Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun ghostaat jonkun?

Vierailija
09.07.2024 |

Haluatko kertoa? Nimittäin itsellä se on edessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ghostaa ikinä jos ollaan juteltu enemmän kuin pari viestiä. AINA oon laittanut viestin perusteluineen miksi homma ei nyt voi edetä pidemmälle. Jotkut ymmärtää, jotkut katoaa vastaamatta mitään.

Vierailija
2/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajalta, siitäs sai kun yritti kutsua treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ghostasin. Oli pakko. Sitten kaverit kysyi, että missähän on henkilö x, kun ei enää näy missään. Olin itsekin muka kiinnostunut, että missähän se mahtaisi olla. 

Vierailija
4/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Ja on pitänyt pari vainoajan takiakin tuo tehdö, olen nyt varmaan kauhean itsekeskeinen narsisti, mutta ihan sama.

Vierailija
5/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ghostaan koska toinen on loukannut tms. Harvoin siis sillä tavalla ilman syytä. Tuntuu hyvältä kun maksaa potut pottuina.

Vierailija
6/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely tai tapailu on monesti vain hiipunut, en itse koe sitä ghostaamisena, jos kumpikaan ei ota yhteyttä.

Kerran olen ghostannutkin. Olin vaihtanut pitkiä maileja erään miehen kanssa jo useamman kuukauden. Hän asui kaukana, enkä nähnyt suhteella tulevaisuutta. Viestittely jäi, kun tapasin ihmisen samasta kaupungista. Tuo kirjekaveri-mies kysyi jossain vaiheessa mitä on tapahtunut kun en enää ollut kirjoittanut. Hän tuntui olevan jopa huolissaan minusta. En heti osannut vastata, ajattelin että mietin ja vastaan myöhemmin. Mutta mitä enemmän aikaa kului, sitä vaikeampi oli palata asiaan enkä vastannut koskaan mitään. Tuo nolottaa ja hävettää minua edelleen, nykyään toimisin toisin.

Vierailija
7/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasin yhden kauempana asuvan kaverini kun elämässäni oli menossa todella vaikea ajanjakso. En oikeastaan tiedä, miten siinä niin kävi. Nyt vähän harmittaa ja kaduttaa. Haluaisin ottaa yhteyttä, mutta en kehtaa.

Vierailija
8/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostata:  ignoorata, sivuuttaa, jättää täysin huomiotta. ghostauksen uhri on kuin aave jota kukaan ei näe tai kuule.

Ketä aiot ghostata kun se nyt on edessä? Onko se sama juttu josta toisessa ketjussa kerrot että olet ollut jollekin iso paska?

Jos olet sama Ap niin tuntuu aika jakomielitautiselta tai känniseltä niin kuin joku sanoi. Miltä siis tuntuu kun aiot ghostata jonkun ja mikä on syy? Olisko syy että itse kestä 'tilannetta' vaan pääsi on pamahtamassa ja itse asiassa se olet sinä itse joka häivyt kuin pieru Saharaan sen sijaan että ottaisit härkää sarvista kiinni ja olisit se mies mikä sun kuuluisi olla?

Vierailija
9/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottuneelta, kyseessä oli väkivaltainen henkilö joka uhkaili vielä pitkään ghostaamisen jälkeenkin. Noin vuoden jälkeen ei ole jaksanut enää yksipuolisesti viestiä. 

Vierailija
10/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostasin yhden kauempana asuvan kaverini kun elämässäni oli menossa todella vaikea ajanjakso. En oikeastaan tiedä, miten siinä niin kävi. Nyt vähän harmittaa ja kaduttaa. Haluaisin ottaa yhteyttä, mutta en kehtaa.

Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä. Se voi olla tosi kivaa kun joku menneisyydestä ottaa yhteyyttä. Mulla kokemusta parista luokkatovereista lukioajalta.

Vierailija
11/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasin nettitutun joka alkoi käyttäytyä ongelmallisesti ja hänestä paljastui kaikenlaista ikävää.

Vierailija
12/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ikävältä se tuntuu, mutta paljastuneet asiat olivat sen verran isoja että en halunnut jäädä vänkäämään yhtään mitään enää hänen kanssaan.

Vierailija
13/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tämä ghostausta, mutta aikoinaan olin Tinderissä ja kirjoittelin silloin tällöin yhden ihan mukavan miehen kanssa, mutta siis harvakseltaan, eikä ollut ikinä puhetta enemmästä. Löysin kuitenkin muualta miehen ja poistin saman tien koko sovelluksen. Jäi harmittamaan, että olisin voinut kohteliaasti kertoa, että heippa, nyt vaan hävisin. 

Vierailija
14/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuorempana ghoastannut, kun en tajunnut, kuinka ikävältä se ghoastatusta tuntuu.

Pakko myöntää, että silloin se tuntui helpottavalta.

Vierailija
15/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaan vain vastauksena huonoon käytökseen, jolloin se on täysin ansaittua ja itseaiheutettua. Tunnen siis vain tyytyväisyyttä. 

Vierailija
16/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse ystävästä vai satunnaisesta lyhytaikaisesta tuttavuudesta? Haluatko kertoa, että miksi ghostaat kyseisen ihmisen?

Vierailija
17/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ikävältä se tuntuu, mutta paljastuneet asiat olivat sen verran isoja että en halunnut jäädä vänkäämään yhtään mitään enää hänen kanssaan.

Juorusiko joku hänestä jotain ja uskoit ne, etkä halunnut kasvotusten selvittää?

Vierailija
18/20 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miltään. 

(Tarkistusnumero 666 tuli tähän)

Vierailija
19/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Vierailija