Mies viestitellyt toiselle naiselle päivittäin
Hajottaa. Viime yönä selvisi, että mies on viestitellyt uudelle naistuttavalleen päivittäin vähintään kolmen kuukauden ajan. Tutustui tähän uuteen naiseen työkaverinsa kautta. Ovat ainakin kerran tavanneet kahdestaan, kun nainen tarvitsi autokyytiä. On myös ollut illanistujaisia, missä tämä nainen on ollut. Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen sekopää, kun en hyväksy tätä uutta tuttavuutta ja päivittäistä keskustelua. Mies vakuuttelee, että mitään ei ole tapahtunut ja hänen ei tarvitse olla tekemisissä enää ko naisen kans, mutta minun päässäni tässä on vikaa. Vaistoni on sanonut kuukausien ajan, että kaikki ei ole ok ja olemme tästä naisesta tapelleet useasti. En vain tiennyt, että yhteydenpito on näin tiivistä. Eipä tässä taida olla enää muuta ratkaisua kuin jatkaa eri teille
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään! Itse viestittelin eräälle naiselle kymmenen vuotta joka päivä, mutta sitten hän sairastui enkä jaksa kyllä mitään narinaa ja marinaa ja valitusta kuunnella. Muutenkin sairaus ja heikkous ällöttää. Mutta siis ei tarkoita yhtään mitään välttämättä!
Viestittelit ollessasi parisuhteessa, asian kumppanilta salaten?
Kyllä, eikä tämä nainen ole todellakaan ensimmäinen - tuskin viimeinenkään. Minulla on koko monikymmenvuotisen avioliittoni ajan ollut viestittely-ystäviä, toki muutama romanssikin. Ketään kun ei voi omistaa.
Kyllä sitä vaan parisuhteessa nimenomaan omistetaan yksinoikeus siihen toiseen ihmiseen. Sinkut on vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään! Itse viestittelin eräälle naiselle kymmenen vuotta joka päivä, mutta sitten hän sairastui enkä jaksa kyllä mitään narinaa ja marinaa ja valitusta kuunnella. Muutenkin sairaus ja heikkous ällöttää. Mutta siis ei tarkoita yhtään mitään välttämättä!
Kyllä, eikä tämä nainen ole todellakaan ensimmäinen - tuskin viimeinenkään. Minulla on koko monikymmenvuotisen avioliittoni ajan ollut viestittely-ystäviä, toki muutama romanssikin. Ketään kun ei voi omistaa.
Petämissuhde=romanssi? No, et omista aviopuolisoasi ja toivottavasti hänelläkin oli romanssinsa. Vähän niin kuin tuttava sanoo nauttivansa alkoholia, vaikka tosiasiassa ryyppää humalahakuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vaan parisuhteessa nimenomaan omistetaan yksinoikeus siihen toiseen ihmiseen. Sinkut on vapaita.
ei omisteta. Jos minun vaimoni asettaisi ehtoja keiden kanssa viestittelen niin suhde olisi ohi. Jos ei luota minuun niin suhdetta on turha jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tollaiset tyypit, jotka väittää toista sairaalloisen mustasukkaiseksi vaikka itsellä on aivan selvästi vispilänkauppaa menossa. Minkälainen varattu mies alkaa viestitellä ihan joka päivä uuden naisen kanssa. "Kaveruutta" - yeah right, niin varmaan.
Sitäpä kysyin mieheltäkin, että mitkä motiivit perheellisellä miehellä on viestitellä vieraalle naiselle päivittäin. Kertoo kuulemma arjestaan 🤦♀️ Ketä naista perheellisen ukon arki kaverimielessä kiinnostaa
Vastaan toisinpäin, että minä, perheellinen nainen pidän yhteyttä nuoruuden aikaiseen poikaystävääni, joka on sinkku. Me totesimme jo vuosikymmenet sitten ettei meistä paria tule. Ystävyys kuitenkin säilyi. Samoja juttuja höpötellään kuin kenen tahansa muun kaverin kanssa.
Päivittäinkö kerrot hänelle mitä syöt aamupalana, mitä puuhailet päivällä?
En ehkä ihan joka päivä, mutta monta kertaa viikossa, kyllä. Kuulumisia, tapahtumia, työjuttuja, ihmissuhteita käydään läpi. Tsempataan paljon toisiamme.
Vaikka ei olisi VIELÄ päätynyt fyysiseen suhteeseen naisen kanssa, niin ei kukaan tuolla lailla viestittele jonkun uuden tuttavuuden kanssa päivittäin ilman, että jotain on meneillään. Vähintäänkin flirttiä ja jännityksen hakemista elämään, joka luultavasti jossain kohtaa menee pidemmälle (ellei ole jo mennyt). Kuinka tyhmänä mies sinua pitää :D
Eikö elämässä saa olla flirttiä? Miten tuollainen ominaisuus tulee yllätyksenä jos ollaan jo sitouduttu toiseen?
Kumppanilta pitää ennen yhteenmuuttoa/naimisiinmenoa ennen kertoa ne omat rajat. Esim. että ei hyväksy toisella ystäviä, jotka on toista sukupuolta tai muuta vastaavaa. Sitten oikein erittelee esimerkein ne tilanteet, joita ei suvaitse.
Jos toinen suostuu suhteeseen niillä ehdoin, mutta rikkoo sopimusta, ei mitään miettimistä tarvitse. Saati varoittelua tai kyselyitä.
