Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "nuorilla" juomapullo töissä?

Vierailija
24.04.2022 |

Kyllä minä pärjää taukojen välin (2h) juomatta.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei taukojen väli ole 2h. Itseasiassa meillä on vain yksi kahvitauko ja sekin käytännönsyistä aamulla, kun työpäivää on kulunut vasta 30min. Tosin ei meillä juomaan ehdi vaikka pullo onkin pöydällä ja jos ehtisi, niin vessaan ei ainakaan. Kun ei juo, ei tule vessahätäkään.

Kiireinen toimistorotta

Vierailija
82/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juomapullo siltä varalta että se jano tulee muulloin kuin tauolla. Tauko ei myöskään tule kellontarkasti ja saattaa joskus viivästyä vuoron puolestavälistä vuoron loppuun, jolloin alkaa olla jo pökertyminen lähellä. Tämän pulloasian perusteella meillä muuten ollaan sitten nuorisoa aina 68 ikävuoteen saakka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy, että joku instatiktok, hästag infulenssari tekee myös niin.

Mulla toimii kahvikuppi. Ja sen voi myös täyttää vedellä kun kahvit on juotu. 

Vierailija
84/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä EI TARVI litkiä 2-3L per pv. Normaali ihminen saa vettä ruoasta ja ruuokajuomista niin että satunnainen hörppy riittää. Naisten hömpötyksiä taas 😀

Vierailija
85/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin kuivasta suusta, päätetyö, vesikuppi aina työpöydän ääressä.

N57

Vesikuppi :D 

Vierailija
86/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun kutsut tälläistä viiskymppistä rouvaa nuoreksi. Kuiva huoneilma ja lääkitys kuivattaa suuta. 

Vierailija
87/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suuresti, että jopa veden juomista täytyy ihan ihmetellä ja taivastella. Minä kannan pulloa mukana joka paikassa, koska öö, suuni on kuiva. Muistan yhden erittäin, erittäin sairaan ja toksisen työpaikan, jossa sain kauheat vihat päälleni veden juomisesta. En saanut pitää pulloa mukana työtiloissa, joten jouduin käymään juomassa suht usein. Tätähän ei sitten suvaittu🙄 Ihan piruuttani en alkanut selittämään terveystietojani, koska jos ihminen juo vettä niin sitä jotenkin KUVITTELISI muiden ymmärtävän, että siihen on syy. Minulla ei ole velvollisuutta selostaa kuivasta suustani työpaikalla. Oikein oksettaa tuollaiset aivan sairaat työpaikat, joissa edes veden juominen ei ole jokaisen oma asia. Siellä oli ihan kamala työilmapiiri, selkeää kateutta ja kyräilyä, yök.

Vierailija
88/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaunista juomapulloani joka pitää veden kylmänä koko päivän.

Vierailija
89/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinunlaisillasi olisi elämässäsi edes jotain sisältöä. Ei kestä kiittää. Ilollahan me :) 

Vierailija
90/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipussit janottaa jumalattomasti. 

Vierailija
91/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun konttorityöntekijällä on 2 l juomakannu mukana, jonka mitta- asteikosssa lukee tsemppihuutoja keep going!  yms...  Niin onhan se vähän hassua.. :D.

Mutta kukin tyylillään. Ei se oikeasti mua häiritse

Vierailija
92/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhuoneeni on kahdeksannessa kerroksessa eikä todellakaan ole aikaa käydä alhaalla juomassa, joten vesipullo aina mukana.

Eikö muka ole vessaa samassa kerroksessa? Vessan hanasta tulee ihan hyvää vettä, ei se ole pissiä.

No en helvetissä juo yleisen vessan hanasta. 

Vierailija
93/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun lääkityksen vuoksi juomaan enemmän. 

Vierailija
94/94 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on hauska tutkailla omia ajatuksia vähän tarkemmin ja miettiä, miksi joku piirre toisissa ärsyttää. Onko se ärsyttävä piirre sellainen, jota en itse uskalla näyttää itsestäni ulospäin vai pelkäänkö sitä jotenkin? Mikäköhän se syy voisi olla ap:n tapauksessa, jossa toisten vesipullot rassaa? Ehkä ap itse ei kehtaa herättää huomiota ylimääräisillä kädestä suuhun -liikkeillä ja vähän ärsyttää, kun ne nuoret kehtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi