Mitä ajattelet 44-vuotiaasta naisesta, jolla Hello Kitty petivaatteet sängyssä?
Kommentit (72)
Anteeksi nyt vain mutta mitä ihmettä ihmiset täällä ajattelee?! Jos joku aikuinen tykkää sarjakuvahahmoista, piirretyistä tai muusta ohjelmasta joka on tarkoitettu lapsille tai hahmosta pitää heti ajatella että hän on joku mielisairas tai vastaava. NIINKU MITÄ?! Ihmiset tykkää siitä mistä itse haluaa. Toki saa ajatella että se on outoa mutta ei siitä tarvi edes ilmoittaa kellekkään. (Koska on olemassa erilaisia mielipiteitä) Itseltäkin hello kittyä löytyy. On lakanat, penaaleita, vihkoja, kello, purkkeja, laatikoita, vaatteita, tarroja ja muita askartelutarvikkeita, kasseja, reppuja, pyyhe, hammasharja, tyyny, peitto ja muita tavaroita. En tarkoita etteikö saisi haukkua ja ihmetellä minkälaisia muut ihmiset ovat mutta MIETTIKÄÄ MITÄ PUHUTTE!!
Mitä pitäs ajatella? Suomessa syödään ja juodaan muumimukeista on muumiperunoitakin ja verhoja lakanoita jne. olo on ihan kuin lastenhuoneessa. Mikä meni kasvatuksessa pieleen hipsterien kanssa? Tätä pohtii yks boomeri.
Muna muuttuu välittömästi kivikovaksi.
Hello Kittylle ei ole ikinä liian vanha. Onhan niitä Hello Kitty autojakin ja jopa aseita.
Olen 38-vuotias nainen ja käytän välillä muumilakanoita. Niitä ei kyllä taideta laskea tuohon "sairasta"-kategoriaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttää Hello Kitty -lakanoita: rohkeaa, feminististä, voimaannuttavaa
Mies käyttää supersankarilakanoita: säälittävää, creepy luuseri, ei jatkoon
Jos sillä on transformereita? Ne on ok.
Huomionhakuinen mielenterveysongelmainen.
Itse 44 ja löytyy Hellokitty pyyhkeitä , pussilakana,tyynyliina yöpuku ja muuta Hellokitty tavaraa mitä tuli nuorempana kerättyä. Ja varmasti käyttäisin jos ois vastaavasti My little pony
Mitäkö ajattelen? Pisto - kasto - poisto - haneen
No enpä ajattelis mitään. Mulla on kaapissa lapsilta jääneitä lakanoita ( hello kittyä, Mikki hiirtä, karvista jne) ja käytän niitä koska niiden koko passaa mun peittoon. Niin ja ikää mulla 47.