Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarissa hitaiden tanssiminen varattuna

Loukattu
25.04.2022 |

Mitä mieltä olette siitä että olette parina yhdessä ravintolassa ja toinen tanssii hitaita muiden kanssa.?
Jatkuvasti tullut tilanne kun tyttöystävääni on tultu hakemaan hitaille tai itse hakeutunut.
Välillä jopa tanssii nopeita hitaina.
Ja tarkoitan nyt todellakin sellaisia baarihitaita joissa miesten kädet ajautuvat koko ajan tyttöystäväni pyllylle tai muuta hiplausta. Humalassa kun ollaan ni usein ne miehet yrittävät vielä suudella jota kyllä ei ole kuitenkaan tapahtunut.
Tekee myös ikävää katsoa kun kumppani kietoo kädet toisen kaulanympärille ja tanssivat tiiviisti.

Olen sanonut tästä usein ja riitoja tästä on myös tullut.
Kumppanini on myös sanonut että ymmärtää minua eikä halua loukata eikä tee sitä enää. Mutta silti aina päätyy siihen samaan.

Mitä pitäisi tehdä?

Omasta mielestä humalassa baarissa aamun pikkutunteina ”hitaiden tanssiminen” muiden kanssa ei ole tanssia nähnytkään. Kaikkea muuta

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seurustelukumppani eli mies vainaja anto luvan.Koska oli jo toinen jalka sairauden takia huono,ei pystynyt tanssii.. Kun olimme ravintola joku tuli kysy tanssimaan, HUOM!Kysyi mieheltäni luvan,saako pyytää minua tanssimaan? Ei hän herneitä ottanut neniin ja antoi luvan minun mennä tanssimaan. Itse olisin ottanut herneet neniin, jos hän olisi ollut terve ja lähtenyt tanssittaa muita. Se olisi olut siinä, kotiini ei olisi ollut enää hänellä asiaa.

Vierailija
22/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mulle OK eikä mieheni tuntien myöskään hänelle. Paitsi siinä tapauksessa ehkä että jompikumpi harrastaisi kilpatanssia ja nämä hitaat olisivat osa sitä.

Ja tämä sääntö huomioiden en pidä itseäni mustasukkaisena kyttääjänä, mutta kunnioitusta edellytän.

Harraste tai kilpatanssin toki minäkin hyväksyisin. Se tosiaan on ihan eri asia.

Kiitos vastauksesta. Samoilla linjoilla itsekin.

Joutuu vähä keskustelemaan lisää toisen puoliskon kanssa kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MIHINKÄÄN TANSSIIN KUULU : Lääppimiset EI seksiä!

Tässä Millaista on oikea Hidas blues.

Rytmiikka. ”Hitaana” voidaan mieltää pääosin kaksi tanssirytmiä: hidas beat (tahtilaji 4/4) ja trioli

(tahtilaji 12/8). Vaikka trioli ensi silmäyksellä näyttää kolmijakoiselta tanssirytmiltä, ei

se sitä ole, vaan pohjalla on 4/4-rytmi, jossa jokainen pääisku on vielä jaettu kolmeen eli trioliksi. Hitaiden tanssillinen tempoalue

alkaa jostain BPM = 15 tienoilta ja rajoittuu ylhäältä päin hitaan lavafoksin tempoalueeseen eli jonnekin BPM = 25 tienoille.

HISTORIAA. Vakioimattomana, vapaalla askelluksella ja rytmityksellä tanssittavana

tanssina hitailla ei varsinaisesti ole omaa historiaa, mutta aivan juureton tanssi ei kuitenkaan ole, vaan historiallisesti se kytkeytyy Yhdysvalloissa jo 1800-1900 lukujen vaihteesta.

Tähän kuuluu, myös humppa,

kaikki hitaat!

Hidas valssi, hidas tango, Cha Cha,

Rumba,.

Jne!

Silloin on kyllä , vikaa!

Jos vain , JOKA ASIASSA on mueles seksi, seksi.

Pettäminen, Mustasukkaisuus iskee suhun.

Paras kun et mene ollenkaan tansseihin!

Jos menet tanssit VAIN oman ukkos kanssa , sitten kun menet vessaan,

Pistä ukkos käsiin TERVAA

ja ne pöytään kiinni jo ei.Lähde mihinkään!

Ei varmasti Kyllä pysyy.

pistä vielä maski silmille ettei vahingossakaan näe muita naisia!

Kun en koskaan ole Missään vielä nähnyt kenenkään harrastavan ,

Seksiä Keskellä tanssi lattiaa kyllä ne on menny ihan kuule muualle.

Vierailija
24/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et diggaa katsoa kun vieraat miehet käpälöi sun naista, niin vaihda muijjaa. Itseasiassa kun vaihdat heti, niin säästyt monilta  tulevaisuuden sydänsuruilta. Ihan perusjärkeviäkin daameja löytyy kun jaksaa etsiä. Usko pois, naisesi käytös ei tule muuttumaan.  

Vierailija
25/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hitaiden tanssiminen tarkoita mitään yleistä kähmimistä? Voihan senkin tehdä fiksusti ja selvinpäin.

Vierailija
26/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Epäkunnioittavaa sinua kohtaan, eikä tuossa ole kyse tanssimisesta.

Minäkin tykkään tanssia, mutta en ikinä päädy hinkkaamaan vieraiden miesten kanssa. Tanssin omien (naispuolisten!) kavereideni kanssa. Ja ne hitaat, joita meillä päin tulee vain muutama illassa, mies jaksaa kyllä minua tanssittaa.

Vierailija
27/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään tanssia, mutta en ikinä päädy hinkkaamaan vieraiden miesten kanssa. Tanssin omien (naispuolisten!) kavereideni kanssa. Ja ne hitaat, joita meillä päin tulee vain muutama illassa, mies jaksaa kyllä minua tanssittaa.

Kuulostat kunnolliselta naiselta. Arvostan.

Vierailija
28/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hitaiden tanssiminen tarkoita mitään yleistä kähmimistä? Voihan senkin tehdä fiksusti ja selvinpäin.

Ei tarkoita minunkaan mielestä.

Mutta varsinkin tuo yön pikkutunneilla hieman maistissa tapahtuva ”baarihitaat” on juuri nimenomaan sitä käpälöintiä ja hiplailua.

Niin monesti tämän nähnyt ja kokenut naisena. Ja myönnän että itsekin sitä joskus harjoitat 😉

Esileikkiä se on kun yritetään saada yöseuraa.

Ei mitään yhteistä oikean tanssimisen kanssa.

Yhdessä puolison kanssa tai sinkkuna se toki on kivaa flirttiä ja viettelyä sekä läheisyyden hakemista.

Ei varatuille kyllä millään tavalla soveliasta imo

Vierailija
29/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki. Mutta nämä baarihitaat ovatkin sit yöllä hieman eri asia 😞

Vierailija
30/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälläistä edes jonkun sanomana toivoinkin kuulevan. Kiitos 🤩

Vierailija
31/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää naiseltasi kysyä, että mitä hän tuolla toiminnallaan hakee. Oletko selvästi ilmaissut, että sinulle tuo käytös tuntuu ikävältä ja loukkaavalta?

Jos olet niin siinä tapauksessa ihmettelen hänen käytöstä kovasti.

En hyväksyisi itse tuollaista

Vierailija
32/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin pitänyt (ja pidin) kynsin hampain kiinni oikeudestani tanssia kenen kanssa haluan ja miten haluan, koska tanssihan ei ole pettämistä. Nykyään kolmekymppisenä ei tulisi mieleenkään tanssia hitaita baarissa muun kuin oman poikaystävän kanssa. Normaalisti voi tanssia kenen kanssa vaan, mutta en näe mitään syytä, miksi pitää tanssia intiimisti jonkun random baariäijän kanssa. Hitaiden tanssimisessa baarissa ei ole kyse tanssimisen ilosta, vaan läheisyyden, kosketuksen ja huomion hakemisesta, usein myös seuran etsimisestä jatkoille.

Sun tyttöystäväsi käyttäytyy epäkunnioittavasti sua kohtaan, kun jatkaa lupauksistaan huolimatta toimintaa, joka aiheuttaa sulle (täysin ymmärrettävästi) mielipahaa. Hän toki voi kokea aidosti toimintansa olevansa täysin viatonta, mutta fakta on, että hakee täysin selvästi huomiota ja vahvistusta omalle haluttavuudelleen muilta miehiltä. Ajattelee, että koska torjuu suuteluyritykset, ei käytännössä petä eikä tee mitään väärin.

Tilanteesi on sillä tavalla haastava, että olet jo tuonut esiin tunteesi ja mikään ei ole muuttunut. Mikäli tyttöystäväsi ei tuota hitaiden tanssimista lopeta, sulle ei jää vaihtoehtoa kuin hyväksyä sun tyttöystävän huomion tarve, tai päättää suhde. On olemassa naisia, jotka parisuhteessa kunnioittavat toisen tunteita eivätkä kaipaa jatkuvasti huomiota ja fyysistä läheisyyttä muilta miehiltä. Sussa ja sun mustasukkaisuuden kokemuksessa ei ole tässä tilanteessa mitään väärää, tyttöystävälläsi on peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
33/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä vielä esimerkiksi, Tutussa

MTV3: n formaatin ohjelmassa, Tanssii Tähtien kanssa, ohjelmassa tanssivat varattuna , kaiken laisia

tansseja tango varsinkin , Rumban ohella ovat Kuumia tansseja.

Eihän sitä tarvitse kuitenkaan iholle käydä, ja huulet törröllä , sitten vastaparia pussaan .

Kuten siellä niin on tehty, jopa oman puolison kotona tai paikan päällä, katsellessa He ovat monasti tehneet!

Niin , kyllä sitä hidasta voi tanssia kunhan EI ota tästä ohjelmasta mallia.💃🕺💋💏😍🥰.

Niin SMAKS" huulet törröllä suulle tai poskelle💄😗

Vähän eri asia.

Perinteiset tanssit on asia erikseen. Tiedätkö mitä on "baarihitaat"? Humalassa pikkutunneilla tanssitaan toisiinsa kietoutuneina päät toisen olkapäällä nojaten. Jo ala-asteen diskoissa hitaille haettiin niitä joihin oli ihastunut. Baarissa isketään viime hetken pokat hitailla.

Itse en sietäisi kumppanilta hitaiden tanssimista baarissa hiukan ennen valomerkkiä mutta näitä perinteisiä tansseja saa tanssia mielin määrin muiden kanssa.

Hae ap ensi kerralla itse jotain toista hitaille. Voi asenne muuttua tyttöystävänsä kun näkee sinut kaulailemassa toista naista.

Vierailija
34/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaanko Tinderissäkin hitaita?

Vierailija
35/35 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä todennäköisesti haluaa huomiota ja ehkä pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan tuolla käytöksellä. Ei tuo normaalia ole. Eikä myös se, että ap kiltisti istuu pöydässä kun joku kopeloi tyttöystävän peppua.