Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen: miehen mielestä upea vai pelottava (epänaisellinen) ?

24.04.2022 |

Ikuisuuskysymys kai, mutta tuleehan tätä mietittyä vielä yli kolmekymppisenäkin.
Olen siis saanut ulkonäöstäni ihan myönteisiä kommentteja aina, mutta erikoispiirteeni on pituus, johon suhtautuminen vaihtelee paljon. Olin jo teininä pitkä tyttö tai jopa ns. iso tyttö, jonka takia minua kiusattiin koulussakin.
Minulla on pituutta 184 cm, jonka vuoksi en ole koskaan voinut käyttää korkokenkiä, koska niiden kanssa olisin yli 190.
En ole laiha hujoppi, vaan kilojakin minulla on 80+ kilon tienoilla. Onneksi ei pahasi ylipainoa kuitenkaan.

Pituus aiheuttaa monenlaista pikku riesaa. Kaikista naisten vaatteista ei aina löydy tarpeeksi isoja kokoja. Monien farkkujen ym. housujen lahkeet jäävät lyhyiksi. Tarpeeksi isoja naisten kenkiä ei löydy, joten ostan miesten kenkiä (onneksi viihdyn tennareissa ja lenkkareissa).

Pukeudun useimmiten farkkuihin ja flanellipaitaan, joskus äärimmäisen harvoin farkkuhameeseen. Olen silti saanut joskus kuulla olevani ihan kaunis ja naisellinen.

Miehet, pelottaako vai kiinnostaako "miehen mittainen" nainen? Naiset, tarvitaanko hongankolistajanaisten vertaistukiryhmää?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehiähän ei ole kuin yksi eli vain yksi mielipide löytyy maailmasta ;) Et sä voi asetella kysymystä yleistäen noin kökösti, vaan pitää kysyä jokaiselta mieheltä erikseen.

Osan mielestä upea, osan mielestä pelottava, ja ehkä suurimmalla osalla ei ole vahvaa kantaa. Yleensä fiksut ihmiset pitää tärkeimpinä muita kuin ulkönäköasioita.

Vierailija
62/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri poistetussa ketjussa joku spekuloi sillä kuinka Zelensky ja Sanna Marin olisivat hyvä pari.

Kuka arvaa ensimmäisenä miksi naiset olivat eri mieltä?

Viiden pisteen vinkki:

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/Ukraine-…

(ja ei, vastaus ei ollut se että Zelensky on jo naimisissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on tall- mallisto mistä löytyy vaatteita pitkille naisille. Olen 180cm pitkä ja tilaan vaatteeni nykyään sieltä. Sopivan pitkiä ovat olleet. Teininä pituus oli jonkin sortin ongelma mulle kun silloin koin, että pojat eivät tykkää, koska olin melkein kaikkia poikia pitempi. Olin laiha ja näpsäkän näköinen ja mallin uraa ehdotettiin useaan otteeseen, mutta en koskaan uskaltanut, tai ehkä sittenkään halunnut, lähtä yrittämään sitä. Pituus ei ole ollut minulle mikään ongelma enää aikuisena. Olen 32 nykyään. Mua ei pätkääkään kiinnosta mitä mieltä miehet ovat tai eivät ole mun pituudesta. Ymmärrän kyllä kuitenkin sen, että se voi aiheuttaa ihmiselle itselleen tai muille epävarmuuksia. Itseä ei vaan kiinnosta enää yhtään mitä muut on mieltä minusta tai elämästäni. Ap tsemppiä sulle. Pituus on vain hyvä juttu.

Vierailija
64/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolla on tall- mallisto mistä löytyy vaatteita pitkille naisille. Olen 180cm pitkä ja tilaan vaatteeni nykyään sieltä. Sopivan pitkiä ovat olleet. Teininä pituus oli jonkin sortin ongelma mulle kun silloin koin, että pojat eivät tykkää, koska olin melkein kaikkia poikia pitempi. Olin laiha ja näpsäkän näköinen ja mallin uraa ehdotettiin useaan otteeseen, mutta en koskaan uskaltanut, tai ehkä sittenkään halunnut, lähtä yrittämään sitä. Pituus ei ole ollut minulle mikään ongelma enää aikuisena. Olen 32 nykyään. Mua ei pätkääkään kiinnosta mitä mieltä miehet ovat tai eivät ole mun pituudesta. Ymmärrän kyllä kuitenkin sen, että se voi aiheuttaa ihmiselle itselleen tai muille epävarmuuksia. Itseä ei vaan kiinnosta enää yhtään mitä muut on mieltä minusta tai elämästäni. Ap tsemppiä sulle. Pituus on vain hyvä juttu.

Pojat eivät tykkää, vai pitkät ja komeat pojat eivät tykkää?

Anna kun arvaan: sitten löysit miehesi, joka on yli 180cm pitkä.

