Mies viestitellyt toiselle naiselle päivittäin
Hajottaa. Viime yönä selvisi, että mies on viestitellyt uudelle naistuttavalleen päivittäin vähintään kolmen kuukauden ajan. Tutustui tähän uuteen naiseen työkaverinsa kautta. Ovat ainakin kerran tavanneet kahdestaan, kun nainen tarvitsi autokyytiä. On myös ollut illanistujaisia, missä tämä nainen on ollut. Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen sekopää, kun en hyväksy tätä uutta tuttavuutta ja päivittäistä keskustelua. Mies vakuuttelee, että mitään ei ole tapahtunut ja hänen ei tarvitse olla tekemisissä enää ko naisen kans, mutta minun päässäni tässä on vikaa. Vaistoni on sanonut kuukausien ajan, että kaikki ei ole ok ja olemme tästä naisesta tapelleet useasti. En vain tiennyt, että yhteydenpito on näin tiivistä. Eipä tässä taida olla enää muuta ratkaisua kuin jatkaa eri teille
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Voihan sitä noinkin itselleen valehdella, taidat pitää itseäsi oikein jalona ihmisenä, hyväntekijänä suorastaan.
Siis miten valehdella?
Tarpeeksi kun valehtelee itselleen, alkaa uskoa omiin satuihinsa. Toivottavasti saat taudit päälle.
Niinpä. Ei siitä välttämättä tule "platoninen kaverinainen" käsitys jos salailee, selviää, joka päivä viestit ja on jotain hämärää. Jos luottamusta ei vain ole.
Miksi ihmeessä kaverin kanssa joka päivä vaihtaisi kuulumisia? Mun kaverisuhteet ainakin on sellaista, että ei olla päivittäin eikä viikottainkaa tekemisissä. Otetaan yhteyttä silloin, kun ehtii ja parempi sitten sopia jotain tapaamista.
Mun mielestä tuo miehesi ja kaverinsa menee liian ”läheiseksi” tuttavuus, jos täytyy olla koko ajan yhteyksissä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaankohan minusta nyt? Olen viestitellyt miehelle marraskuusta lähtien ja yhteisiä öitä on vietetty. Itse en kadu ja mies ei kadu. Ikävää tosin, että tuli sinulle näin selville. Minä olen miehelle tehnyt selväksi, että en hänestä muuta halua kuin ystävän ja ehkä satunnaisen seksikumppanin, mitään muuta ei koskaan tule tuollaisen pettäjän kanssa. Hän oli heti mukana. Vaimon asiat ei kiinnosta tai parisuhteenne tila.
Voihan sitä noinkin itselleen valehdella, taidat pitää itseäsi oikein jalona ihmisenä, hyväntekijänä suorastaan.
Siis miten valehdella?
Tarpeeksi kun valehtelee itselleen, alkaa uskoa omiin satuihinsa. Toivottavasti saat taudit päälle.
Toivottavasti en, mut onhan se kaikissa seksisuhteissa mahdollista.
-eri, jolla myös samanlainen salasuhde varatun miehen kanssa
Ei tarvitse olla ihan sinisilmäinen sentään. Jos ei ole arkisin työpuheluista kyse, on kyse jonkinasteisesta suhteesta ehdottomasti. Ei kavereidenkaan kanssa päivittäin rupatella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kiihtyä. Mitä ihmettä, pikkuihastus ja viatonta viestittelyä? Noin voi käydä jos ei ole ihan pystyynkuollut. Ja miehesi sanoi että voi lopettaa. Mikä on ongelma?
Salattu yhteydenpito ihmiseen jota kohtaan on "pikkuihastus" ei ole viatonta.
Se nyt on ihan selvää että varattujen ihmistenkin tielle sattuu viehättäviä ihmisiä mutta sitä tunnetta ja suhdetta ei ruveta ruokkimaan jos kunnioitetaan nykyistä kumppania ja ollaan häneen sitoutuneita.
Ei tarkoita mitään! Itse viestittelin eräälle naiselle kymmenen vuotta joka päivä, mutta sitten hän sairastui enkä jaksa kyllä mitään narinaa ja marinaa ja valitusta kuunnella. Muutenkin sairaus ja heikkous ällöttää. Mutta siis ei tarkoita yhtään mitään välttämättä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla ihan sinisilmäinen sentään. Jos ei ole arkisin työpuheluista kyse, on kyse jonkinasteisesta suhteesta ehdottomasti. Ei kavereidenkaan kanssa päivittäin rupatella.
Eikä tämä nainen ole edes työkaveri vaan työkaverin kautta tutustui hänen kaveriinsa. Olen sanonutkin, että mua petetään tasan kerran ja sen jälkeen suhde on siinä. En usko, että tässä on vielä ollut fyysistä, mutta tuskinpa on kaukana. Henkinen pettäminen ja miehen reaktio asiaan on aivan tarpeeksi hyvä syy eroon. Tänä aamuna viimeks laittanut naiselle viestiä.
