Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
421/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteitani.

Vierailija
422/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa että en ottanut miestä sen vuoksi että hän oli persujen kannattaja. Myöhemmin sain tietää että oli hyvä ja kunnollinen mies. Ajattelin liikaa sitä mitä kaverit siitä sanoisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa että en ottanut miestä sen vuoksi että hän oli persujen kannattaja. Myöhemmin sain tietää että oli hyvä ja kunnollinen mies. Ajattelin liikaa sitä mitä kaverit siitä sanoisivat.

harkittuja päätöksiä

Vierailija
424/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kannattaa pistää vaihtoon jos ei sen vertaa hyväksy! Tässä taas esimerkki vihervasemmiston suvaitsevaisuudesta. Itse en näe persuissa mitään vikaa, asiallista ja mukavaa porukkaa löytyy sieltäkin.

Vierailija
425/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kannattaa pistää vaihtoon jos ei sen vertaa hyväksy! Tässä taas esimerkki vihervasemmiston suvaitsevaisuudesta. Itse en näe persuissa mitään vikaa, asiallista ja mukavaa porukkaa löytyy sieltäkin.

Persujen kohdalla kyse on suvaitsevuuden paradoksista. Jos suvaitsemme suvaitsemattomuutta niin suvaitsemattomuus pääsee valloilleen ja se on suvaitsevaisen yhteiskunnan loppu.

Vierailija
426/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa etten tappanut itseäni 7 vuotta sitten. Olisi kannattanut, niin vähän mitään hyvää tapahtunut tänä aikana. Nyt olen liian nyhverö viemään teon loppuun saakka.

Vierailija
427/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kohdalla kyse on suvaitsevuuden paradoksista. Jos suvaitsemme suvaitsemattomuutta niin suvaitsemattomuus pääsee valloilleen ja se on suvaitsevaisen yhteiskunnan loppu.

Jokainen kai sitten rationalisoi omaa toimintaansa jollain tapaa. 

Vierailija
428/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin liian vähän....huono palkka ja alemuuskompleksi. Kadun myös avioeroani.

Vierailija
429/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että etäännyin teininä hyvistä ystävistä, koska minulla oli joku teinivaihe menossa ja kiinnosti erilaiset jutut ja isoissa porukoissa hengaileminen enemmän.

Myöhemmältä elämältä kadun kahden eri miehen tapaamista. Elämäni olisi ollut parempaa, jos en olisi ikinä tavannut kumpaakaan näistä kahdesta.

Olisin jopa välttynyt vaikealta masennukselta.

Vierailija
430/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kauan sitten ihastumaan. Varattuun. Tiesin kyllä heti että mitään ei koskaan tule tapahtumaan, mutta mieli yrittää vieläkin kaivata tätä "saavuttamatonta kohdetta". On komia kuin mikä.

Vierailija
431/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten tehnyt gradua kun olisi ollut sen aika. Ja sitä etten laittanut esikoista päiväkotiin kun kuopus oli vauva, nukkui huonosti ja mies oli aina poissa, tai hakenut muuta kautta apua. Olin niin väsynyt etten todellakaan ollut hyvä äiti, mutta jotenkin sitä oli niin jumittunut siihen ajatukseen että kunnon äidin kuuluu vaan jaksaa vaikka sitten pää kainalossa.

Vierailija
432/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun katkerasti vielä 26 vuoden jälkeenkin sitä että leikin vaikeasti tavoiteltavaa sille jonka oisin eniten tässä maailmassa halunnut.

Miksi en tarttunut tilaisuuteen kun hän tuli sitä minulle tarjottimella tarjoilemaan.... nyyh 😥

Vierailija
433/1388 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun etten järjestänyt asioita mallilleen jo nuorena päästäkseni pois Suomesta. Nyt se viimeom tapahtuu, mutta olen jo vanha

Vierailija
434/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaduttaa että otin nössön "luonnonsuojelijan" mieheksi. Vegeruoka on vienyt niin lihakset, hampaat, ulkonäön ja potenssin vaikka ikää on vasta reilut 30...

Pettäminen kaduttaa myös mutta en voi vastustaa karskeja lihaksikkaita miehiä, jotka ottavat naisen kuten kuuluu.

Vierailija
435/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa entisenä anarkistina ja vassarina täytyy kommentoida! Olen kasvanut ulos siitä ahdasmielisestä ja vihamielisestä maailmasta. Suuri osa nykyisistä ystävistäni on persujen, kokoomuksen tai keskustan äänestäjiä. Näin ainakin oletan. He ovat hyvin vapaamielisiä eivätkä sovi siihen muottiin mihin moni heitä koittaa väkisin asettaa. Suosittelen astumaan ulos siitä omasta vasemmisto/cityvihreäkuplasta ja suhtautumaan ihmisiin avoimen myönteisesti ja ennakkoluulottomasti.

Näissä vasemmistopiireissä on todella vihamielistä porukkaa ja tämä on totta.

Vierailija
436/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin liian vähän....huono palkka ja alemuuskompleksi. Kadun myös avioeroani.

Tuon alemmuuskompleksin tunnistan monissa vähän kouluttatuneissa. Täytyy sanoa tosin sekin, ettei palkka ole aina kummoinen vaikka olisi käynyt pitkään koulujakin.

Vierailija
437/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaduttaa että otin nössön "luonnonsuojelijan" mieheksi. Vegeruoka on vienyt niin lihakset, hampaat, ulkonäön ja potenssin vaikka ikää on vasta reilut 30...

Pettäminen kaduttaa myös mutta en voi vastustaa karskeja lihaksikkaita miehiä, jotka ottavat naisen kuten kuuluu.

0/5, Jarmo.

Vierailija
438/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä. Syntymästä alkoi lähes katkeamaton epäonnistumisten putki, joka jatkuu vieläkin, seitsemänkymmentä vuotta myöhemmin. Mitäkö siitä voisi sanoa? Siitä voi vain sanoa, että melkein kaikkeen tottuu ja nykyään, kun ryhtyy johonkin, tietää jo etukäteen lopputuloksen.

Vierailija
439/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden eli rakkaani menettämistä. Olen maailman tyhmin 😢

Vierailija
440/1388 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kauan sitten ihastumaan. Varattuun. Tiesin kyllä heti että mitään ei koskaan tule tapahtumaan, mutta mieli yrittää vieläkin kaivata tätä "saavuttamatonta kohdetta". On komia kuin mikä.

.

Kukaan ei ole saavuttamaton, oma toiminta ratkaisee ja miten lähestyy. Jos teet asiat nätisti voi olla makuja kun et pelaa. Loppu on kiinni siitä mikä ihastuksesi välit on puolisoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan