Mitä kadut elämässäsi eniten?
Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.
Kommentit (1388)
Sitä että en koskaan saanut omia lapsia.
Lapsena huonoa unirytmiä ja siitä seuranneita ongelmia. Liian helppoa koulunkäyntiä, en oppinut oikeasti opiskelemaan itseni vuoksi. Narsismia
Ehdottomasti avioliittoa.
Entinen rouva oli rahankäytössään aivan holtiton, eikä paljoa hyvää sanottavaa jäänyt.
No lapsia syntyi liitossa kyllä, mutta välillä tuntuu että nekin perseestä. :D
Varmaan äitiltään perineet kaikki huonot puolet.
Vääriä naisvalintoja, vaikka olisi ollut nuorempana valinnanvaraa. Aina tuli otettua se nalkuttava mustis.
Rikoksiani joista suoritan nyt ehdonalaista. Ja vääriin ihmisiin tutustumista. Epävakaus on hirveä sairaus joka aiheuttaa suunnatonta tuskaa, minun kohdallani aiheutti rikollisuutta.
Sitä, että liian nuorena menin naimisiin, kunnes ymmärsin erota.
PIdättäytymistä nuorena seksistä olen katunut. Vanhempana homma sit räjähti käsiin ja on juostu kukasta kukkaan.
Kynnysmattona oloa, ihmissuhteissa, töissä, sukulaisille jne. Kuuskymppisenä kun tuon tajuaa, harmittaa valtavasti. Aiemmin olisi pitänyt tajuta ja muuttaa kurssia.
Vääriin miehiin takertuminen. Ei edennyt jutut mihkään.Samaa karmaa väärien miesten kanssa.
Että suostuin syntymään siihen pelleperheeseen.
Jos nyt jotain, niin Helsinkiin muutto aiheuttaa katumuksen tunteita. Nyt olen täällä toistaiseksi jumissa. Saanen vielä tilanteen korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Että suostuin syntymään siihen pelleperheeseen.
Kysyttiinkö sinulta, saitko valita?
Etten tehnyt 01. -96 enemmän sen eteen että olisin saanut elämäni rakkauden. En tarttunut siihen pieneen hetkeen torin laidalla, kun minulle tarjottiin tilaisuutta.
Myöhemmin oli myöhäistä.
Olen katunut sitä siitä saakka.
Sitä että en saanut aikoinaan sanotuksi rakastamalleni miehelle, että hän on ainoa jota olen koskaan rakastanut ja olisin halunnut hänet.
Huonon rannekellon osto nyt ainakin. Kannattaa ihan suosiolla jättää ne välimallin kellot kauppaan - https://www.vuodenmies.com/paras-miesten-kello.html
Kadun sitä että olen toiminut päinvastoin kuin olisi pitänyt. Pakenin ja pysyin poissa näkyvistä kun olisi pitänyt olla esillä ja tuoda itsensä ja tunteensa näkyväksi.
Tajusin sen liian myöhään, menetin sen ainoan kenet halusin ja olen kärsinyt virheestäni siitä saakka.
Tätä suhdetta. Että rakastuin, ja minua kohdellaan huonosti. Pahoinpidellään ja haukutaan. Rakkauden vuoksi on niin vaikea päästää irti, vaikka kuinka selittäisi itselleen että tuo känniääliö on se oikea persoona, ja niin paljon se minusta välittää.