Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
1041/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha nainen on helpompi pitää kontrollissa. Mitä pienempi, sen helpompi se on pistää nyrkin alle.

Sanoisin sinulla olevan hyvin erikoisen käsityksen miehistä. Normaalia miestä ei kiinnosta naisen kontrollointi ja vielä vähemmän nyrkin alla pitäminen. 

Vierailija
1042/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.

Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.

No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.

Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.

Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.

Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.

Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.

Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.

En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sivusta, mutta here goes:
tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67

Taitaa olla maailman ihanimpia naisia juuri tuollaiset yli nelikymppiset, vähän ylipainoiset naiset. Positiivisuus suorastaan huokuu luonteesta.
Tuohon siis tarvittiin vain maininta, että 160cm naiselle 50kg paino voisi olla ihanteellinen.

Jostain Aasiasta voisit löytää paljon sinulle mieluisia luurankoja. Koreassa on anoreksia ja plastiikkakirurgia kovaa huutoa. Normaalisti syövä ja urheileva aikuinen länsimaalainen nainen harvemmin painaa 50 kiloa. Se on ihan biologiaa. Säännöllisillä ja terveellisillä elämäntavoilla paino asettuu tiettyyn optimiin jokaisella. Itselläni se on noin 64 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.

Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.

Voisitte edes pysyä totuudessa.

Jos mitat on 160cm ja 68kg, on sitä ylipainoa jotain 6 kiloa, ei KYMMENEN.

Vierailija
1044/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.

Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.

No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.

Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.

Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.

Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.

Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.

Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.

Ei puhuttu minusta, kuten varmasti hyvin tiedät. Tai sitten et, olethan s saatanan tyhmä

Olisi mielenkiintoista nähdä joku tutkimus, montako sataa grammaa ylipainoa riittää muuttamaan käytöksen noin aggressiiviseksi.

Yllä olevan typerään kommentin muodostamiseen riittää se tyhmempi sukupuoli, eli mies.

Vierailija
1045/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta

Puhumalla asiat selviää, kyllä asioita voi/saa analysoida vaikka AV:llakin, mutta voihan sen myös ottaa puheeksi asianomaisen kanssa.

Mitäs jos tämä tyyppi etsi sporttista naista, joka sparraisi häntäkin liikkumaan

Ja saahan ihanteita olla, joihin sitten itsekin pyrkii toisen kannustuksella.

Eikä sitä saa ajatella silleen että rumat on rumien kanssa ja sporttiset vaan sporttisten kanssa jne.

Vierailija
1046/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.

Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.

Eli kun miehellä on BMI:n mukaan liikaa painoa, se on lihasta, ja jos naisella, se on läskiä?

Kyllä. Tämä on miehen logiikka. Vaikka hän ei itse treenaisia paljoa. Riittää että jollakulla jääkiekkoilijalla on lihaksia.

Vierailija
1047/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67

Kyllä tuon painon kaavalla pituus-10 saa pidettyä.
Ihmiset vaan mättäävät nykyään kaikkea epäterveellistä eikä mihinkään haluta liikkua kävellen/pyöräillen tai muutenkaan pahemmin harrasteta liikuntaa vaan istutaan/maataan kaikki aika.
Terveellistä kotiruokaa ei haluta tehdä vaan pitää olla kermaa ja juustoja yms. jokaisessa ruoassa. Kasviksia syödään minimimäärä.
Kaupan hyllyt ovat rivikaupalla täynnä karkkeja, sipsejä ym. skeidaa ja niiden luo on näköjään aina mentävä.

