Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko suuttui, kun mieheni ei suostunut lainaamaan yrityksensä pakua ilmaiseksi muuttoon

Vierailija
27.04.2022 |

Eli sisko suuttui tälläisestä asiasta. Miehen paku on täynnä työkaluja ja muuta rekvisiittaa, jonka tyhjentämiseen ja siivoamiseen ja uudelleen lastaamiseen menisi useampi tunti eli siinäkin olisi jo vaivaaMies lupautui lainaamaan pakettiautoa 60 euron tuntihinnalla tuttava-alennuksineen. Tästäkös sisko sitten suuttui, koska muutto on viikonloppuna eikä se kuulemma ole yrityksen kassasta pois :D. Minun mielestä mieheni tarjous on varsin kohtuullinen, koska polttoainekkin on niin kallista nykyisin. Mitä mieltä olette tästä? Sisko ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Kommentit (760)

Vierailija
721/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on AP mieheltä hyvä tapa sanoa että ei halua olla pahemmin tekemisissä siskosi ja hänen perheensä kanssa hyvin näkyi toimivan.

Vierailija
722/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60e tunti plus bensat on kyllä sikamaista.

Eli pitäisi olla ilmaista ja ehkä lisukkeena vielä kantoapu, kö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla ei ole pakua työautona, niin eivät vaan tajua, että se on täynnä työkaluja ja siihen liittyvää rekvisiittaa. Todellakin tyhjentäminen vie oman aikansa ja varmaankin pesu, kun eihän hienoja biedermeiyer sohvia voi sinne moottoriöljyn joukkoon laittaa.

Mun mielestä tuossa olisi riittänyt, että sanoo siskolle suoraan että ei. Pakun vuokraaminen tulee halvemmaksi. Joskus jopa ikean kahden tunnin paku oli halvin, mutta sitten tuli näitä paku kympillä. Itse suosin opiskelijamuuttoja, kun siinä saa kelpo hintaan kantajatkin. Ei tarvii itse rehkiä, eikä ole kallista.

Ehkä te sitten saitte mitä tilasitte. Välit poikki. Systerillä järjetön muuttostressi yms ja sitten tyypit vielä kiusaa. Ehkä hänen on parempi olla ilman teitä.

Vierailija
724/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on AP mieheltä hyvä tapa sanoa että ei halua olla pahemmin tekemisissä siskosi ja hänen perheensä kanssa hyvin näkyi toimivan.

Käsittämätön mies. Eikös näissä aina toimita niin, että siskolle paku miehesi kustannuksella ja vielä niin, että miehesi ajaa ja kantaa muuttoapuna :D

Vierailija
725/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkö oikeasti olet noin mustavalkoinen? Ja yksinkertainen...

ohis

Vierailija
726/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai noin läheiselle ihmiselle, kuin vaimon siskolle. Vierailta voi sitten periä kunnon taksat. 

Vierailija
727/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tuttua sukulaissuhteissa.

On ja olen aina sanonut, että a en kanna ja b en lainaa. Lainaamisessa on se huono puoli, että lainatun tavaran saa aina huonompana takaisin.

Jos muuttaa, niin muuttaa a omalla vuokra autolla ja b omin voimin + kaverit. Poikkeuksen muodostaa aina omat lapset.

Vierailija
728/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No halvemmalla saa vuokrattua. Aika ahne miehes, mut tais ollakin yrittäjä. Nämä on kaikki rikollisia.

Lisään vielä että matkaa meiltä siskon vanhalle kämpille on 10km ja uudelle kodillle on matkaa 30km suuntaansa

Ap

No kait ne nyt polttoaineet olisi maksaneet. Tuo vuokrahinta sitä vastoin on vaan niin törkeä. Nyt puhutaan siis tuntihinnasta, eli heillä menisi varmaan 2-4 tuntia tohon, niin kyllä on järjetön.