Vierailija
65/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n 195 cm pitkä mies ja olen nähnyt monta liki itseni pituista viehättävää naista. 

Tuntuu että valtaosalle naisia se miehen pituus on suuri kysymys. 

Minulle miehen pituudella on merkitystä sen vuoksi, että haluan ylettää pussata. Sä olisit mulle liian pitkä. Seurustelin joskus 187 cm miehen kanssa ja hän oli liian pitkä mulle, jouduin seisomaan varpaillani että yletön pussata. Jos saisin valita vapaasti niin minun mies olisi enintään 180 cm. Mieluiten 175 cm.

N 160 cm

Vierailija
66/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen n 195 cm pitkä mies ja olen nähnyt monta liki itseni pituista viehättävää naista. 

Tuntuu että valtaosalle naisia se miehen pituus on suuri kysymys. 

Minulle miehen pituudella on merkitystä sen vuoksi, että haluan ylettää pussata. Sä olisit mulle liian pitkä. Seurustelin joskus 187 cm miehen kanssa ja hän oli liian pitkä mulle, jouduin seisomaan varpaillani että yletön pussata. Jos saisin valita vapaasti niin minun mies olisi enintään 180 cm. Mieluiten 175 cm.

N 160 cm

Huom, tuossakin pituuseroa on 15cm. Eli enemmän kuin miesten ja naisten keskimääräinen pituusero.

Vierailija
67/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä naisilla on tietysti se ongelma, että kengän koko alkaa usein nelosella.

Vierailija
68/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pelota. Miehet eivät tuolla tavoin pelkää asioita.

Siis pelolla tarkoitetaan varmaankin sitä miesten pelkoa, että muut miehet näkee heidät "väärännäköisen" naisen seurassa. Jotkut miehet kun pelkäävät tulla nähdyksi vääränlaisen naisen kanssa julkisesti, koska jos ne muut äijät näkee ja nauraa, niin se on niinku..."valtava henkinen tragedia".

Vierailija
69/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä lihaksikas amatsoni on ehdottomasti hot, itse olen vain 182.

Jos on pitkä ja vielä pullukka, niin sellainen kyllä pelottaisi...

Vierailija
70/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri poistetussa ketjussa joku spekuloi sillä kuinka Zelensky ja Sanna Marin olisivat hyvä pari.

Viiden pisteen vinkki:

Olen eri mieltä koska Zelenskyi on 45-vuotias, ja ulkonäöltään (kasvoistaan) noin 6/10. Marin on vasta 36v ja 9/10 kasvoiltaan. En ole tsekannut Marinin miehen kuvia, enkä tiedä millaisen miehen kanssa pariutui, paitsi että ovat samaa ikäluokkaa. Tämä minun mielipiteeni naisena.

Vierailija
71/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä pidempi nainen on vitunmoinen ongelma koska jo 10cm lyhyemmän kanssa saa kävellä selkä suorana kuin rautakanki jos sillä on korkkarit jalassa.

Vierailija
72/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoista, siroa naista haluan sekä suojella että panna, pitkää upeaa naista vain panna.

Mutta kun lyhyellä miehellä eli 170 cm ei ole voimaa.

Vierailija
73/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä naisilla on tietysti se ongelma, että kengän koko alkaa usein nelosella.

Miksi se on ongelma ja kenelle? Miksi sen pitäisi olla ongelma. Näitä ummehtuneita käsityksiä...Itse olen 170 cm ja kengänkoko 41, tiedän myös alle pituuteni olevia naisia, joilla on yhtä suuri tai jopa isompi jalka.

Vierailija
74/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoista, siroa naista haluan sekä suojella että panna, pitkää upeaa naista vain panna.

Kuka aikuinen ihminen nyt erityisesti haluaa suojelua ja kontrollointia.

Vierailija
75/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiden pisteen vinkki:

Olen eri mieltä koska Zelenskyi on 45-vuotias, ja ulkonäöltään (kasvoistaan) noin 6/10. Marin on vasta 36v ja 9/10 kasvoiltaan. En ole tsekannut Marinin miehen kuvia, enkä tiedä millaisen miehen kanssa pariutui, paitsi että ovat samaa ikäluokkaa. Tämä minun mielipiteeni naisena.

Vastanneita naisia kiinnosti ensimmäisenä pituusero.

Kertoo paljon naisista että tämä on se mikä tulee ensimmäisenä mieleen. Ei ikäero, tai se että molemmat ovat naimisissa.

Ja Marin ei ole 9/10 kasvoistaan. Te naiset rankkaatte nykyisin kenet tahansa joka ei muistuta Michelin-miestä ysiksi tai kympiksi.

