Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
961/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäistä äijää.

Vierailija
962/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis Kriselle pitänyt sanoa Kyllä. Olisi Anjalle pitäyt sanoa Kyllä. Aila ilmeisesti myös. Minulla ei ole älyä pelata näitä naisjuttuja vai olenko täys pelkuri? Tyhmä kumminkin olen. Ja se MGTOW aika oli täyttä typeryyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten huolehtinut kielitaidosta ja sanavaraston laajuudesta.

Vierailija
964/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en nuorena älynnyt siirtyä papuja ja herneitä sekä rasvaa syömään lihan sijaan.

Olisin miljoona euroa rikkaampi...

Paljonko oikein syöt?

Vierailija
965/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa katumisen aiheeni on, että en antanut pahempia selkäsaunoja koulukiusaajilleni. Olisi pitänyt pieksää heidät sairaalakuntoon.

Vierailija
966/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, ettei ole ollut silmää hyvälle ihmissuhteelle ja että päästin kuntoni rapautumaan ja etten viettänyt aikoinaan vielä vähän enemmän aikaa ulkomailla, mutta minkäs teet, loppuelämästä jos saisi kuitenkin jotain vielä irti.

Vierailija
967/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se mitä kadun eniten, mutta kadun että aloitin tupakan polton.

Vierailija
968/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten ole tehnyt "virheitäni" paljon useammin.

Vierailija
969/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että en ole ollut lapsilleni aina hyvä äiti. 

Vierailija
970/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että aloin syödä masennuslääkkeitä, vaikka kyse oli elämäntilanteellisesta surusta päättyneen ihmissuhteen takia. Ne lääkkeet pilasivat aika monta vuotta elämästäni, vaikka niiden piti olla hyviä ja harmittomia. Kiltisti söin, vaikka eivät edes auttaneet, kamalia sivuoireita ja lopetusoireita.

Vierailija
971/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että olen ollut liian työorientoitunut.

Nyt eläkkeen kynnyksellä olen havahtunut siihen, että olen vain keskittynyt näiden vuosien aikana liiaksi työntekoon.

Minulla on ollut kyllä hyviä työkavereita, mutta ystäviä minulla ei oikein ole.

En edes tiedä mitä eläkkeellä ollessani tekisin, kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta kun ei ole mitään harrastustakaan.

Työnantaja varmaan ollut tyytyväinen, parissa pitkäaikaisessa työpaikassa minun on sanottu olevan työnarkomaani, itse en ole asiaa näin nähnyt, mutta ovat ilmeisesti olleet oikeassa, kaduttaa!

Vierailija
972/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä valintoja. Olen tosi hajalla ja traumatisoitunut näistä ihmissuhteissa, työpaikkojen ja huonon taloudellisen tilanteen osalta. Pyrin tekemään nykyään jokaisen päätöksen huolellisesti, jotta kestän olla ja elää paremmin.

Vierailija
973/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsärkynjt kirjoitti:

Koiramme lopettaminen, vaikka oli siis sairas. Koiramme oli 12v ja paras ystäväni, ainakin ennen vauvaa. Tuntuu että panikoin ja tein lopettamispäätöksen äkkiä, ja mieltäni kalvaa olisiko pitänyt vielä sittenkin tehdä jotain ja ottaa koepaloja ja kokeilla lääkityksiä ym. Lapsi myös "varasti" huomion koiran viimeisenä kahtena vuotena ja se jäi surettamaan, nyt jälkikäteen olen itkenyt miten olisi pitänyt huomioida enemmän häntäkin. Ikinä en enää takaisin häntä saa ja itken sitä edelleen usein, lopettamisesta nyt 4kk.

Aika paha tapaus koiran inhimillistämisestä. Jätä se lapsi adoptoitavaksi ja hanki suosista useampi koira...

Vierailija
974/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin joskus demareita. En ole koskaan kehdannut siitä kertoa kenellekään.

Kun katsoo noiden sekoiluja ja venäjämielisyyttä niin hävetää aikalailla.

Kun demarit tuomitsee Venäjän toimet ja Marin vielä pääministerinä niin se on venäjämielistä? Ok.

