Mitä ajattelet 44-vuotiaasta naisesta, jolla Hello Kitty petivaatteet sängyssä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mistähän on ne ostanut. Mulla on Pusheen-lakanat :D
Ja paita jossa on Hello Kitty. Olen 31v.
Pusheen on ihan paras. Olen kade
Kiva! Itsellä Barbie ym nukkeja kotona. Rakastan lapsellisuutta tiettyihin rajoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni on Hello Kitty pyyhe (ja hän on kohta 50 vuotias). Tykkää kovasti pyyhkeestä, joka sentään on vähän julkisemmin näkyvillä kuin jotkut lakanat. :-D
Itsekin ostan itselleni juttuija, joita ei pentuna saanut. TSH-legoja ja Harry Potter kamaa. Mitä väliä. Hello Kitty pehmokin löytyy.
N46
Joo iteki tykkään halinalleista ja my little ponyistä ja mulla on myös Darth Vader kypärä sängyn vieressä. Viikonloppusin kun äiti on kirkolla pukeudun sen sukkahousuihin ja leikin prinsessaa. Tykkään kovasti.
Mietin yleensä onko sarjakuvahahmo aivopesevä (tiedät disney tapauksen) vai pitääkö joku muuten siitä. Toisaalta kai samaa voisi miettiä smurffeista, mutta yleensä eivät lakanassa vaan aikuisella figuurilelu kaapissa.
Mitä väliä, onko tämä nyt niin vakavaa?
Mieluummin minä niissä nukun kuin T.O.F.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni on Hello Kitty pyyhe (ja hän on kohta 50 vuotias). Tykkää kovasti pyyhkeestä, joka sentään on vähän julkisemmin näkyvillä kuin jotkut lakanat. :-D
Itsekin ostan itselleni juttuija, joita ei pentuna saanut. TSH-legoja ja Harry Potter kamaa. Mitä väliä. Hello Kitty pehmokin löytyy.
N46
Wau! Olette ihania 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Joo iteki tykkään halinalleista ja my little ponyistä ja mulla on myös Darth Vader kypärä sängyn vieressä. Viikonloppusin kun äiti on kirkolla pukeudun sen sukkahousuihin ja leikin prinsessaa. Tykkään kovasti.
Mun mies 32v haluaisi Halinalle-hupparin :D Vielä ei oo löytynyt Miesten L koossa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 vuotias pieni ja hoikka nainen. Minulla Hello Kitty yöpuku.
Ollut päällä, vaikka on ollut yövieraita ja myös yökyläily reissuissa.
Minulle käy muutoinkin kokoni takia, monet lastenkoon vaatteet.
Kuulostaa tosi söpöltä ♥️
Enpä tiedä. Lasten yöpaidassa kulkeva ryppynaama.
Hello Kitty yöpaitoja ym. on ihan naistenvaateosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 vuotias pieni ja hoikka nainen. Minulla Hello Kitty yöpuku.
Ollut päällä, vaikka on ollut yövieraita ja myös yökyläily reissuissa.
Minulle käy muutoinkin kokoni takia, monet lastenkoon vaatteet.
Kuulostaa tosi söpöltä ♥️
Enpä tiedä. Lasten yöpaidassa kulkeva ryppynaama.
Vau. Sähän ilopilleri olet.
Mulla on Hello Kitty-pyjama, joka on ihan aikuisille tarkoitettu. N59
Haluaisin häntä. Voisin olla tosi kovana hänestä.
Mistä löytyis? Ite asun Stadissa
T. Toinen 45c mies
Ps. Antaa muiden väheksyä /paheksua ja me lemmiskeltäis..
Käytän paljon moisia lakanoita. Lapsilta saanut ja sukulaisilta.
Tällä hetkellä on Turtlesit (ysäri turtlet, en hyväksy näitä uusia!) Viime viikolla Helinä keiju. On Star Warsia ja barbie aiheisiakin.
MItä tahansa en kuitenkaan käytä. esim en tykkää Autoista tai Viidakkokirjasta, Ryhmä Hausta, Hello Kittystä... Marvel ja DC lakanoista olen tarkka, ettei kukaan uskalla ostaa mulle niitä. Ne hankin itse, ne pitää olla tietyistä hahmoista ja ilman tekstejä.
On mulla yhdet aikuislakanatkin: Jalostajan Hernekeitto - aiheiset.
N50
Olisikin ihanaa löytää kesäksi Hello Kitty tai Pusheen kangaskassi/rantalaukku :)
Vierailija kirjoitti:
Käytän paljon moisia lakanoita. Lapsilta saanut ja sukulaisilta.
Tällä hetkellä on Turtlesit (ysäri turtlet, en hyväksy näitä uusia!) Viime viikolla Helinä keiju. On Star Warsia ja barbie aiheisiakin.
MItä tahansa en kuitenkaan käytä. esim en tykkää Autoista tai Viidakkokirjasta, Ryhmä Hausta, Hello Kittystä... Marvel ja DC lakanoista olen tarkka, ettei kukaan uskalla ostaa mulle niitä. Ne hankin itse, ne pitää olla tietyistä hahmoista ja ilman tekstejä.
On mulla yhdet aikuislakanatkin: Jalostajan Hernekeitto - aiheiset.
N50
Olet mahtava 😍
Hello Kitty on näköjään luotu jo 70-luvulla, mutta vaikka itse olen syntynyt samoihin aikoihin kuin tuo hahmo, en muista kuulleeni tästä ennenkuin joskus 2000-luvulla, tosin olen mies niin ehkä tämä hahmo on ollut enemmänkin tyttöjen juttu?
Puhuuko sellaisella teennäisen kimeällä lapsekkaalla äänellä? Onko leikkisän homssuinen?
Melkoset mielenterveysongelmavibat tulis, hyh.