Miksi "nuorilla" juomapullo töissä?
Kommentit (94)
Mä en ole nuori, mutta kyllä mulla on vesipullo töissä. Mulla ei yleensä päivän mittaan ole mahdollisuutta mennä juomaan minnekään työpaikan keittiöön, ja jos en juo koko päivänä mitään, iskee iltapäivällä kauhea oksetuksen tunne, minkä voi välttää juomalla vettä päivän mittaan.
Naiset pelkää etteivät kostu tarpeeksi jos eivät juo paljon.
Ne treenaa timmejä vartaloitaan päivittäin, niin pitää juoda paljon nestettä päivän mittaan.
Luulen,että muuten napostelisivat jotain.
Joudun aika paljon puhumaan työssäni. Pidän vesipulloa pöydällä ja hörpin siitä aina välillä. Tauolla ei aina ehdi opehuoneeseen. Hyvä kun ehtii vessassa käydä.
1. Ei ole taukoja noin tiheään
2. Jatkuva puhuminen kuivattaa suuta
ap sen sijaan hakee ja kittaa sitä kahviaan
Mä ainakin juon "vesipullosta" töissä kossua.
Kai niillä kaljaa on siellä pullossa. Muuten vaikea keksiä, miksi pulloa raahaa mukanaan.
Minulla on polydipsia, siksi juomapullo on aina mukana. Pyrin kyllä eroon tästä.
Vierailija kirjoitti:
ap sen sijaan hakee ja kittaa sitä kahviaan
Totta,juon ensin kupin vettä ja sitten sen kahvin.
luulin,että liittyy näläntunteeseen.
Kun on aina niin kiire että hyvä jos paskalla kerkeää käydä kun yllättää.
Siksi että säästää kävelyä edes takaisin sen sekunnin pari.
Mulla on juomapullo, jotta voin ottaa sieltä silloin tällöin pienen siemauksen. En halua juoda kerralla lasillista, jos ei sitten heti pääsekään vessaan. pärjään kyllä useamman tunnin juomatta mutta kivempi kostuttaa kurkkua välillä. Aamulla ennen töitä en uskalla juoda mitään, ettei tule vessahätää.
Aika moni treenaa kuntosalilla vapaa-ajalla ainakin meillä tai crossfittiä jne. Joten nesteen kulutus on aika kovaa.
Syövät jotain lääkkeitä jotka kuivattaa suuta.
Nykyään on joku "terveystrendi" litkiä koko ajan paljon vettä.
Mitään terveysvaikutuksia sillä ei ole; jos juo tarpeeksi, ylimääräinen neste ei auta mitään.
Meillä lakisääteiset 2 tunnin välein,mikset muka juomaan ehdi.
Ne on noloja salilla ketkä tekevät yhden sarjan ja ottavat homppelipullosta 10ml huikan lennossa ja sitten taas uusi sarja.