"saa pidettyä"

Mutta miksi? Miksi oi miksi haluaisin olla samassa kropassa kuin puberteetti-ikäisenä? Olisiko elämäni parempaa jos yhä eläisin jaffapirtelöllä, tupakilla ja popcorneilla, rintani olisivat kupin pienemmät ja jalkani menisivät maitohapoille portaita noustessa. Naiselle 'oikea' kropan malli on varsin suppea: 48 kiloisena sain kuulla olevani lattarinta ja /ceetön, 56 kiloisena reitevä ja pullavoitunut. Kuinka paljon energiaa minun kannattaisi kuluttaa siihen, että olisin jonkin satunnaisen palsta- tai tindermiehen mielestä juuri oikeassa vartalonmallissa, eli jossain tuossa 50 ja 53 kilon välimaastossa? Olen normaalipainoinen ja ihan oikeasti se URHEILULLINEN ja se riittää mulle, se riittää läheisille ja se tuntuu riittävän valtaosalle suomalaisista.

SINÄ olet vähemmistössä -110-sääntöinesi.

Vierailija
1048/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevan typerään kommentin muodostamiseen riittää se tyhmempi sukupuoli, eli mies.

Onneksi itse vaikutat niin fiksulta ja asialliselta. Voisiko tässäkin eroa olla yksilöiden kesken eikä niinkään sukupuolten kesken?

Vierailija
1049/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskinä arvostaisin, että miehet kirjoittaisivat treffi-ilmoitukseen suoraan etsivänsä laihaa naista, niin ei tarvitsisi arvuutella mitä kaikki idioottimaiset kiertoilmaisut mahtavat tarkoittaa. Kaikista junttien stereotypioista huolimatta en istu vain kotona syömässä laardia ja haluaisin mielelläni retkeilevän ulkoilmaihmisen. Itsestään huolta pitävä = laiha, sporttinen = laiha, terveet elämäntavat = laiha, urheilullinen = laiha. ulkoilusta pitävä = laiha. Mies = tyhmä. 

Ja saat mitä haluat kun kirjoitat, että olet lihava ja tykkäät retkeilystä. Jos tämä paketti kiinnostaa, ota yhteyttä.

Juurikin näin olen tehnyt ja 99% matcheista aina on ollut tissien koon kyselijöitä. Eipä paljoa muu miehiä kiinnosta. Sekä otan itsestäni aina mahdollisimman rumat kuvat, että läskiyteni näkyy varmasti ja en käytä filttereitä, ettei miehet vaan pettyisi tavatessa. Varmistan joka kerta ennen treffejä vielä noin 3 kertaa, että mies on varmasti ymmärtänyt olevani läski ja ruma. 

No, jos ei löydy sopivaa mätsiä puolin ja toisin, niin sitten asialle ei voi mitään. En usko, että olet ainoa.

Vierailija
1050/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 41, 163/67

Kyllä tuon painon kaavalla pituus-10 saa pidettyä.
Ihmiset vaan mättäävät nykyään kaikkea epäterveellistä eikä mihinkään haluta liikkua kävellen/pyöräillen tai muutenkaan pahemmin harrasteta liikuntaa vaan istutaan/maataan kaikki aika.
Terveellistä kotiruokaa ei haluta tehdä vaan pitää olla kermaa ja juustoja yms. jokaisessa ruoassa. Kasviksia syödään minimimäärä.
Kaupan hyllyt ovat rivikaupalla täynnä karkkeja, sipsejä ym. skeidaa ja niiden luo on näköjään aina mentävä.

"saa pidettyä"
Mutta miksi? Miksi oi miksi haluaisin olla samassa kropassa kuin puberteetti-ikäisenä? Olisiko elämäni parempaa jos yhä eläisin jaffapirtelöllä, tupakilla ja popcorneilla, rintani olisivat kupin pienemmät ja jalkani menisivät maitohapoille portaita noustessa. Naiselle 'oikea' kropan malli on varsin suppea: 48 kiloisena sain kuulla olevani lattarinta ja /ceetön, 56 kiloisena reitevä ja pullavoitunut. Kuinka paljon energiaa minun kannattaisi kuluttaa siihen, että olisin jonkin satunnaisen palsta- tai tindermiehen mielestä juuri oikeassa vartalonmallissa, eli jossain tuossa 50 ja 53 kilon välimaastossa? Olen normaalipainoinen ja ihan oikeasti se URHEILULLINEN ja se riittää mulle, se riittää läheisille ja se tuntuu riittävän valtaosalle suomalaisista.
SINÄ olet vähemmistössä -110-sääntöinesi.