Voimia sinulle! Olisinpa itse yhtä varma ja rohkea tekemään päätöksen. Ainii, jos niissä viesteissä ei mitään salattavaa, jotain jorinaa vain niin mies toki näyttää niitä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle! Olisinpa itse yhtä varma ja rohkea tekemään päätöksen. Ainii, jos niissä viesteissä ei mitään salattavaa, jotain jorinaa vain niin mies toki näyttää niitä sulle.
Minusta on väärin lukea toisen viestejä. Vaikka niissä ei olisi mitään. Se kertoo epäluottamuksesta, jos vaatii toista näyttämään viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei omisteta. Jos minun vaimoni asettaisi ehtoja keiden kanssa viestittelen niin suhde olisi ohi. Jos ei luota minuun niin suhdetta on turha jatkaa
Sinun vaimosi onkin alistettu kynnysmatto.
Tuntuu niin epätodelliselle. Mies jota pidin aina kallionani. Mies joka vannoi, että hän ei petä. Hän on juuri sitä miestyyppiä, josta ei ikinä uskoisi, että pettää. Tuntuu vaan niin hel.ve.tin pahalle ja niinkuin matto olisi vedetty jalkojen alta. Pitkät viikot edessä, että tästä vielä päästään jatkamaan eri teille. Uudet asunnot, lasten asiat ja kaikki muu selvitettävä. Hel.ve.tin äijä minkä meni tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin epätodelliselle. Mies jota pidin aina kallionani. Mies joka vannoi, että hän ei petä. Hän on juuri sitä miestyyppiä, josta ei ikinä uskoisi, että pettää. Tuntuu vaan niin hel.ve.tin pahalle ja niinkuin matto olisi vedetty jalkojen alta. Pitkät viikot edessä, että tästä vielä päästään jatkamaan eri teille. Uudet asunnot, lasten asiat ja kaikki muu selvitettävä. Hel.ve.tin äijä minkä meni tekemään.
Ei rakastanut sinua. Tähän faktaan kun juurrutat ajattelusi, on kaikki muutos helppoa. Hän ei rakastanut sinua. Luultavasti koskaan. Oli valmis loukkaamaan ja paskomaan kaiken mitä teillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastanut sinua. Tähän faktaan kun juurrutat ajattelusi, on kaikki muutos helppoa. Hän ei rakastanut sinua. Luultavasti koskaan. Oli valmis loukkaamaan ja paskomaan kaiken mitä teillä oli.
Tämä kait se helpottaa. Eihän sitä noin pahasti loukata ja hajoteta perhettä, jos rakastaa ja välittää
Jaha. Mies ottanut uuden linjan: kiristää, että minulla on loppuviikko aikaa miettiä ratkaisujani ja kohtelee minua kuin ilmaa. Olen jo sanonut, että kantani ei tule muuttumaan vaan ero on täysin varma. Ensin haukkui, että sekopäisellä mustasukkaisuudella pilaan kaiken ja jopa ammattitaitoni, mikä ei liity edes milläänlailla tähän asiaan, haukkui täysin. Tätäkö sekopäistä käytöstä tämä tulee olemaan siihen asti, että muutetaan erilleen
Miehesi sumuttaa sinua. Kääntää asian niin, että sinä olet hullu ja mielisairas, kun kehtaatkin häntä epäillä. Jos mies ei suostu keskustelemaan kanssasi tilanteesta niin voit olla varma että jotain peliä tapahtuu selkäsi takana. Luota vaistoosi. Jotain on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi sumuttaa sinua. Kääntää asian niin, että sinä olet hullu ja mielisairas, kun kehtaatkin häntä epäillä. Jos mies ei suostu keskustelemaan kanssasi tilanteesta niin voit olla varma että jotain peliä tapahtuu selkäsi takana. Luota vaistoosi. Jotain on meneillään.
Nämä samat ajatukset omassakin päässäni pyörii. Ikinä ennen ei ollut tämmöistä tilannetta miehen kanssa vaan olen pystynyt täysin luottamaan. Nyt olen 100%, että selän takana tapahtuu jotain. Kehtasi vielä sanoa, että kyllähän mä tiesin, että hän viestittelee ko naisen kanssa eikä käsitä, miksi siitä nyt tuli näin iso meteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kait se helpottaa. Eihän sitä noin pahasti loukata ja hajoteta perhettä, jos rakastaa ja välittää
No on varmasti joskus rakastanut, mutta nyt uusi ihastus ja rakastuminen sekoittanut pään ja siksi on valmis rikkomaan perheen, särkemään vaimonsa ja lastensa sydämet. Ihminen on itsekäs. Ehkä jäänyt vaille jotain parisuhteessa kun ottaa oikeudekseen loukata rakkaitaan noin.
Turha väittää ettei olisi koskaan rakastanut. Tarviiko aloittajaa satuttaa vielä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei ole ennustettavuutta ja yksikään suhde ei ole turvassa. Elämä tuo eteen asioista, jotka ei sitten menekään tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan. Mies tuskin valitsi, että nyt ihastun toiseen. Paha paikka, kun varmasti välittää myös sinusta.
Saahan sitä kavereita olla, mutta tokihan sitten on niitä, joilla menee rajan yli, pettäminen ei ole ok. Ehkä vaistosi on oikeassa, ehkä ei. Kuka tietää. Epäluotettavuuden luulisi kyllä kuitenkin tulleen ilmi jo muutenkin suhteen aikana.
Kyllähän toi miehen reaktio jo kertoo ettei pelkästä kaveruudesta ole kyse.
Niinpä. Siellä siemennesteeltä tuoksuvassa makuuhuoneessa naureskelevat sinun typeryydellesi suuseksin lomassa...