Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?
Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No että hän varmaan tykkää mekoista. Miksi siitä pitäisi ajatella mitään?
Samon. Pitäkööt mitä kukin tykkää. Helvetin hölmö aloitus. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Älä paskoja hömö kysele.
Että ihana juttu, tällaista soisi lisääkin.
Siskonion lihava ja lähes aina mekko päällä. Mukavampi käyttää kuin housut.
Mekko ja leggingsit, mille näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma siskoni ei puhu minusta rumasti. Sääli siskoasi. - Min(n)a/Dina.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan tyttöystävä joka ei edes omistanut yksiäkään housuja :)
N29
Esitit siis suhteessa miestä...
Mitäkö ajattelen? En mitään, toisten pukeutuminen ei kiinnosta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lainapeite.
Varsinkin silloin, kun nainen on vartaloltaan muotovalio, mekot ja hameet kaunistavat häntä entisestäänkin.
Miksi minun pitäisi ajatella mekkoa käyttävää naista, ap? Miksi sinä ajattelet?
Tapailin aikoinaan Keski-Euroopassa asuvaa suomalaisnaista, joka kävi kesä- ja joululomillaan Suomessa. Hänellä oli aina mekko tai hame päällä - vaikka olisi ollut 20 astetta pakkasta. Korkkarit, eikä koskaan myöskään mitään päähinettä. Tyyli ennenkaikkea (vaikka valittelikin kylmyyttä).
Vierailija kirjoitti:
KETJU
ON
TEHTY
22.04.2022
Mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin aikoinaan Keski-Euroopassa asuvaa suomalaisnaista, joka kävi kesä- ja joululomillaan Suomessa. Hänellä oli aina mekko tai hame päällä - vaikka olisi ollut 20 astetta pakkasta. Korkkarit, eikä koskaan myöskään mitään päähinettä. Tyyli ennenkaikkea (vaikka valittelikin kylmyyttä).
Minulla oli seksisuhde naisen kanssa, joka tuli aina vierailulle mekko päällä ilman alushousuja. Voi helvetti sitä kiimaa puolin ja toisin.
En oikein tiedä, miksi mun pitäisi ajatella asiasta mitään. Olen tavannut muutaman tällaisen ja he näyttivät mielestäni siltä, että ovat menossa johonkin teemajuhlaan tai sitten olivat karanneet röllielokuvan taustajoukoista.
Hameista pitävä tietenkin pitää hametta. Tiedän yhden, jolla on polvipituinen hame kesät talvet. Vaikka mikä keli olisi, näen hänet aina kaupassa puolihameessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli seksisuhde naisen kanssa, joka tuli aina vierailulle mekko päällä ilman alushousuja. Voi helvetti sitä kiimaa puolin ja toisin.
Voi olla, että oli sama nainen. Vaihtoi miestä kuin paitaa.
En kiinnitä huomiota toisten mekkojen käyttämiseen, ellei malli/väri/kuosi ole jotenkin erityisen kiinnostava. Itselläni on harvemmin mekko mutta hame lähes aina -myös marjametsään mennessä ja talvella pyöräillessä 30 asteen pakkasella. En omista lainkaan housuja. Syynä mukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Hameista pitävä tietenkin pitää hametta. Tiedän yhden, jolla on polvipituinen hame kesät talvet. Vaikka mikä keli olisi, näen hänet aina kaupassa puolihameessa.
Turhamaisuutta.
Pyöräilyshortsit käy hyvin mekkojen alle niin ei ole vaaraa vilauttelusta. Mekot ovat ihania ja kuumalla niin vilpoisia. Näitä niin monenlaisia että kaikille löytyy varmasti sopiva malli. Osa tykkää löysistä, osa vartalonmyötäisistä. Itselläni sekä että.