Vaikka kysymyksesi ja mielipiteesi on ihan oikea, kannattaisi jättää ruokkimatta trollia. SInun ei tarvitse puolustella itseäsi anonyymille provoilijalle. Niin pitkään kuin hän saa meiltä naisilta avautumisia painostamme, hän jatkaa oman sääntönsä jankuttamista. Ja nauraa.

Vierailija
1051/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha nainen on helpompi pitää kontrollissa. Mitä pienempi, sen helpompi se on pistää nyrkin alle.

Tämä on valitettavan usein syy.

Vierailija
1052/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisella itsevarmuudella tässäkin ketjussa miehet jakaa naisiin kohdistuvaa kehovihaa ja läskittelyä, mutta kun todellisuudessa katsoo kaupungin katukuvaa, niin sillä ruumuus- ja tyhmyystasolla millä miehet ovat, niin kannattaisi ihan siellä omassa perseluolassa pitää turpansa kiinni. Mieluumin otan lihavan ja miellyttävän näköisen miehen, kuin katkeran bmi-trollaajan vauvapalstalta, jonka todellinen tarve on ainoastaan mielenterveyspalvelut.

Vierailija
1053/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisella itsevarmuudella tässäkin ketjussa miehet jakaa naisiin kohdistuvaa kehovihaa ja läskittelyä, mutta kun todellisuudessa katsoo kaupungin katukuvaa, niin sillä ruumuus- ja tyhmyystasolla millä miehet ovat, niin kannattaisi ihan siellä omassa perseluolassa pitää turpansa kiinni. Mieluumin otan lihavan ja miellyttävän näköisen miehen, kuin katkeran bmi-trollaajan vauvapalstalta, jonka todellinen tarve on ainoastaan mielenterveyspalvelut.

Kun suurin osa kirjoittajista anonyymejä Vierailijoit, niin mistä tulkitset sukupuolen? Koetko sinun teksin olevan fiksua ja kuvaako se kaikkia naisia?

Vierailija
1054/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 41, 163/67

Taitaa olla maailman ihanimpia naisia juuri tuollaiset yli nelikymppiset, vähän ylipainoiset naiset. Positiivisuus suorastaan huokuu luonteesta.
Tuohon siis tarvittiin vain maininta, että 160cm naiselle 50kg paino voisi olla ihanteellinen.

En tajua tällaista, en siis kertakaikkiaan. Eikö silmällä näe sitä, mikä itseään miellyttää ulkoisesti, miten voi joku haluta kumppanin sillä perusteella paljonko hän painaa?

Vierailija
1055/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tällaista, en siis kertakaikkiaan. Eikö silmällä näe sitä, mikä itseään miellyttää ulkoisesti, miten voi joku haluta kumppanin sillä perusteella paljonko hän painaa?

Ehkä joku on teksti-tv ihminen. Miksi katsoa kuvia, jos voi lukea pituus/paino lukemia? Itse toimin Tinderissä, että kuvat määrittävät kiinnostaako minua lukea profiilitekstiä. Profiiliteksti kertoo kiinnostaako minun tykätä henkilöstä. Ei kuvaa tai huonot kuvat -> suoraan vasemmalle. Teksitssä ei mitään syytä tykätä -> suoraan vasemmalle. Mahdolliset turn-offit toki suoraan vasemmalle. Ellei ihminen panosta yhtään profiiliinsa, niin miksi kokeilisin yllätysarpaa?

