Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
1021/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.

Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.

Eli kun miehellä on BMI:n mukaan liikaa painoa, se on lihasta, ja jos naisella, se on läskiä?

Miehillä on lihasmassaa luonnostaan 35% enemmän kuin naisilla, niin BMI:n laskeminen samalla kaavalla vääristää oikeaa kuvaa läskiydestä.

Vierailija
1022/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on hauska juttu. Innostuin katsomaan oman normaalipainon rajani. Yläraja oikeastaan tuo pituus-100. 250 grammaa menee yli tuosta. Alaraja onkin jo ihan toinen juttu. Olen käynyt viime vuosina muutaman kerran inbody-analyysissa. Sen tulosten pohjalta, jos rakentaisin itseni normaalipainon alapäähän, niin nykyisestä pitäisi karsia 6-7 kiloa rasvaa ja saman verran nesteitä menettämättä lihaksia tai luita.  Rasvaprosentti olisi annettujen normien eli 10-13% rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.S Vaimo taitaa juuri ja juuri painaa 50kg ja on erittäin naisellisen muodokas. 

Mutta niin vaan tämänkin päivän vietät meidän tanttaroiden seurassa hänen sijaansa.

Vierailija
1024/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.

Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.

No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.

Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.

Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.

Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.

Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.

Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.

Ei puhuttu minusta, kuten varmasti hyvin tiedät. Tai sitten et, olethan s saatanan tyhmä

Olisi mielenkiintoista nähdä joku tutkimus, montako sataa grammaa ylipainoa riittää muuttamaan käytöksen noin aggressiiviseksi.

Tyhmyys ärsyttää, syntymävika, 3350 g painoin silloin. Kannattaa joskus miettiä noita töräytyksiä, monet vähemmän aggressiiviset myös huomaavat tyhmyytesi ja ärsyyntyvät, vaikka eivät sano mitään.

Vierailija
1025/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI on hauska juttu. Innostuin katsomaan oman normaalipainon rajani. Yläraja oikeastaan tuo pituus-100. 250 grammaa menee yli tuosta. Alaraja onkin jo ihan toinen juttu. Olen käynyt viime vuosina muutaman kerran inbody-analyysissa. Sen tulosten pohjalta, jos rakentaisin itseni normaalipainon alapäähän, niin nykyisestä pitäisi karsia 6-7 kiloa rasvaa ja saman verran nesteitä menettämättä lihaksia tai luita.  Rasvaprosentti olisi annettujen normien eli 10-13% rajoissa.

No mulle BMI25 olisi 3,3kg enemmän kuin pituus - 100. Ja 3kg mun pituisella todellakin jo näkyy aika paljon, kun on n. 5% mun kokonaispainosta. Eli on ihan eri vaatia tuota 160cm pitkältä kuin 190cm pitkältä.

Vierailija
1026/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.

Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.

No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.

Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.

Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.

Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.

Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.

Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.

Ei puhuttu minusta, kuten varmasti hyvin tiedät. Tai sitten et, olethan s saatanan tyhmä

Olisi mielenkiintoista nähdä joku tutkimus, montako sataa grammaa ylipainoa riittää muuttamaan käytöksen noin aggressiiviseksi.

Tyhmyys ärsyttää, syntymävika, 3350 g painoin silloin. Kannattaa joskus miettiä noita töräytyksiä, monet vähemmän aggressiiviset myös huomaavat tyhmyytesi ja ärsyyntyvät, vaikka eivät sano mitään.

Tyhmyydestä puheen olleen, sekoitit nyt syntymäpainon ja ylipainon keskenään. Mitkäs sun mitat tällä hetkellä ovat?

Vierailija
1027/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jollain tapaa hyvin ihmeellistä, että tänne on osunut niin paljon näennäisesti "ylipainoisia" naisia, joiden keho koostuu kuitenkin puhtaasti lihaksista. Joka toisella tuntuu myös olevan laihaläski ja epäterveellistä elämää viettävä tuttavanainen, jonka keho ei ole lihaksia nähnytkään. Tämä oli vaan tämmöinen "Summa summarum" -havainto. Ei mielipide puoleen, eikä toiseen.