Vierailija
975/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että olen ollut liian kiltti. Ajattelen että kun on kiltti muille niin muut ovat kilttejä myös minulle. ex-vaimoni sanoi että kilttejä käytetään ja tullaan aina käyttämään hyväksi. Ja näinhän se valitettavasti on. Siltikään en osaa muuttua, en halua olla paskamainen muille, pahoissakin tilanteissa yritän löytää positiivisen ulospääsyn vaikka helpompaa varmaan olisi vain huutaa haista vittua ja antaa kaiken olla.

Kilttinä ihmisenä minun on helpompi olla itseni kanssa. Jos olen vittumainen muille, syytän siitä itseäni pitkään.

Vierailija
976/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, ettei minulla ollut luottamusta itseeni, kun olin tulossa aikuiseksi. (En tiedä voiko sitä katua.) Vanhempani eivät kannustaneet minua opiskeluun, vaikka olin lukiossa kympin oppilas.. pitkät matikat, fysiikat ym. Minulla oli suuria suunnitelmia. Päinvastoin ilmoittivat, että tukea ei tule, jos muutan toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. He olivat läheisriippuvaisia ja muutenkin moniongelmaisia. Osasivat pilata elämäni. Tein huonoja ratkaisuja ja etsin heidän hyväksyntäänsä. Olen koko aikuisuuteni kärsinyt siitä.

Ja vaikka olen kasvanut melko vahvaksi, on tosi vaikeaa päästä yli siitä että minuun ei koskaan luotettu. Jotenkin luulen, että jonkin narkkarin lapsena olisi helpompaa, kun jossain kohtaa itse tajuaa ja yhteiskunta ilmoittaa että on parempi kuin mitä vanhemmat antaa ymmärtää. Mutta kun koko lapsuus annetaan hyviä asioita, ja näennäistä turvaa, mutta kasvatetaan siihen ettei ole yhtään mitään, se on pahinta.

Kertokaa hyvät ihmiset lapsillenne missä ne ovat hyviä. Vaikka sulla olis ihan tyhmä lapsi niin kehu sitä siinä missä se on hyvä. Kaikki on hyviä jossain. Kehuminen on vanhemman velvollisuus.

Vierailija
977/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten puuttunut aiemmin kiusaamiseen

Vierailija
978/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää.. ei olisi pitänyt ikinä alkaa seurustelemaan mielenterveydeltään vajaan ihmisen kanssa... mutta eipä sitä nuorena tiennyt että mitä tarkoittaa esimerkiksi paniikkikohtaus tai lievä psykoosi...

Vierailija
979/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Observer kirjoitti:

Kadun sitä että olen ollut liian kiltti. Ajattelen että kun on kiltti muille niin muut ovat kilttejä myös minulle. ex-vaimoni sanoi että kilttejä käytetään ja tullaan aina käyttämään hyväksi. Ja näinhän se valitettavasti on. Siltikään en osaa muuttua, en halua olla paskamainen muille, pahoissakin tilanteissa yritän löytää positiivisen ulospääsyn vaikka helpompaa varmaan olisi vain huutaa haista vittua ja antaa kaiken olla.

Kilttinä ihmisenä minun on helpompi olla itseni kanssa. Jos olen vittumainen muille, syytän siitä itseäni pitkään.

Maailma tarvitsee enemmän kaltaisiasi waymondeja. Elokuvassa Everything Everywhere All  At Once esiteltiin hahmo Waymond, joka valitsi nähdä positiivisen ja olla kiltti, etenkin jos ei tiedä mitä on menossa. Hän kertoi että se oli hänen metodinsa taistella tässä maailmassa. Oma isäni on myös waymond, ja waymondit ovat sankareitani! <3

Vierailija
980/1388 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiltteysasia on todella ongelmallinen. Neuvoin aina lapsenlapsiani, että kiltteys kannattaa aina. Olkaa kilttejä toisille. Toisaalta syvällä sisimmässä mietin, onko asia aina näin. Kannattaako kiltteys aina lopulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän