Mulle mahtuu S -koon mekko :)
Luulin, että olen kauhea mursu, mutta en sitten ihan niin mursu olekaan.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hip hei!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sama, mäkin otan äässiin ja olen tarvittaessa es-cortti.
PenttiTV58 🥰
Onko se joku amerikkalainen S koon mekko?
Vierailija kirjoitti:
mulle mahtuu xs mekko jee
ei hitto se mekko repes, otetaan toi jee takas
Niin mullekin. Ja jos ostan Sinsay-halpakaupasta, niin myös XS-kokoiset vaatteet sopivia.
Vierailija kirjoitti:
mulle mahtuu xs mekko jee
Mulla XS kondomi on löysä, juhuu!
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku amerikkalainen S koon mekko?
On, tilasin Chilestä. Boliviassa ei ollut sopivaa mallia.
Mä ostin kaikki äitiysvaatteet Citymarketista; My Wear-tuotteissa S-koko oli sopiva kun olin viimeisilläni raskaana. Näin kaikissa kolmessa raskaudessa.
Nyky s vastaa l kokoa jos vertais 20v takaisiin vaatekokoihin.
Minulla olisi myydä S-koon seksiasuja. Nainen ei enää mahdu niihin :-/
Lähdetkö, ap, treffeille mun kanssa? Mulle mahtuu 30/32 farkut ja m-koon huppari.
Hip hei!