Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?
Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.
Kommentit (145)
No, löytyy näköjään joku samanlainen kuin minä.
T. 48 vuotias nainen
Mukavuudenhaluinen. Mekko on lähes aina päällä mukavampi kuin housut ja paita. Käytän itsekin usein mekkoja, mutta en aina.
Käyttää mekkoa, koska housut ei istu.
Leveä lantio ja paksut reidet. Eivät mahdu housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.
Mekko ja puukengät toimiva yhdistelmä. Ruotsista löytyy hyvin, jos sielläpäin käyntiä.
Mekko on vaivaton ja niin mukava päällä. En aiemmin osannut käyttää mekkoja. Hankin pari mukavaa trikoomekkoa mitä aluksi käytin kotonaja nyt omistan monta erilaista ja eri kankaista tehtyä. Käytän niitä töissä, kotona, kaupungilla ja mökillä. Kotiin ja mökille on erityyliset kuin töihin ja kaupungille.
Ja torista aina tulee katseltua muutama uusi kesään.
Hieno nainen, samanlainen kuin minä itse. Mekko on paljon mukavampi kuin pusero ja housut. Ja maailma on täynnä ihania ja kauniita mekkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.
Mekko ja puukengät toimiva yhdistelmä. Ruotsista löytyy hyvin, jos sielläpäin käyntiä.
Tykkään myös. Retrohenkinen mekko ja ruskeat tai mustat puukkarit. Rento fiilis ja jostain syystä mulla soi korvissa usein Vaahteramäen Eemelin se tunnusmusiikki 😂
Mitä pitäisi ajatella, jos tykkää?
Tykkään myös käyttää mekkoja, käytän niitä myös talvisin. Mies haluaisi että käyttäisin farkkuja useammin, koska hänen mielestä mun pitäisi olla ylpeä pyöreästä pepustani.. itse koen etten sitä tarvitse kenellekään esitellä. Liikun paljon ja salilla tai lenkillä käytän urheilutrikoita muuten lähes tulkoon aina mekkoja tai hameita.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio ja paksut reidet. Eivät mahdu housuihin.
Ja vielä pömppömaha. Leveä muumikolttu on silloin paras valinta. Av-mammoja ei mihinkään muuhun saisi mahtumaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään myös käyttää mekkoja, käytän niitä myös talvisin. Mies haluaisi että käyttäisin farkkuja useammin, koska hänen mielestä mun pitäisi olla ylpeä pyöreästä pepustani.. itse koen etten sitä tarvitse kenellekään esitellä. Liikun paljon ja salilla tai lenkillä käytän urheilutrikoita muuten lähes tulkoon aina mekkoja tai hameita.
Eli iso per se? Hameet ja mekot toimii parhaiten, miehesi puhuu pas kaa.
Vaimoainesta. Ja lapsillekin on tilaa pyöriä helmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli iso per se? Hameet ja mekot toimii parhaiten, miehesi puhuu pas kaa.
Kyllä se peppu on ihan pieni, onko sulla huono olo kun pitää olla ilkeä?
Tulee ensimmäisenä mieleen, että olet Jehovan todistaja.
Huono itsetunto ja epävarma kehostaan, jos tätä pitää kerta netissä kysellä. Arjessa ei tarvitse ainakaan tehdä fyysistä työtä tai liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ensimmäisenä mieleen, että olet Jehovan todistaja.
Jep, tuo Käytän aina hameita ja mekkoja, myös talvella -kommentti viittaa vahvasti Jehovan todistajuuteen.
Ei pyöräile koskaan mihinkään vaan kulkee julkisilla.
On vanhanaikainen nainen. Perinteiset arvot tärkeitä.