Kuka tyhjentää & täyttää pakun? Sehän on todennäköisesti se aikaa vievin osa tuossa muuttohärdellissä.

Vierailija
729/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lainata koska miten teet työtä jos auto kolaroidaan. Nykyään saa pakettiauton vuokrattua 10 eurolla tunti eli ei ole kallista.

Vierailija
730/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarin omistaessani..sain olla kuskaamassa millo mitäkin astianpesukonetta..tms..

Vierailija
731/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena tekemässä muuttoa ja asuin kaukana sukulaisista ym niin yksi työkaveri, joka kuuli, että aijoin varata sitä varten pakettiauton sanoi minulle, että et kyllä vuokraa. Hän ja miehensä kyllä tulevat minua muuttamaan ja tuovat pakettiauton myös. En enää muista oliko tuo pakettiauto edes heidän, vain jomman kumman sisaruksen/sukulaisen tai ties kenen, mutta niin vain tulivat muuttamaan. Rahaa eivät suostuneet ottamaan vaikka kuinka tyrkytin. Tuosta on jo aikaa, mutta muistan vieläkin, miten lämminsydämisiä ja välittäviä jotkut ihmiset on. 

Vierailija
732/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmarin omistaessani..sain olla kuskaamassa millo mitäkin astianpesukonetta..tms..

Näin ne ihmiset ovat vaan erilaisia. Veljeni osti pakun toiseksi autoksi, että on sitten kivempi jelpata muita.

Vierailija
733/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi hinta silkkaa vittuilua. 

Ymmärtäisin 60e korvauksen auton lainatasta ( koska auto pitää tyhjentää, en muuten jos sitä ei vkl aikana edes käytetä) ja tietty sisko maksaa bensat mitä käyttävät. 

En ikinä kehtaisi vaatia muuten vuokraa perheenjäseneltä. Kyllä normaalisti laittaisin ukkoni pakun kanssa sinne muuttoavuksi. 

Vierailija
734/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No halvemmalla saa vuokrattua. Aika ahne miehes, mut tais ollakin yrittäjä. Nämä on kaikki rikollisia.

Sinunlaisiasi Vassareita sitten pitäisi vielä työllistää,voi tsiisus.

Vierailija
735/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin 60e korvauksen auton lainatasta ( koska auto pitää tyhjentää, en muuten jos sitä ei vkl aikana edes käytetä) ja tietty sisko maksaa bensat mitä käyttävät. 

En ikinä kehtaisi vaatia muuten vuokraa perheenjäseneltä. Kyllä normaalisti laittaisin ukkoni pakun kanssa sinne muuttoavuksi. 

Minkä alan yrittäjä miehesi on?

Vierailija
736/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painot sanoilla: LAITTAISIN UKKONI..

mitä itse tekisit sillä aikaa?

Vierailija
737/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ne ihmiset ovat vaan erilaisia. Veljeni osti pakun toiseksi autoksi, että on sitten kivempi jelpata muita.

Meillä on varaa vain omaan käyttöön ostettuun autoon.

Vierailija
738/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon sanon (kommenttiin 733), että puolisoa ei laiteta minnekään apulaiseksi. Itse olen ennakoinut ja sanonut puolisolle, että ei sun missään nimessä pidä olla ilmainen palvelusten tekijä naapurustolle, jossa tiesin jo etukäteen millaisia ne on.

Niin eipä aikaakaan, kun naapurista alkoi tulla pyyntöjä. Ihan remppaa olis pitänyt tehdä onnesta pomppien. Puoliso kieltäytyi. Meillä kun on ihan omassa kodissa rempattavaa yllin kyllin.

Vierailija
739/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrapakut on valmiiksi tyhjiä, ei mene työaikaa tyjennykseen.

Aika halvallahan yrittäjä lupasi tyhjentää (ja uudelleen täyttää) pakunsa.

Vierailija
740/760 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa koko itsekäs sisko. Toksisia suhteita ei tarvita