Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihminen kertoo ylpeänä olevansa "räväkkä", onko hän silloin automaattisesti sietämätön riähkä?

Vierailija
12.01.2025 |

Harmillisesti tuon kaltaisia "räväköitä" yleensä on vastaan tullut. Onko olemassa positiivisemmin räväkkiä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku esittäytyy räväkäksi, kyseessä on käytöstapojen puuttuminen.

Vierailija
2/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on tarve tulla nähdyiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä ottaa räväkästi suoleen.

Vierailija
4/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle räväkästä tulee mieleen sellainen suorasukainen pubiruusu, joka pitää farkkutakkia ja leopardikuosia koska luulee olevansa nuorekas, puhuu muita kovemmalla äänellä koska tarvitsee huomiota ja selittää sormi pystyssä siideriltä haisten käyneensä niin kovan koulun tässä elämässä että piimäperseiden ei kannata ruveta aukoo.

Vierailija
5/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

riähkä 😂

Vierailija
6/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyseessä on tyyppi, joka "nyt sanoo asiat suoraan" ja hänellä on pääsääntöisesti pelkkää huonoa sanottavaa. Ja kova ääni.

Vierailija
7/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poikkeuksetta. Positiivisesti räväkät ihmiset käyttävät termiä eloisa.

Vierailija
8/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle räväkästä tulee mieleen sellainen suorasukainen pubiruusu, joka pitää farkkutakkia ja leopardikuosia koska luulee olevansa nuorekas, puhuu muita kovemmalla äänellä koska tarvitsee huomiota ja selittää sormi pystyssä siideriltä haisten käyneensä niin kovan koulun tässä elämässä että piimäperseiden ei kannata ruveta aukoo.

Lisätään tähän, huomiovärit hiuksissa ja rööki huulessa.

Vierailija
9/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa itseään Pikku Myyhyn ,  ts.  "Olen ärsyttävä mutta se on osa viehätysvoimaani"

Vierailija
10/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla näyttää olevan ketju Räväkät kuulumiset, ehkä sen aloittaja on näitä räväköitä? Ketju on "Vaihtelua kaipaaville", ehkä siis räväkkyys hänellä on vastakohta tylsyydelle tai viivyttelylle?

Vierailija
11/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas meukaaja jonka on pakko kuuluttaa oma mielipiteensä jokaisesta asiasta.

Vierailija
12/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä leopardikuosia, että oisin muka nuorekas, satun pitämään nuorekkaista kuosista. Miksi pitäis pukeutua rumiin kuoseihin, kerropas tätille miksi ?

Vierailija
13/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäs oli räväkkä bubiruusu kun sua teki ?

Vierailija
14/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä saa aikaiseksi, ei jää ihmettelemään. Tätä se mulle tarkoittaa.

Vierailija
15/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos ap Hartolasta

Vierailija
16/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap vetää puoleesi riähköjä räväköitä.

Räväkät pitää puolensa ja saa aikaiseksi. Ei kierrellä ja kaarrella, vaan asiat hoituu. Näitä mie oon kohannut.

Vierailija
17/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään tähän, huomiovärit hiuksissa ja rööki huulessa.

Nykyään myös huomiota herättävät näyttävät tatuoinnit. 

Vierailija
18/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Itseään räväkäksi mainostava henkilö on lähes poikkeuksetta kovaääninen nainen, joka luulee olevansa aina oikeassa. Mielipiteet aiheuttaa muissa lähinnä myötähäpeää ja niistä suorastaan huokuu käytöstapojen ja yleissivistyksen puute. Asioista suoraan puhuminen on taito eikä se tarkoita sitä, että suolletaan kurkku suorana ala-arvoista tekstiä kirosanoilla höystettynä. 

Vierailija
19/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäs oli räväkkä bubiruusu kun sua teki ?

Ei tietoa. Se on salaisuus jonka äitini vei hautaan saakka.

Vierailija
20/75 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Itseään räväkäksi mainostava henkilö on lähes poikkeuksetta kovaääninen nainen, joka luulee olevansa aina oikeassa. Mielipiteet aiheuttaa muissa lähinnä myötähäpeää ja niistä suorastaan huokuu käytöstapojen ja yleissivistyksen puute. Asioista suoraan puhuminen on taito eikä se tarkoita sitä, että suolletaan kurkku suorana ala-arvoista tekstiä kirosanoilla höystettynä. 

Pick me girl, joka ei ole niin kuin muut naiset.