Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
1221/1388 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 20 vuotta töissä Husissa, en hoitajana. Jotta voisin olla töissäni hyvä, laitoin mm. harrastuksen tauolle. Se olikin sitten 20 vuotta poissa en ole töissä enää, nyt elämä on taas elämää. Toisissa oloissa olisin voinut tehdä harrastuksistani työn yms. kivaa, mutta ei.

Jos pääsisin neuvomaan itseäni, sanoisin että älä mene sinne töihin.

Mutta ehkä harrastuksesta olisi tullut pakkopullas ja lisäksi et ehkä olisi päässyt hyville rahoille. Sitten harmittaisi, ettei tullut hankittua tavallista päivätyötä.

Vierailija
1222/1388 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun että en nähnyt tai halunnut nähdä varoitusmerkkejä ajoissa kun lähdin myrkyllisen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1388 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ostin asunnon kuihtuvasta muuttotappiokunnasta, lisäksi paljastui homeloukuksi. Ikinä en saa myytyä... Sitten työtkin meni alta.

Vierailija
1224/1388 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole tehnyt enemmän töitä

Vierailija
1225/1388 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, etten koskaan merkannut ylitöitä ylös.

Sitä, että en ymmärtänyt, miten ilkeitä ja väärällä tavalla tolkuttoman tyhmiä ihmiset ovat neuvoineen.

Sitä, että en ole käyttänyt itseni hoitamiseen tarvittavaa määrää rahaa ja energiaa.

Sitä, että olen uhrannut koko elämäni muiden hyvinvoinnin eteen. Minulle ei siitä ole jäänyt mitään hyvää omaksi vahvuudeksi. Pelkkää urhautumista kaikki tyynni.

Sitä, etten osannut pitää puoliani, enkä hakenut siihen apua.

Sitä, etten säästänyt eläkevakuutukseeni enemmin varoja. En tajunnut, kuinka pieni eläke voi olla.

Sitä, etten osaa vieläkään kommunikoida, niin että tulisin ymmärretyksi missään paikassa.

Vierailija
1226/1388 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä etten muuttanut kotoa pois aikaisemmin, vaan annoin äidin pelkojen kahlita itseäni monellakin elämän osa-alueella. Kadun etten ole vieläkään saanut katkaistua välejä isääni, exäni teki sen kerran puolestani mutta tyhmyyttäni annoin uuden mahdollisuuden.

Kadun että edelleen olen kotikaupungissani, jossa opiskelut ja työt, joten olen vanhempieni käytettävissä enkä toiselle kykene ja toiselle en voi sanoa ei. Toisen kuolemaa odotan joka hetki, jotta olisin vapaa elämään.

Kadun päihteidenkäyttöäni ja miten se tuhosi parisuhteen, joka merkitsi minulle eniten.

Kadun, että uhrasin omaa aikaani muihin ilman, että sain mitään takaisin. Kadun kamalaa käytöstäni ja vanhempieni kaltaisia piirteitä. Uskon silti, että minulla toivoa. Käyn terapiassa ja tehnyt suuria harppauksia eteenpäin.

Vierailija
1227/1388 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamista tyttöystävän kanssa yhteen juuri opintojen kriittisillä hetkillä.

Lasten hankkimista vuosien painostuksen seurauksena.

Idioottivalintoja.

Vierailija
1228/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt aloittaa tavoitteellinen puolison etsiminen ainakin viisi tai mahdollisesti jopa kymmenen vuotta aikaisemmin. Ei näin 30-vuotiaana ole enää hyviä naisia jäljellä.

Älä sano, löysin omani vasta 41-vuotiaana. Turha miettiä liikaa vanhoja töppäyksiä ja väistämätöntä nuoruuden typeryyttä,  ne ovat osa elämää ja niistä pitää ottaa opiksi.

Monesti elämässä on kyse myös silkasta tuurista työpaikkojen, opiskelupaikan, puolisoiden tm. suhteen.  Ensimmäisillä treffeillä ja työhaastattelussa kaikki on aina hyvin ja molemmat osapuolet mielin kielin. Homman todellisen luonteen tajuamiseen saattaa mennä vuosia, ihmisellä kun on taipumusta myös kieltää itseltään väärän valinnan toteaminen. Tämä oman kokemuksen perusteella.

Vierailija
1229/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

N61

Vierailija
1230/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulua ja turhaa pänttäämistö (laudaturia ja 3 eximiaa). Ujolle ja hiljaiselle ihmiselle yksinkertaiset suorittavat ja vähän stressaavat työt sopii paremmin

Mielestäni on surullista, että koulujärjestelmä ei riittävästi testaa esiintymistaitoja ja paineensietokykyä esim korkeakouluvalinnoissa

Ujous ei kyllä ole eikä pidä olla este tehdä älyä vaativaa työtä. Itse olen päässyt samoilla spekseillä koulutustani vastaavaan työhön ja ujous on jopa hyve.. Moni haluaa puhua ja puhua ja arvostaa kuuntelevaa korvaa, joten olen jopa suosittu työkaveri sekä menestyn asiakkaiden kanssa.

En kehottaisi yhtäkään ujoa olemaan opiskelematta, sehän on ujon paras ase maailmassa: muodollinen pätevyys on monessa virassa edellytys (eikä silloin katsota kuka on paras showmies/nainen)

Tämä! Kammottavaa, että jonkun mielestä ujoja pitäisi karsia korkeakouluista joillain esiintymis-testeillä.

T. Ujo ekonomi, erittäin hyvä ja pidetty talousjohtaja.

Vierailija
1231/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekemistä

Vierailija
1232/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että rakastuin hyväksikäyttäjä-alkoholistiin. Tai en ehkä sitä rakastumista, vaan sitä että annoin hänen kohdella minua huonosti. Seitsemän vuotta katsoin sormien läpi kaikenlaista paskaa.

Vierailija
1233/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menoa.

Vierailija
1234/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäksi syntymistä.

Vierailija
1235/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutiksi opiskelemista

Vierailija
1236/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä, tai oikeammin monia pettämisiäni. En koskaan jäänyt niistä kiinni, enkä tietenkään niistä kertonut, mut kaduttaa tosi paljon. Erottu on, mutta ihan muista syistä. Minä lähdin, sitä en kadu.

Olet p.skaa pohjasakkaa.

Vierailija
1237/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen yrittämistä ja sitten muutaman työtarjouksen hylkäämistä (koska olin niin mukavuudenhaluinen ja jäin roikkumaan vanhaan).

Vierailija
1238/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmaseutiksi opiskelemista

Heräsi kiinnostus, haluaisitko kertoa vähän lisää?

T. Joskus farmasiaa harkinnut tuleva alanvaihtaja

Vierailija
1239/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoamistani

Vierailija
1240/1388 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttamista tyttöystävän kanssa yhteen juuri opintojen kriittisillä hetkillä.

Lasten hankkimista vuosien painostuksen seurauksena.

Idioottivalintoja.

Kerrankin löytyy joku, joka uskaltaa sanoa, että katuu lastensa hankkimista. Kauhealta silti tuntuu.