Vierailija
1056/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mielenkiintoista tämä päälle 50 sivua kommentointia naisten painosta, ja erittäin värittittyneellä asenteella. Olis mielenkiintoista nähdä nämä kirjoittajat, monta heitä on vai onko kyseessä muutama, jolle naisen paino on sydämen asia. Tällä anonyymillä palstalla on helppo heitellä, jännä, ettei irl näitä juurikaan tapaa. Tai eivät juttujaan avoimesti puhu, koska se olisi sosiaalinen itsemurha, kaikkoaisi kaikki naiset. Mutta mulle saa tulla päin naamaakin sanomaan, olen itsevarma läski, ja annan kyllä samoin mitoin takaisin.

Vierailija
1057/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Tinder -treffailua, jos luullaan, että kuvaukset siellä vastaavat lähimainkaan totuutta tai omia mieltymyksiä. Itse olen aina löytänyt partnerini arkielämästä vaikkapa harrastusten kautta ihan sattumalta. Enkä ole myöskään alkanut randomedeittailemaan kenenkään kanssa vaan tutustunut rauhassa ensin.

Ymmärrän toki että Tinderit ja vastaavat ovat "oikoteitä" deittailuun, mutta pitää tiedostaa, että eivät ne "virtuaalimatchit" tarkoita yhtään mitään.

Vaimoni löysin kyllä aluksi virtuaalisesti Facebook:in kautta, mutta ensin tapailimme silloin tällöin puolisen vuotta ennen varsinaisen seurustelun alkamista.

M53

Vierailija
1058/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskinä arvostaisin, että miehet kirjoittaisivat treffi-ilmoitukseen suoraan etsivänsä laihaa naista, niin ei tarvitsisi arvuutella mitä kaikki idioottimaiset kiertoilmaisut mahtavat tarkoittaa. Kaikista junttien stereotypioista huolimatta en istu vain kotona syömässä laardia ja haluaisin mielelläni retkeilevän ulkoilmaihmisen. Itsestään huolta pitävä = laiha, sporttinen = laiha, terveet elämäntavat = laiha, urheilullinen = laiha. ulkoilusta pitävä = laiha. Mies = tyhmä. 

Tinder ei valitettavasti toimi niin, että ihmiset olisivat siellä rehellisiä ja täysin avoimesti. Kaikki yrittävät enemmän tai vähemmän promota omaa itseään sille ryhmälle mitä ovat hakemassa tuolta.

Täällä oli muistaakseni hauskan itseironinen ketju jossa kirjoitettiin itsestä se rehellisin tinderbio mitä ei varmasti julkaistaisi koskaan Tinderissä.
Terveisin, ahdistushäiriöinen ja huonon itsetunnon omaa mies

Vierailija
1059/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä anonyymillä palstalla on helppo heitellä, jännä, ettei irl näitä juurikaan tapaa. Tai eivät juttujaan avoimesti puhu, koska se olisi sosiaalinen itsemurha, kaikkoaisi kaikki naiset.

Netissä osa saattaa toki trollatakin ihan tarkoituksella. Lisäksi epäilen nettideittailussa lukujen korostuvan. koska moneen palveluun voit jopa asettaa tarkan rajan. Käytännössä, jos nyt vaikka baarissa tapaisi kiinnostavan naisen niin epäilen harvaa kiinnostavan painaako tuo nainen 50, 55, 60, 65 vai 70 kiloa. Useimpia koskettaa kiinnostaako tuo nainen heitä ja kiinnostuisiko kyseinen nainen minusta. Yltiötarkat rajaukset ja vaatimukset tai toiveet ovat nettideittailun osa.

Vierailija
1060/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei valitettavasti toimi niin, että ihmiset olisivat siellä rehellisiä ja täysin avoimesti. Kaikki yrittävät enemmän tai vähemmän promota omaa itseään sille ryhmälle mitä ovat hakemassa tuolta.

Saattaahan sitä vaikka baarissa joku puhua puutaheinää. Ei ihmiset ole yhtään rehellisempi netissä kuin livenäkään. Osa huijaa tarkoituksella, osa huijaa jopa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme