Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
901/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintaa. Palkka juoksee, mutta ei varsinaisesti töitä. Julkisen sektorin joutenoloa. Mulla oli sentään lukion päästötodistuksessa keskiarvo yli 9. Ehkä olisi pitänyt opiskella jotain muuta.

Vierailija
902/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten lähtenyt aiemmin huonoista miessuhteista. Kymmeniä vuosia hukkaan.

Nyt on täydellinen mies ja ois voinut aina olla.

Jos tyytyy paskaan niin saa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroa. Oli niin turhaa.

Vierailija
904/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 20 vuotta vuokralla Helsingissa ennen kuin tajusin muuttaa maalle, n. 150 000 euroa kankkulan kaivoon.

Vierailija
905/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten nuorena opiskellut vieraita kieliä. Nyt olisi tarvetta, mutta vanhempana oppii hitaasti...

Vierailija
906/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että en eronnut puolisostani aiemmin. Tai että ylipäätään menin naimisiin. Oma terveys ehti jo pettää kunnolla miehen temppujen takia, ja nyt henkisesti ja fyysisesti ihmisrauniona ja ilman turvaverkkoja onkin enää vaikeaa lähteä tästä helvetistä muuten kuin oman käden kautta. Vielä toivon, että löytyisi jokin muukin väylä, eikä minun tarvitsisi päätyä niin äärimmäisen ratkaisuun ko. tyypin takia.

Mulla sama. En tiedä miten tästä pääsee ulos. Olen niin uupunut ja surullinen ja vihainen ja katkera.

Vierailija
907/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

Vierailija
908/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tehtyä aborttia. Mitään muuta en elämässäni samalla tavalla kadu. Tästä koen syyllisyyttä ja häpeää. Kun katson lapsia, jotka olen synnyttänyt abortin jälkeen, on sydäntä särkevää ajatalla, että yhden heidän kaltaisen abortoin ennen heitä. En pysty ikinä antamaan itselleni anteeksi.

Vierailija
909/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten paskakasojen keskellä oleminen lienee monelle asia, mikä kaduttaa. Tämä maahan olisi hieno paikka ilman kateellisia mulkkuja, joita tämä palstakin täynnä.

Hankkikaa elämä, typerykset!

Malliesimerkki.

Vierailija
910/1388 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä tehtyä aborttia. Mitään muuta en elämässäni samalla tavalla kadu. Tästä koen syyllisyyttä ja häpeää. Kun katson lapsia, jotka olen synnyttänyt abortin jälkeen, on sydäntä särkevää ajatalla, että yhden heidän kaltaisen abortoin ennen heitä. En pysty ikinä antamaan itselleni anteeksi.

Ole itsesi paras ystävä ja anna kuitenkin anteeksi. Olet varmaan hyvä äiti näille lapsille.

911/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin unelmieni elämää 20 - 30 v. kaupungissa, jossa opiskelin ja jossa minulla oli ihania ystäviä. Pilasin kaiken kun muutin työharjoittelupaikan takia toiselle puolelle maata ja sain sieltä vakityön ja lapsen. Työkokemuksen karttumisen jälkeen olisi ollut tarkoitus muuttaa takaisin rakkaaseen kaupunkiin, mutta mies jäi kiinni pettämisestä, ja sen myötä tuli raskaita vuosia eikä energia riittänyt takaisinmuuttoon. Nyt lasten ja työn takia jumissa kaupungissa, johon liittyy paljon ikäviä muistoja ja ajanjaksoja ja johon tulin vain alunperin käymään en jäämään. Ei tämän elämän näin pitänyt mennä.

lapsi parka.

Lapseni voi hyvin ja elää oikein onnellista elämää. Hänen vuokseen en ole muuttanut, koska hänelle nykyinen koti, ystävät, koulut, muistot ym. ovat tässä kaupungissa, mistä itse en niin välitä, mutta lapseni vuoksi en ole repinyt häntä juuriltaan.

Hän taisi tarkoittaa sinua.

912/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etten tempaissut niitä kiusaavia pissiksiä käkättimeen, seurauksista viis.

Elä mitään, muistuta sitten kun hoidat niitä jossain hoitolaitoksessa.

Kjähhkjähh!

Tirsk 🤭

Vierailija
913/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuhlasin monta vuotta alkoholistin kanssa. Pilasin samalla varmasti omaakin terveyttäni, kun yritin jonkin aikaa kestää tilannetta juomalla esim. miehen kavereita tavatessa itsekin, vaikka alkoholi ei ole koskaan sopinut minulle.

Vierailija
914/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia

Vierailija
915/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voimaannuttavaa siinä on, kun tajuaa sössineensä koko elämänsä pilalle ? T: N54

Vierailija
916/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se hyödyttää mitään katua, mennyttä ei saa tekemättömäksi, vaan kääntää epäonnistumiset voimaannuttaviksi kokemuksiksi.

Mitä voimaannuttavaa on huomata tällaisena yli 50 v. naisena, että elämä sössitty pilalle kysyn vaan 

Vierailija
917/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten mennyt lääkäriin ja pyytänyt epämääräisten vatsaoireiden selvittelyn jatkamista. Vuosien jälkeen sieltä paljastui syöpä. Liian pitkälle edennyt.

Vierailija
918/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 15 vuotta sitten olisi ollut työpaikka tarjolla Australiassa. En mennyt, vaan jäin Suomeen työhön, joka ei loppujen lopuksi jaksanut kiinnostaakaan.

Vierailija
919/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en nuorena älynnyt siirtyä papuja ja herneitä sekä rasvaa syömään lihan sijaan.

Olisin miljoona euroa rikkaampi...

Vierailija
920/1388 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt muuttaa ulkomaille heti lukion jälkeen. Ei olisi kannattanut muodostaa parisuhdetta. Oma sisar ja äiti kontrolloivat elämääni ja sitten löysin väkivaltaisen puolison Keski-Euroopasta. Olen syntynyt yksin pärjääväksi äidiksi. Lapsetkin olisi pitänyt tehdä ilman isää. Olisi pitänyt kouluttautua itseä kiinnostavalle alalle. Oikeastaan en ole elänyt omannäköistä elämää. Lapset syyttävät minua että isä pilasi heidän elämänsä. En kuitenkaan kontrolloin omia lapsiani ja annan heidän päättää omista asioistaan, sekä puolustan heitä. Nyt yli 50 v. asun yksin ja lapseni ovat itsenäisiä, mutta väkivallan uhka asuu myös Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi