Mies viestitellyt toiselle naiselle päivittäin
Hajottaa. Viime yönä selvisi, että mies on viestitellyt uudelle naistuttavalleen päivittäin vähintään kolmen kuukauden ajan. Tutustui tähän uuteen naiseen työkaverinsa kautta. Ovat ainakin kerran tavanneet kahdestaan, kun nainen tarvitsi autokyytiä. On myös ollut illanistujaisia, missä tämä nainen on ollut. Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen sekopää, kun en hyväksy tätä uutta tuttavuutta ja päivittäistä keskustelua. Mies vakuuttelee, että mitään ei ole tapahtunut ja hänen ei tarvitse olla tekemisissä enää ko naisen kans, mutta minun päässäni tässä on vikaa. Vaistoni on sanonut kuukausien ajan, että kaikki ei ole ok ja olemme tästä naisesta tapelleet useasti. En vain tiennyt, että yhteydenpito on näin tiivistä. Eipä tässä taida olla enää muuta ratkaisua kuin jatkaa eri teille
Kommentit (77)
Tosissasiko kiellät miestäsi viestittelemästä naisen kanssa? Hae apua mustasukkaisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Tosissasiko kiellät miestäsi viestittelemästä naisen kanssa? Hae apua mustasukkaisuuteesi.
Eihän Ap ole tälläistä missään vaiheessa väittänytkään että olisi kieltänyt. Mies itse luvannut lopettaa viestittelyn.
100% kaasuvalotusta miehen puolelta. Pettäjän tunnistaa nimenomaan siitä, että alkaa syytellä hulluksi, sairaaksi tms.
Onko tuo ollut jotenkin sinulta pois?
Paska juttu, idiootti mies. Veikkaan että mies on nyt aivan kusessa. Ei arvannut että erohan tästä seuraa ja kuinka paljon se vaikuttaa moneen ihmiseen. Se on paniikissa tällä hetkellä! Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki haukkumiset ja kiristämiset, mitä vielä keksiikään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Jos miehellä on naispuoleinen ystävä, niin hän on automaattisesti pettäjä? Taidat olla nuori vielä?
Onpas lähipiirissäni paljon pettäviä naisia. Useimmilla kun on ainakin yksi miespuolinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle! Olisinpa itse yhtä varma ja rohkea tekemään päätöksen. Ainii, jos niissä viesteissä ei mitään salattavaa, jotain jorinaa vain niin mies toki näyttää niitä sulle.
Minusta on väärin lukea toisen viestejä. Vaikka niissä ei olisi mitään. Se kertoo epäluottamuksesta, jos vaatii toista näyttämään viestit.
Tää koko ketju on epäluottamuksesfa, eiks sen näyttämättä jättäminen ois epärehellistä?
Vierailija kirjoitti:
aina mietin mihin hiton narikkaan miesten aivot jää kun tulee pienikin mahdollisuus..saada huomiota..
eivät kaikki mutta suuri osa on ...noh jääköön sanomatta ja puolisoa sitten syytellään vaikka ja mistä sivusta
aina mietin mihin hiton narikkaan naisten aivot jää kun tulee pienikin mahdollisuus..saada huomiota..
eivät kaikki mutta suuri osa on ...noh jääköön sanomatta ja puolisoa sitten syytellään vaikka ja mistä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Mies ottanut uuden linjan: kiristää, että minulla on loppuviikko aikaa miettiä ratkaisujani ja kohtelee minua kuin ilmaa. Olen jo sanonut, että kantani ei tule muuttumaan vaan ero on täysin varma. Ensin haukkui, että sekopäisellä mustasukkaisuudella pilaan kaiken ja jopa ammattitaitoni, mikä ei liity edes milläänlailla tähän asiaan, haukkui täysin. Tätäkö sekopäistä käytöstä tämä tulee olemaan siihen asti, että muutetaan erilleen
Houkuttaisi erota, koska haluaisi mahdollisuuden edetä sen uuden kanssa, mutta pelottaa muutos ja se, että jos ei tämä toinen sitten olekaan aivan varma nakki. Siksi haluaisi, että sinä tekisit sen päätöksen hänen puolestaan ja hän voisi siihen vedoten sitten helpottaa omalta osaltaan käytännön järjestelyjä. Tyyliin, lähde sinä sitten tästä talosta kun sinähän se päätit erota jne.
Trust me, olen saman nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Paska juttu, idiootti mies. Veikkaan että mies on nyt aivan kusessa. Ei arvannut että erohan tästä seuraa ja kuinka paljon se vaikuttaa moneen ihmiseen. Se on paniikissa tällä hetkellä! Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki haukkumiset ja kiristämiset, mitä vielä keksiikään.
Toivottavasti onkin paniikissa. Sen se on ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Miten kukaan kykenee noin sairaaseen mielikuvitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään! Itse viestittelin eräälle naiselle kymmenen vuotta joka päivä, mutta sitten hän sairastui enkä jaksa kyllä mitään narinaa ja marinaa ja valitusta kuunnella. Muutenkin sairaus ja heikkous ällöttää. Mutta siis ei tarkoita yhtään mitään välttämättä!
Viestittelit ollessasi parisuhteessa, asian kumppanilta salaten?
Kyllä, eikä tämä nainen ole todellakaan ensimmäinen - tuskin viimeinenkään. Minulla on koko monikymmenvuotisen avioliittoni ajan ollut viestittely-ystäviä, toki muutama romanssikin. Ketään kun ei voi omistaa.
Kyllä sitä vaan parisuhteessa nimenomaan omistetaan yksinoikeus siihen toiseen ihmiseen. Sinkut on vapaita.
ei omisteta. Jos minun vaimoni asettaisi ehtoja keiden kanssa viestittelen niin suhde olisi ohi. Jos ei luota minuun niin suhdetta on turha jatkaa
Toimiiko tämä toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Miten kukaan kykenee noin sairaaseen mielikuvitukseen?
Sairaan mielen voimafantasia
Mitä nämä naiset ovat jotka tarrautuu varattuihin?
Vierailija kirjoitti:
"Turvallinen" vaihtoehto, kun kelvannut jo jollekin? Tai jotain naisvihaa, katso kun vien miehesi, olen parempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turvallinen" vaihtoehto, kun kelvannut jo jollekin? Tai jotain naisvihaa, katso kun vien miehesi, olen parempi kuin sinä.
Miksi nämä naiset eivät tajua, että sama pettäminen heitäkin kohtaa, jos oma suhde on alkanut pettämisestä
ookoo ap
Tiesitkö muuten että sä voit ottaa sen eron ilman että sun tarvitsee märistä tänne asiasta?