Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?
Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.
Kommentit (40)
No minä olen tuollainen, vain hiukan sinua vanhempi. Mitä ajattelen itsestäni?
- Minulle sopivat hyvin erilaiset mekot ja hameet ja vartaloni on niissä edukseen
- Pidän niistä
- Ne ovat mielestäni hyvän näköisiä ja asiallinen vaatetus ammatissani
- Pohkeeni ovat hyvät ja tykkään että ne näkyvät
- En tarvitse lämpimämpää vaatetusta, koska kuljen omalla autolla esim. töihin
- Mekkojen kanssa voi käyttää sirompia kenkiä kuin housujen ja pidän sellaisista kengistä enemmän kuin muista
- Olen tyyliltäni aika klassinen ja sellainen tyyli myös sopii minulle
Urheilen myös paljon, ja saan käyttää rennompia vaatteita ihan riittämiin niissä yhteyksissä.
Mistä toi miesten itsetunto tulee? Kunpa naisilla olis edes puolet siitä. Mikä saa miehen kuvittelemaan että sillä ketä juuri hän panisi tai ei panisi, olisi mitään merkitystä tässä maailmankaikkeudessa. Ei voi kun ihmetellä.
Ei minua muiden vaatteet kiinnosta, kunhan ne ovat tilaisuuteen suurin piirtein sopivat.
No että hän varmaan tykkää mekoista. Miksi siitä pitäisi ajatella mitään?
Oma on asias vaikka teltassa kulkisit.
Mä olen tuollainen. En pidä itseäni mitenkään erikoisena, en vain pidä pitkistä housuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tuollainen, vain hiukan sinua vanhempi. Mitä ajattelen itsestäni?
- Minulle sopivat hyvin erilaiset mekot ja hameet ja vartaloni on niissä edukseen
- Pidän niistä
- Ne ovat mielestäni hyvän näköisiä ja asiallinen vaatetus ammatissani
- Pohkeeni ovat hyvät ja tykkään että ne näkyvät
- En tarvitse lämpimämpää vaatetusta, koska kuljen omalla autolla esim. töihin
- Mekkojen kanssa voi käyttää sirompia kenkiä kuin housujen ja pidän sellaisista kengistä enemmän kuin muista
- Olen tyyliltäni aika klassinen ja sellainen tyyli myös sopii minulleUrheilen myös paljon, ja saan käyttää rennompia vaatteita ihan riittämiin niissä yhteyksissä.
Ämmiltä pitäisi kieltää autoilu
Jaha, sulta lähti ilmeisesti kortti. Hyvä!
Minäkin käytän lähes aina mekkoja tai hameita, myös talvella. Varsinkin hameet ovat käteviä ja sopivat monenlaisen yläosan kanssa. Suosikkejani ovat erityisesti kellohameet.
Pari päivää sitten pidin tavallisesta poiketen farkkuja ja miehenikin ihmetteli isoon ääneen, että "oho, miten sulla on tänään housut" :D
Minulla oli aikoinaan tyttöystävä joka ei edes omistanut yksiäkään housuja :)
N29
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän lähes aina mekkoja tai hameita, myös talvella. Varsinkin hameet ovat käteviä ja sopivat monenlaisen yläosan kanssa. Suosikkejani ovat erityisesti kellohameet.
Pari päivää sitten pidin tavallisesta poiketen farkkuja ja miehenikin ihmetteli isoon ääneen, että "oho, miten sulla on tänään housut" :D
Mistä löydät kellohameita?
Mä pidän myös aina mekkoja silloin kun ei tarvitse kyykistellä lattioilla.
Hyvin harvoin kiinnitän huomiota muitten vaatteisiin, enkä varsinkaan jää miettimään niitä jälkeenpäin. Jokainen pukeutukoon miten haluaa. Ainoastaan joku poikkeuksellisen kaunis, tai outo, vaate herättää huomioni.
Ihailen sinua, minusta vasta Hame tekee naisesta naisen! Jos minulla olisi valtaa, kieltäisin naisilta Housut. Olen monen mielestä Sovinisti sika, mutta minulla on oikeus mielipiteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan viehättävä nainen.
Tai ainakin yrittää kovasti olla viehättävä nainen.
Tulee mieleen muuan toimittelija Sanna iänikuisissa lyhyissä kukkakoltuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan tyttöystävä joka ei edes omistanut yksiäkään housuja :)
N29
tarkoitat varmaan päällyshousuja
Semmonen on potentiaalisin vaimo, naisellinen nainen.
Näen usein työmatkallani naista jolla on kyllä erikoinen vaatetus. Samettihame (ei musta vaan viininpunainen), joku bling bling bändipaita tai tyyliin Ed Hardy, verkkatakki, reppu. Ei yhtään pisaraakaan meikkiä mutta sellainen suomalainen perus vaalea ihonväri ja hiukset ja silmät.
Olen miettinyt kun tätä kyseistä naista usein siis näen että mielenkiintoista ettei laittautuminen ulotu meikkaamiseen kuitenkaan vaikka ei tässä taida mitään uskontoa tms olla taustalla kuitenkaan. Enemmän tuosta hameesta yms tulee mieleen joku goottityyli mutta sekin jää sitten ihan puolitiehen.
Ei kai siinä mitään vikaa ole.