Itse asiassa kyseessä on jonkinlainen naisten välinen, hoikkiin kohdistuva, naisviha. Esimerkiksi mulle ollaan oltu avoimen katkeria, ilkeitä ja pahansuopia, koska moni ovi on avautunut mulle ulkonäköni takia. Kun minut bongattiin aikoinaan mallintöihin, saman työpaikan naiset lakkasivat puhumasta mulle. Mua nimiteltiin laihaläskiksi, anorektikoksi ja mun väitettiin oksentavan ruokani. Kun etenin työssäni, se ei johtunut ahkeruudestani tai taidoistani, vaan pomon väitettiin ihastuneen minuun ja mun käyttävän häntä hyväkseen. Mun "laihuus" oli heille loputon nälvimisen aihe. Tämä tuntui sikäli oudolta, ettei mulla ollut heidän ulkomuodostaan mitään pahaa sanottavaa. Nämä muistot nousivat pintaan monista ketjun laihaläski-kommenteista.

Tai ehkä kyse on vaan siitä, että olet kusipää.

En ollut todellakaan ku*ipää. Kun eräs näistä naisista valitti, ettei lapsensa oppinut uimaan koulun uimaopetuksessa, tarjosin apuani. Se toki kelpasi ja lapsi oppi uimaan. Terveiset vain teille ja erityisesti sille "mukavalle" naiselle, joka vastasi aina hyvään huomenen toivotukseeni kuiskauksella, että "v*tutt**ko?".

Omaan samantyyppisiä kokemuksia noin 25-vuotiaana naisena. Harrastin pitkään telinevoimistelua ja taitoluistelua, mutta loukkaantumisten jälkeen kiinnostuin nykytanssista. Mun vartaloa (172cm/50kg) joko ihastellaan tai kadehditaan. Saan hirveän paljon positiivista huomiota miehiltä, treffipyyntöjä jne. :)

Käykö sulle muuten ikinä niin, että esimerkiksi suojatietä kaupungilla ylittäessäsi, mieskuskien ajamat autot jarruttavat jo kaukaa, jotta pääset turvallisesti tien ylitse ja että he kiiruhtavat avaamaan ovea sulle valmiiksi ja tarjoutuvat auttamaan ostoskassien kanssa. Se on jotain sellaista, joka saa aina hymyn huulille:))))

Ennen kuin kiiruhdatte yläpeukuttamaan mua, niin mainitsen olevani tuo sama hoikka nainen, jota alettiin piinata työpaikalla. Se on muuten totta, että hoikkana miehiltä saa huomiota tuhatkertaisesti ja pariutuminen on lähinnä sitä, että kenet valitsee. En sano tätä siksi, että tahtoisin olla ilkeä, vaan ihan sen takia, että se on totuus. Tosin enpä minäkään päätynyt yhteen ulkonäkökeskeisen miehen kanssa, vaan sellaisen, joka näki minussa jotain aian muuta.

Ylivoimaisesti suurimmalle osalle ulkonäöllä on merkitystä, myös niille kivoille. Joten ylipaino ei suojele ikäviltä ihmisiltä, vaan karsii pois miltei kaikki kivat ihmiset. Taas, toimii molempiin sukupuoliin, aivan samalla tavalla myös naiset ihastuu komeisiin miehiin helpommin kuin miehet kauniisiin naisiin.

Vierailija
1028/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.

Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.

Eli kun miehellä on BMI:n mukaan liikaa painoa, se on lihasta, ja jos naisella, se on läskiä?

Ei. Miehillä myös ylipaino voi johtua läskistä mutta lihaksien takia johtuva ylipaino bmi taulukon mukaan on miehillä yleistä kun taas naisilla lähes mahdotonta.
165cm pitkälle naiselle 10kg ylipainoa on enemmän ylipainoa kuin 180cm miehelle koska paino suhteutetaan pituuteen.

