Miksi et käy työpaikkasi pikkujouluissa?
Kommentit (53)
Olen ainoa työntekijä firmassa, tissuttelen sohvalla ja haukun täällä hallitusta.
En ole koskaan käynyt, näen työkavereita ihan tarpeeksi työpaikalla. Kivempi viettää sekin aika perheen tai harrastusten parissa.
Ei vaan kiinnosta semmoiset. Teen mieluummin jotain oikeasti mukavaa. Olen 31-vuotias.
Työpaikkani on tosi kiva, mutta vapaa-aika ja omat ihmiseni ovat vielä kivempia.
41
Ikä 53. En halua viettǎä ylimääräistä sekuntiakaan työpaikalla, työkavereiden seurassa. 8 tuntia arkipäivisin riittää vallan mainiosti.
En käy enää, koska talouspäällikkö käpälöi joka kerta ja yrittää uida liiveihin kaikella kerskuullaan ja urheiluaudillaan kyytiin. Miksi miehet ovat tällaisia ?
Panin pomon sihteeriä viime vuonna niin nyt mietin viittiikö sinne mennä...
Kyllä menisin jos olisi kiinnostava ohjelma mutta ei ole niin jää väliin taaskin.
Pitäiskö idioottisia kollegoita katsella vielä vapaa-ajallaankin, miksi ?
Mulla ei ole mitään omaa porukkaa mihin kuuluisin. Sit joudun olee joittenkin tylsimysten kanssa.
Pikkujoulut ovat PUKKEJA täynnä, odotan jouluaattoon kun oikea ja rehti, reipas ja mukava oikea pukki saapuu!
Vierailija kirjoitti:
Olen ainoa työntekijä firmassa, tissuttelen sohvalla ja haukun täällä hallitusta.
Voinko tulla sun pikkujouluihin?
Ikä 62, inhoan työpaikkaani.