Miksi "nuorilla" juomapullo töissä?
Kommentit (94)
En ole nuori, mutta krapulassa kuivaa suuta, siksi ainakin juomapullo.
No et pärjää. Aloituksesi osoittaa sen.
Meillä ei taukojen väli ole 2h. Itseasiassa meillä on vain yksi kahvitauko ja sekin käytännönsyistä aamulla, kun työpäivää on kulunut vasta 30min. Tosin ei meillä juomaan ehdi vaikka pullo onkin pöydällä ja jos ehtisi, niin vessaan ei ainakaan. Kun ei juo, ei tule vessahätäkään.
Oho, eli ihmiset, jotka EIVÄT OLE SINÄ, kokevat janoa useammin kuin sinä ja varmaan tekevät muitakin asioita eri tavoin? Miten hirveää.
Töitä on hyvin monenlaisia. Toisten pitää puhua paljon työssään ja se kuivattaa suuta ja kähentää ääntä. Juomahörpyt auttavat pitämään äänen selkeänä. Fyysisessä työssä taas saattaa hikoilla paljon ja silloinkin juominen on hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei taukojen väli ole 2h. Itseasiassa meillä on vain yksi kahvitauko ja sekin käytännönsyistä aamulla, kun työpäivää on kulunut vasta 30min. Tosin ei meillä juomaan ehdi vaikka pullo onkin pöydällä ja jos ehtisi, niin vessaan ei ainakaan. Kun ei juo, ei tule vessahätäkään.
Hyvän duunin oot löytäny.
mitä helvettiä eikö saa juoda milloin haluaa? Aikuisen ihmisenhän kuuluu juoda vettä 2-3 litraa päivässä
Kärsin kuivasta suusta, päätetyö, vesikuppi aina työpöydän ääressä.
N57
Et itse ole vissiin kovin nuori, ja silti ihmettelet että ihmisillä on erilaiset tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Teidän työpaikalla saattaisi olla työsuojeluviranomaisille hyvin kiinnostavia juttuja. Sellaista työtä ei yksinkertaisesti voi olla olemassa joka ei mahdollistaisi muita taukoja kuin yhden puoli tuntia työvuoron alkamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ole nuori, mutta krapulassa kuivaa suuta, siksi ainakin juomapullo.
Mulla on krapulassa töissä aina taskumatti mukana, käyn välillä vessassa vetämässä pienet siivut niin taas hymyilyttää.
Hyvä että on. Omassa nuoruudessani ei moista ollut ja kärsin jatkuvasti päänsärystä.
Myöhemmin olen ymmärtänyt sen johtuvan ainostaan nestehukasta.
Minulla on juomapullo mistä juon koko päivän ajan sen sijaan että ottaisin aina uuden lasin kahvihuoneesta. Puhumattakaan että käyttäisin vesiautomaatin kertakäyttömukeja. Ihan käytännön ja osittain ekologisista syistä juon vesipullosta.
Muoti-ilmiö,luin tän me-naisisista.
Jotku tykkää piettää vesipulloa lähellä ja litkiä siittä välillä. Aika paljon on tuotu ilmi sitä, että vettä tarvis juoda päivän aikana runsaasti, ja jotku tätä toteuttaa tuolleen.
Ok.
T. Juomapullomies