Vierailija
76/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm pitkä aina ollut lyhyitä kuin pitkiäkin miehiä ehdokkaina, väliin oli riesaksi asti. Ja olen painava, ylipainoinen, mutta silti on. Kauniit kasvot ja iso tissit ja pylly niin mikäpä siinä. Aina käyttänyt tavallisia vaatteita, nyt pulskana sitten curve-mallistosta. Ikinä pituudesta ole haittaa ollut. Päin vastoin: lapsena valokuvissa aina varvistin ja kilpailun toisten pitkien tyttöjen kanssa kuka on pisin. :) olen aivan tyytyväinen pituuteen. Jos olisin lyhyt, niin joutuisi enemmän huolehtimaan liikakiloista, mä näytän tosi hoikalta 80 (eli juuri normaalipainon ylärajassa) kiloisenakin ku rakenne on hyvä.

Kahdesti mulle on sanonut yks lyhyt mies näin ”miksi käytät korkokenkiä vaikka oot noin pitkä?” (Tämä mies haaveili suhteesta mun kaa, oli alle 170. Ja toisen kerran tinderissä joku lyhyempi mies sanoi että olen liian pitkä. Se ei siis tuntunut missään, sillä oli monta sataa muuta tindermatchia jonossa. :D joskus kaverit sanonu amatsonikiksi ja mä koen sen kohteliaisuutena -arvostan vahvuutta ja kypsyyttä naisissa ja omaan tietynlaista soturiluonnetta.

Mielestäni niin pitkät kuin lyhyetkin naiset ovat kauniita, se riippuu kokonaisuudesta. Mutta yleensä kyllä ihastelen esim candice swanepolea ja muita huippumalleja ja Victoria’s secret -lookia ja pitkät ja hoikat sääret ovat kauniimmat kuin lyhyet.

Mutta pakko tunnustaa että koko lapsuuden ja nuoruuden oli rankkaa, kun piti olla laiha, kun vertaili omaa painoa päätä lyhyempiin tyttöihin. Ei vaan tajunnu että oli hyvä sellasena ku on, piti aina olla laihempi ja kevyempi, jottei tuntunut ”hoikan miehen kokoiselta”. Mutta jälkikäteen opin että pyöreyskään ei haittaa kun se paino jakaantuu koko kroppaan eikä omenaksi keskivartalolle.

Vierailija
77/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni88 kirjoitti:

Olen 178 cm pitkä aina ollut lyhyitä kuin pitkiäkin miehiä ehdokkaina, väliin oli riesaksi asti. Ja olen painava, ylipainoinen, mutta silti on. Kauniit kasvot ja iso tissit ja pylly niin mikäpä siinä. Aina käyttänyt tavallisia vaatteita, nyt pulskana sitten curve-mallistosta. Ikinä pituudesta ole haittaa ollut. Päin vastoin: lapsena valokuvissa aina varvistin ja kilpailun toisten pitkien tyttöjen kanssa kuka on pisin. :) olen aivan tyytyväinen pituuteen. Jos olisin lyhyt, niin joutuisi enemmän huolehtimaan liikakiloista, mä näytän tosi hoikalta 80 (eli juuri normaalipainon ylärajassa) kiloisenakin ku rakenne on hyvä.

Kahdesti mulle on sanonut yks lyhyt mies näin ”miksi käytät korkokenkiä vaikka oot noin pitkä?” (Tämä mies haaveili suhteesta mun kaa, oli alle 170. Ja toisen kerran tinderissä joku lyhyempi mies sanoi että olen liian pitkä. Se ei siis tuntunut missään, sillä oli monta sataa muuta tindermatchia jonossa. :D joskus kaverit sanonu amatsonikiksi ja mä koen sen kohteliaisuutena -arvostan vahvuutta ja kypsyyttä naisissa ja omaan tietynlaista soturiluonnetta.

Mielestäni niin pitkät kuin lyhyetkin naiset ovat kauniita, se riippuu kokonaisuudesta. Mutta yleensä kyllä ihastelen esim candice swanepolea ja muita huippumalleja ja Victoria’s secret -lookia ja pitkät ja hoikat sääret ovat kauniimmat kuin lyhyet.

Mutta pakko tunnustaa että koko lapsuuden ja nuoruuden oli rankkaa, kun piti olla laiha, kun vertaili omaa painoa päätä lyhyempiin tyttöihin. Ei vaan tajunnu että oli hyvä sellasena ku on, piti aina olla laihempi ja kevyempi, jottei tuntunut ”hoikan miehen kokoiselta”. Mutta jälkikäteen opin että pyöreyskään ei haittaa kun se paino jakaantuu koko kroppaan eikä omenaksi keskivartalolle.

Täytyy sanoa, että sulla on kyllä tosi terve ajatusmaailma. Kiva lukea tollaista tervettä ja posiriivista tekstiä.

Vierailija
78/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien pituus on määrittänyt fyysisen voiman määrän?

Vierailija
79/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja mieheni tykkää kun dominoin sitä

Vierailija
80/85 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mut jos menee ylipainon puolelle niin tulee kiusallinen fiilis. Sorry.

T:Mies 188/92

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi