeastaan mikäli heillä ei ole perhehaaveita, ei heidän ole pakko valita ketään vaan he voivat vähän aikaa deittailla yhtä naista kerrallaan ja sitten siirtyä toiseen.

Vierailija
8/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavoittelet tyyppejä joiden kanssa teillä ei ole yhteisiä intressejä. Ajanhukkaa

Next

Vierailija
9/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä on varmasti se ongelma, ehdin jo haaveilemaan ja ajattelin liikaa. Iso virhe, mutta sorrun tähän joka kerta eikä vieläkään ole onnistanut. Miksi on niin vaikea löytää ihminen rinnalle? Kai joku muukin samaan joskus sortuu?

Suosittelen, että otat nyt vähän happea. Kyllä se tulee kun sen aika on, mutta ei väkisin. Sillonku väkisin etsii nii sortuu juuri noihin ongelmiin.

Mun mielestä hyvä sanonta on se, että ole se henkilö jota haluaisit tapailla.

Esim itsellä on haastetta siinä, että liikun huonosti. En haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei liiku. Joten tässä on yks osa-alue minkä haluun korjata.

Mul ikää 50v ja erosin 6kk sitten. Nyt nautin vapaudesta ja ajatus parisuhteesta jopa hieman ahdistaa. Nauti sinkkuudesta, tee kivoja asioita. Lakka aa jahtaamasta ja etsimästä!

Vierailija
10/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei sua halua on turha mies

Eikä sepittämäsi unelma

Vierailija
11/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et halua oikeaa ihmisiä vaan kiiltokuvan

Vierailija
12/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä kaipaamaan ihmistä joka ei halua sinua.

Vierailija
13/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on vastoinkäymisiä.

Vierailija
14/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa AP vähän taustoja, nyt ei oikein selviä että mikä kuvio tässä on? 

Vierailija
15/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tinderi, eikä ko.henkilö ole vapaa. Mutta tiedän, että on jollain tasolla miettinyt minua. En ole keltään yrittämässä viedä hienoa miestä, mutta voimakas tunne siitä, että meidän pitäisi keskustella. En viitti sen enempää asiaa raottaa, mutta voi toki olla että omassa päässäni keksitty juttu, sekin voi olla mahdollista. Ja ko.henkilö saa kenet haluaa, ehkä olen sitten vaan käsittänyt väärin muutaman tilanteen.

Tuntelliset naiset omine kuvitelmineen niin tällasta siitä sitten tulee. Nyt mun täytyy vaan unohtaa koko tyyppi.

Vierailija
16/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä ottaa yhteyttä, jos ei ota niin ei ole kiinnostunut. Piste.

Vierailija
17/19 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda varattu mies idiootti.

Vierailija
18/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tinderi, eikä ko.henkilö ole vapaa. Mutta tiedän, että on jollain tasolla miettinyt minua. En ole keltään yrittämässä viedä hienoa miestä, mutta voimakas tunne siitä, että meidän pitäisi keskustella. En viitti sen enempää asiaa raottaa, mutta voi toki olla että omassa päässäni keksitty juttu, sekin voi olla mahdollista. Ja ko.henkilö saa kenet haluaa, ehkä olen sitten vaan käsittänyt väärin muutaman tilanteen.

Tuntelliset naiset omine kuvitelmineen niin tällasta siitä sitten tulee. Nyt mun täytyy vaan unohtaa koko tyyppi.

Älä myöskään jätä selvittämättömiä asioita. laita vielä vaikka yksi viesti ja selvitä asiat niin ei jää vaivaamaan. 

Vierailija
19/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Elät miesten tavoin vuodessa -70. Nykyään netti helpottaa deittailua. Pidät vaan kiinni minimivaatimuksista ja käytät aikaa miesten tapailuun. Tässä joitakin sivustoja joilla päästä alkuun. Muista googlata käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat.

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=021a36665e393f4075af337…

https://www.millionairematch.com/ (alle 200k ryhmä)

Kotiäitiydestä haaveileville:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/