Mitä ajattelet 44-vuotiaasta naisesta, jolla Hello Kitty petivaatteet sängyssä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Suostuuko pukemaan saparoperuukin yhdynnän ajaksi?
Onko pakko? Se on niin kuuma ja kutittaa.
Mulla on peppuun saakka omat hiukset, että saishan niistäkin jokuset saparot...
ohis
Kuulostaa kivalta. Sellaiselta elämäntäyteiseltä :)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla mieleltään lapsellinen tyyppi.
Entäs sitten! Mitä väliä. Otsa kurtussa kulkevia on ihan tarpeeks!
Pitäiskö siitä ajatella jotain? Mulla on paritkin muumilakanat, yhdet tuli häälahjana. Olen 41v.
Ostin juuri Tokmannin alesta Barbieshampoota. Olen barbievartaloinen pitkähiuksinen nainen 45 v.
Oikea Barbiekin vanhenee. Olisiko Barbara jo ainakin 60-vuotias?
Nukun mökillä lasten lakanoissa. Käytän niitä pois.
Hänen lapsellaan ne pitäisi olla eikä naisella itsellään.
Itteäni nolottaa pehmolelut mun yövaatteita enemmän, mutten raaski heittää pois </3 Jammailen kans noilla Hello Kitty yökkäreillä
Vierailija kirjoitti:
Itteäni nolottaa pehmolelut mun yövaatteita enemmän, mutten raaski heittää pois </3 Jammailen kans noilla Hello Kitty yökkäreillä
Älä ikinä heitä pehmoleluja pois. Ne oli sun kavereita kun tarvitsit niitä, nyt voit pitää niistä huolta loppuun asti <3
Tyttärelläni on. Hän on 20-v.
Hän haluaisi muutakin tuota sarjaa.
Ajattelen, että onpa söpöt lakanat. Minulla, ja varmaan aika monella muullakin 44-vuotiaalla, on kaapit täynnä vaikkapa muumilakanaa. Nytkin röhnötän muumilakanoissa. Ihan sopivia kaikille, jotka niistä pitävät.
Nainen käyttää Hello Kitty -lakanoita: rohkeaa, feminististä, voimaannuttavaa
Mies käyttää supersankarilakanoita: säälittävää, creepy luuseri, ei jatkoon
Sain joululahjaksi supersankariteemaisen lakanasetin noin samanikäiseltä naisihmiseltä. Hieman outoa koska en ole edes koskaan fanittanut mitään supersankareina, en edes lapsena.
Vierailija kirjoitti:
mulla on spongebob
Ja mulla! Löytyy myös Muumeja, Minioneita, Disney-hahmoja ja mitähän vielä.. Harry Potter-lakanat hankin varmaan seuraavaksi, ja ikää minulla on yli 40v (N).
Itsellä on Muumi-lakanat sängyssä. Olen m45. Saattaa osittain johtua siitä, että olen saanut nämä laadukkaat lakanat lahjaksi hieman ehkä huumorilla. Pimeässä näyttävät yhtä hyviltä kuin muutkin lakanavaihtoehdot, valoisalla joskus huomaa että hauskoja yksityiskohtia siinä.
Kyllä mä muistan omasta lapsuudestani Hello Kittyn. Silloin uuden tulemisen aikoihin ihmettelin sitä hypeä, kun ainahan tuo on ollut. Kuvittelin jo muistaneeni väärin, mutta mulla oli avaimenperä vielä tallessa sieltä kasarin alusta.
vm -72