Päivä on ollut tosi raskas. Mies on vuoronperään raivonnut tai yrittänyt tehdä kauppaa. Välillä on syyllistänyt minua ja etsinyt minusta kaikki virheet
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään! Itse viestittelin eräälle naiselle kymmenen vuotta joka päivä, mutta sitten hän sairastui enkä jaksa kyllä mitään narinaa ja marinaa ja valitusta kuunnella. Muutenkin sairaus ja heikkous ällöttää. Mutta siis ei tarkoita yhtään mitään välttämättä!
Viestittelit ollessasi parisuhteessa, asian kumppanilta salaten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä nainen ole edes työkaveri vaan työkaverin kautta tutustui hänen kaveriinsa. Olen sanonutkin, että mua petetään tasan kerran ja sen jälkeen suhde on siinä. En usko, että tässä on vielä ollut fyysistä, mutta tuskinpa on kaukana. Henkinen pettäminen ja miehen reaktio asiaan on aivan tarpeeksi hyvä syy eroon. Tänä aamuna viimeks laittanut naiselle viestiä.
Päivä on ollut tosi raskas. Mies on vuoronperään raivonnut tai yrittänyt tehdä kauppaa. Välillä on syyllistänyt minua ja etsinyt minusta kaikki virheet
Miksi hän nyt siis yhtäkkiä päätti kertoa sinulle viestittelystä?
Ei pitäisi olla mitään miettimistä enää vaan yksi ainoa hyvä vaihtoehto. Salailu ja miehen käytös sen paljastuttua kertoo riittävästi mikä mulkero hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän nyt siis yhtäkkiä päätti kertoa sinulle viestittelystä?
Töksäytin kysymyksen suoraan ja mies meni silminnähden vaikeaksi. Koitti kierrellä ja kaarrella. Tivasin niin kauan, että kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittelit ollessasi parisuhteessa, asian kumppanilta salaten?
Kyllä, eikä tämä nainen ole todellakaan ensimmäinen - tuskin viimeinenkään. Minulla on koko monikymmenvuotisen avioliittoni ajan ollut viestittely-ystäviä, toki muutama romanssikin. Ketään kun ei voi omistaa.
entä sitten. minäkin viestittelen jopa kahdelle naiselle päivittäin ja kumpikaan ei ole työkaveri. Ja en todellakaan niitä viestejä vaimolleni näyttäisi koska osa niistä on luottamuksellisia.
Pyydä se "kaveri" kylään, ja katso tilanne. Sano, että sinäkin haluat tutustua miehesi ystävään. Epäilen ettei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tollaiset tyypit, jotka väittää toista sairaalloisen mustasukkaiseksi vaikka itsellä on aivan selvästi vispilänkauppaa menossa. Minkälainen varattu mies alkaa viestitellä ihan joka päivä uuden naisen kanssa. "Kaveruutta" - yeah right, niin varmaan.
Sitäpä kysyin mieheltäkin, että mitkä motiivit perheellisellä miehellä on viestitellä vieraalle naiselle päivittäin. Kertoo kuulemma arjestaan 🤦♀️ Ketä naista perheellisen ukon arki kaverimielessä kiinnostaa
Vastaan toisinpäin, että minä, perheellinen nainen pidän yhteyttä nuoruuden aikaiseen poikaystävääni, joka on sinkku. Me totesimme jo vuosikymmenet sitten ettei meistä paria tule. Ystävyys kuitenkin säilyi. Samoja juttuja höpötellään kuin kenen tahansa muun kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tollaiset tyypit, jotka väittää toista sairaalloisen mustasukkaiseksi vaikka itsellä on aivan selvästi vispilänkauppaa menossa. Minkälainen varattu mies alkaa viestitellä ihan joka päivä uuden naisen kanssa. "Kaveruutta" - yeah right, niin varmaan.
Sitäpä kysyin mieheltäkin, että mitkä motiivit perheellisellä miehellä on viestitellä vieraalle naiselle päivittäin. Kertoo kuulemma arjestaan 🤦♀️ Ketä naista perheellisen ukon arki kaverimielessä kiinnostaa
Vastaan toisinpäin, että minä, perheellinen nainen pidän yhteyttä nuoruuden aikaiseen poikaystävääni, joka on sinkku. Me totesimme jo vuosikymmenet sitten ettei meistä paria tule. Ystävyys kuitenkin säilyi. Samoja juttuja höpötellään kuin kenen tahansa muun kaverin kanssa.
Päivittäinkö kerrot hänelle mitä syöt aamupalana, mitä puuhailet päivällä?
Ap, ne ovat juuri parhaillaan harrastamassa hikistä ja äänekästä seksiä naisen asunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassista pettäjän käytöstä. Pitäisi saada syödä kakku ja säästää se. Sinä olet hieman kuin uuden suhteen tulppana siinä. Eli on kaikki hauska, mutta ei mitään vastuuta. Kun mies jää yksin uuden suhteensa kanssa niin sehän muuttuu sillä hetkellä vanhaksi suhteeksi. Eli hän tulisi jätetyksi + olisi silti vanhakin hoito riesana. Ja sehän harmittaa kun ei pääse edes avoimesti kyntämään vaikka on tuore sinkku paitsi ettei ole.
Jatka eri teille, pitäköön mies vosunsa.