Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?

Vierailija
22.04.2022 |

Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koltun alla voi näyttää rauhassa miltä vaan.

Vierailija
122/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen miksi nuori ihminen pukeutuu niin tätimäisesti, lähinnä ylipainoisten keski-ikäisten naisten juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.

Mekko ja puukengät toimiva yhdistelmä. Ruotsista löytyy hyvin, jos sielläpäin käyntiä.

Tykkään myös. Retrohenkinen mekko ja ruskeat tai mustat puukkarit. Rento fiilis ja jostain syystä mulla soi korvissa usein Vaahteramäen Eemelin se tunnusmusiikki 😂

Vaahteramäen Eemeli?

Vierailija
124/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mekkojakin on niin monenlaisia, ettei tuo vielä edes kerro tyylistä yhtään mitään. 

Isoäitini pukeutui aina joko mekkoon tai housupukuun, ja kotona aina mekkoon. Trikoovaatteita ei edes omistanut, nykyäänhän moni mekkoon pukeutuja pukeutuu nimenomaan trikoomekkoon. 

Vierailija
125/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mekkojakin on niin monenlaisia, ettei tuo vielä edes kerro tyylistä yhtään mitään. 

Isoäitini pukeutui aina joko mekkoon tai housupukuun, ja kotona aina mekkoon. Trikoovaatteita ei edes omistanut, nykyäänhän moni mekkoon pukeutuja pukeutuu nimenomaan trikoomekkoon. 

Kun se trikoo venyy mukavasti.

Vierailija
126/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.

Mekko ja puukengät toimiva yhdistelmä. Ruotsista löytyy hyvin, jos sielläpäin käyntiä.

Tykkään myös. Retrohenkinen mekko ja ruskeat tai mustat puukkarit. Rento fiilis ja jostain syystä mulla soi korvissa usein Vaahteramäen Eemelin se tunnusmusiikki 😂

Milloin Eemelillä oli yllään mekko?

Vierailija
127/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luottoasu on neulemekko, slimmi vartalonmyötäinen malli juuri polven yläpuolelle. Tykkään todella paljon eikä tule mitään mummojen karjamekko-fiiliksiä

Vierailija
128/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi pyöräillä pidempiä matkoja ja vaikka tehdä metsätöitä housut jalassa. 

Vierailija
129/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi pyöräillä pidempiä matkoja ja vaikka tehdä metsätöitä housut jalassa. 

Sen ei kai tartte tehdä mitään.

Vierailija
130/145 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mitään erityistä. Tietyissä kulttuureissa on uskonnollisista syistä aina oltava pitkä mekko. Meillä on töissä tehty linjaus että hygieniasyistä töissä on pystyttävä sitoutumaan soveltuviin työvaatteisiin, ei pitkiä mekkoja. Se on jännä että on hoitoalalle koulutettuja jotka on läpäisseet koulun, mutta sitten kun töihin pitäisi tulla, tuo työvaatevaatimus onkin liikaa.

Vierailija
131/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sanoit, mekkoja on monenlaisia. Itse omistan monenlaista ja käytän niitä tilanteen mukaan. Kotona ja mökillä trikoomekko on aivan ihana pitää päällä, ei purista ja kiristä. Omistan myös parempia puuvilla ja pellava mekkoja, mitä käytän töissä ja kaupungilla. Juhlamekot ovat vielä erikseen. Eniten ihmetyttää, että moni laittaa juhliin arkisen mekon.

Vierailija
132/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu farkkuihin.

Vierailija
133/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas aivan ihana bööna, katson nimittäin peiliin. En omista kuin yhdet college-housut kotoilua tai lenkkeilyä varten. Muuten aina mekko päällä. En näe siinä mitään outoa.

Vierailija
134/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen miksi nuori ihminen pukeutuu niin tätimäisesti, lähinnä ylipainoisten keski-ikäisten naisten juttu.

No, itse olenkin jo keski-ikäinen. Ikää 40v ja rakastan mekkoja. Omistan niitä paljon ja joka kesä hankin myös uusia. Nämä kyllä käytettynä hankittu, joten rahallisesti ei ole iso satsaus. Siistejä ja hyväkuntoisia kuitenkin. Kyllä myös nuoria tulee vastaan mekko päällä. Sehän on mukava ja naisellinen vaate. Eikä mekon käyttö sulje pois sitä, että pukeutu myös välillä farkkuihin.

Vierailija
135/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto ja epävarma kehostaan, jos tätä pitää kerta netissä kysellä. Arjessa ei tarvitse ainakaan tehdä fyysistä työtä tai liikkua.

Töissä oolen koko aika liikkeellä, nostelen ja kurottelen. Ei se mekon käyttöä estä. Mekkoja on erilaisia, pitää käyttää sellaista, millä hyvä liikkua.

Vierailija
136/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto ja epävarma kehostaan, jos tätä pitää kerta netissä kysellä. Arjessa ei tarvitse ainakaan tehdä fyysistä työtä tai liikkua.

Häh? Mistä lähtien menossa ei ole voinut liikkua?

Vierailija
137/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mekossa

Vierailija
138/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei pidä omasta vartalostaan. 

Vierailija
139/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mitä sä ajattelet naisesta, joka ei käytä koskaan mekkoa? Onko sun pääasiallinen virike ihmisten vaatteiden mulkoilu? Aika säälittävää jos et muuhun kykene.

Vierailija
140/145 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele siitä mitään. Nainen joka pukeutuu mekkoon aina, voi tehdä sitä monesta eri syystä: pitää niitä mukavuuden vuoksi ja mekko sopii hänen arkeensa, voi pitää mekkoja, koska pitää niitä kauniimpana kuin housuja, tai vaikkapa uskonnollisista ja vakaumuksellisista syistä. Itsekin pidän paljon mekkoja. Ihan jo siksi että sopivien housujen löytäminen on vaikeaa kun kaikki housut tehdään 5-10 cm pidemmille ihmisille kuin minä olen. Mekkoja riittää kaiken pituisille. Lisäksi mekko ei kiristä vyötäröä eikä nuole lantiota niin viihdyn paremmin mekossa. Töissä olen miesvaltaisella työpaikalla ja työmatkan kuljen housuissa, en halua kiinnittää huomiota (työssä on työvaatteet). Urheillessa valitsen trikoot, hulmuhelmat ei siihen sovi.