Pitkä nainen: miehen mielestä upea vai pelottava (epänaisellinen) ?
Ikuisuuskysymys kai, mutta tuleehan tätä mietittyä vielä yli kolmekymppisenäkin.
Olen siis saanut ulkonäöstäni ihan myönteisiä kommentteja aina, mutta erikoispiirteeni on pituus, johon suhtautuminen vaihtelee paljon. Olin jo teininä pitkä tyttö tai jopa ns. iso tyttö, jonka takia minua kiusattiin koulussakin.
Minulla on pituutta 184 cm, jonka vuoksi en ole koskaan voinut käyttää korkokenkiä, koska niiden kanssa olisin yli 190.
En ole laiha hujoppi, vaan kilojakin minulla on 80+ kilon tienoilla. Onneksi ei pahasi ylipainoa kuitenkaan.
Pituus aiheuttaa monenlaista pikku riesaa. Kaikista naisten vaatteista ei aina löydy tarpeeksi isoja kokoja. Monien farkkujen ym. housujen lahkeet jäävät lyhyiksi. Tarpeeksi isoja naisten kenkiä ei löydy, joten ostan miesten kenkiä (onneksi viihdyn tennareissa ja lenkkareissa).
Pukeudun useimmiten farkkuihin ja flanellipaitaan, joskus äärimmäisen harvoin farkkuhameeseen. Olen silti saanut joskus kuulla olevani ihan kaunis ja naisellinen.
Miehet, pelottaako vai kiinnostaako "miehen mittainen" nainen? Naiset, tarvitaanko hongankolistajanaisten vertaistukiryhmää?
Kommentit (85)
Naisen pituudella ei väliä. Ulkoisista seikoista enemmän mieleen jää mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
Naisen pituuden pelottavuus tai epänaisellisuus riippuu siitä, miten sitä naista pitää katsoa. Ja onko nainen kaunis. Kauneus ja pituus yhdessä ovat erittäin pelottava yhdistelmä. Mutta sekin haittaisi vain siinä tilanteessa, että naisen kanssa olisi "pakko" yrittää jotain romanttista. No minun ei tarvitse yrittää pitkää ja kaunista naista romanttisessa mielessä, joten eivät pitkät naiset muutoin pelota erityisesti.
Ei se pituus tee kenestäkään parempaa tai huonompaa mutta ainahan yksilöt jotka eroavat massasta, oli se sitten pituuden tai jonkin muun ominaisuuden seurausta, kiinnittävät huomiota.
Itse olen kolmekymmentä vuotta täyttänyt mies ja aina viehättynyt pitkistä naisista, kuten eräästä kanssatreenaajasta jota sain tänäänkin ihastella. On kyllä muutenkin aivan upea ilmestys vaikka olisi ihan tavallisenkin pituinen nainen. Itse olen kuitenkin vain 179 cm ja hän noin saman pituinen ellei jopa hieman ylikin. Pakithan sitä vain saisi varsinkin nykyaikana jos jotain yrittäisi. Parempi siis vain ihailla salaa.
- Pitkien naisten kohtelias vaanija -
pitkät naiset ovat upeita! Eikä haittaa vaikka olisi minua pitempikin, olen 185cm ja aika harteikas.
Jos nainen olisi minua voimakkaamman näköinen niin se varmaan häiritsisi, mutta pituus itsessään on vain ylvästä
Upeita ovat. Tänäänkin näin upean pitkän kauniin naisen. :)