Ja miehen on valtavasti helpompi hankkia 10 kiloa lihasta kuin naisen. BMI ei toimi laisinkaan lihaksikkailla miehillä, sen takia vyötärön ympärys on paljon parempi mittari.

Vierailija
1029/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä puheen olleen, sekoitit nyt syntymäpainon ja ylipainon keskenään. Mitkäs sun mitat tällä hetkellä ovat?

Siis meinaatko että oisin ylipainoinen? Suksis nyt pois täältä poika

Vierailija
1030/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinä arvostaisin, että miehet kirjoittaisivat treffi-ilmoitukseen suoraan etsivänsä laihaa naista, niin ei tarvitsisi arvuutella mitä kaikki idioottimaiset kiertoilmaisut mahtavat tarkoittaa. Kaikista junttien stereotypioista huolimatta en istu vain kotona syömässä laardia ja haluaisin mielelläni retkeilevän ulkoilmaihmisen. Itsestään huolta pitävä = laiha, sporttinen = laiha, terveet elämäntavat = laiha, urheilullinen = laiha. ulkoilusta pitävä = laiha. Mies = tyhmä. 

Vierailija
1031/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sivusta, mutta here goes:
tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67

Taitaa olla maailman ihanimpia naisia juuri tuollaiset yli nelikymppiset, vähän ylipainoiset naiset. Positiivisuus suorastaan huokuu luonteesta.

Tuohon siis tarvittiin vain maininta, että 160cm naiselle 50kg paino voisi olla ihanteellinen.

Vierailija
1032/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle BMI25 olisi 3,3kg enemmän kuin pituus - 100. Ja 3kg mun pituisella todellakin jo näkyy aika paljon, kun on n. 5% mun kokonaispainosta. Eli on ihan eri vaatia tuota 160cm pitkältä kuin 190cm pitkältä.

BMI:hän on muuten tullut uusittukin versio, jossa kaava ei ole yhtäsuoraviivainen kuin ennen. Samalla normaalipainon rajat ovat vaihtuneet.

Vierailija
1033/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI:hän on muuten tullut uusittukin versio, jossa kaava ei ole yhtäsuoraviivainen kuin ennen. Samalla normaalipainon rajat ovat vaihtuneet.

Kaikkein parhaitenhan jokaisen ihmisen läskiyden saisi selville kuvantamalla koko kroppa ja tietone laskee sitten erikseen rasvan määrän kiloina.

Vierailija
1034/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lihavuuden määrittämiseen toimii kaikkein tarkimmin ja luotettavimmin kunnon setämiehen harjaantuneet silmät.

Vierailija
1035/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskinä arvostaisin, että miehet kirjoittaisivat treffi-ilmoitukseen suoraan etsivänsä laihaa naista, niin ei tarvitsisi arvuutella mitä kaikki idioottimaiset kiertoilmaisut mahtavat tarkoittaa. Kaikista junttien stereotypioista huolimatta en istu vain kotona syömässä laardia ja haluaisin mielelläni retkeilevän ulkoilmaihmisen. Itsestään huolta pitävä = laiha, sporttinen = laiha, terveet elämäntavat = laiha, urheilullinen = laiha. ulkoilusta pitävä = laiha. Mies = tyhmä. 

Ja saat mitä haluat kun kirjoitat, että olet lihava ja tykkäät retkeilystä. Jos tämä paketti kiinnostaa, ota yhteyttä.

Vierailija
1036/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saat mitä haluat kun kirjoitat, että olet lihava ja tykkäät retkeilystä. Jos tämä paketti kiinnostaa, ota yhteyttä.

Että kertoisi itsestään? Aika radikaalia. Ennemmin vaatimuksia Hyvä mies/nainen, olethan

-

-

-

-

-

-

jne. :p

Vierailija
1037/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelenpa pari itsestäänselvää asiaa, jotka eivät näemmä ole itsestäänselviä kaikille:

-Miehet saa etsiä ja toivoa hoikkaa ihmistä parisuhteeseen.

-Ja myös BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen nainen tai mies saa toivoa ja etsiä itselleen parisuhdetta.

-Kuin myös hyvin lihavakin saa toivoa ja etsiä itselleen parisuhdetta.

Parisuhteen tai ylipäätään minkään ihmissuhteen edellytys ei ole hoikkuus paitsi jos itse sen laittaa ehdoksi parisuhteelleen. Jos laitat parisuhteen ehdoksi hoikkuuden niin et voi vaatia kaikkia naisia olemaan hoikkia vaan hoikan naisen haluavan miehen on etsittävä nainen niistä hoikista naisista, jotka kyseisestä miehestä ovat kiinnostuneita.

Mitä enemmän ehtoja laittaa parisuhteelleen, sen vaikeampaa on löytää parisuhde ja tämä asia pitää vain hyväksyä. Toiset ihmiset eivät ole vain sinua varten vaan heillä on myös omat halut ja tarpeet kuten sinullakin on, mutta ne halut ja tarpeet saattavat olla todella erilaisia kuin sinun halut ja tarpeet.

Kaikilla on myös elämässä velvollisuuksia hoidettavana ja erilaiset resurssit elämään. Hoikkuus olisi varmasti kaikinpuolin ihanteellista terveydelle ja myös esteettiselle silmälle, mutta silti yli puolet suomalaisista (Niin miehistä kuin naisista) ovat lihavia. Ihanteellista elämää on vaikea saavuttaa, kukaan ei ole täydellinen, kaikilla ihmisillä on hyvät ja huonot puolensa ja kehittämisen kohteensa.

Hoikkuus ei tarkoita huonoa luonnetta ja lihavuus hyvää luonnetta, sekin kai pitää vielä sanoa erikseen tyhmille.

Hoikkuus ja normaalipaino ovat yleensä kaunistava tekijä ihmisen ulkonäössä, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa sen enempää. Samaten kuin lihavuuskin tai lievä lihavuus on vain yksi piirre ihmisessä, siitä ei tarvitse tehdä liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä ihmisestä ja hänen luonteestaan.

Vierailija
1038/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sivusta, mutta here goes:
tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67

Taitaa olla maailman ihanimpia naisia juuri tuollaiset yli nelikymppiset, vähän ylipainoiset naiset. Positiivisuus suorastaan huokuu luonteesta.
Tuohon siis tarvittiin vain maininta, että 160cm naiselle 50kg paino voisi olla ihanteellinen.

Ei, me ollaan vaan jo niin väsyneitä kaikenlaiseen lapselliseen jankkaamiseen ja mustan valkoiseksi väittämiseen. Toivottavasti sinua kuitenkin onnistaa ja juuri se oma keijukainen kaikkien tuhansien ja tuhansien menninkäisten joukosta löytyy ja molemminpuolinen lempi leimahtaa. Tähän ikään kun ehtii niin lopulta sen oman elämänkumppanin arvon todella ymmärtää -kas kun kauneus on katoavaista, terveyskään ei ole itsestänselvyys ja elämä tuo eteen monenlaisia haasteita, joita on mukavampi sen kumppanin kanssa yhdessä taklata kuin kysellä tukea kavereilta, joilla on jo sitten se oma kumppani ja perhe johon voimansa keskittää.

Vierailija
1039/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin olen tehnyt ja 99% matcheista aina on ollut tissien koon kyselijöitä. Eipä paljoa muu miehiä kiinnosta. Sekä otan itsestäni aina mahdollisimman rumat kuvat, että läskiyteni näkyy varmasti ja en käytä filttereitä, ettei miehet vaan pettyisi tavatessa. Varmistan joka kerta ennen treffejä vielä noin 3 kertaa, että mies on varmasti ymmärtänyt olevani läski ja ruma. 

Vierailija
1040/1320 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha nainen on helpompi pitää kontrollissa. Mitä pienempi, sen helpompi se on pistää nyrkin alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi