Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää aina mekkoa?
Myös arkena siis. Ainoastaan urheillessa housut. Muuten aina mekko tai hame, 29-vuotias nainen.
Kommentit (145)
En kiinnitä vaateuksiin huomiota. Paitsi, jos persvako paistaa😳
Vierailija kirjoitti:
Tapailin aikoinaan Keski-Euroopassa asuvaa suomalaisnaista, joka kävi kesä- ja joululomillaan Suomessa. Hänellä oli aina mekko tai hame päällä - vaikka olisi ollut 20 astetta pakkasta. Korkkarit, eikä koskaan myöskään mitään päähinettä. Tyyli ennenkaikkea (vaikka valittelikin kylmyyttä).
Talvella voi oikein hyvin käyttää mekkoja. Paksut sukkahousut jalkaan. Nilkkurit ja saappaat sopii mekkojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä huomiota toisten mekkojen käyttämiseen, ellei malli/väri/kuosi ole jotenkin erityisen kiinnostava. Itselläni on harvemmin mekko mutta hame lähes aina -myös marjametsään mennessä ja talvella pyöräillessä 30 asteen pakkasella. En omista lainkaan housuja. Syynä mukavuus.
Tykkään mekoista, kun samalla saa yläosan. Jos viileää niin neuletakki vain lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait kukaan ajattele yhtikäs mitään, sillä harva edes huomaa mitä kelläkin on päällä. Pukeutuminen lähtee omasta fiiliksestä ei muiden.
En edes ymmärrä, miten kukaan edes kuvittelee muiden huomaavan jollakin olevan aina mekko päällä. Kun mieten, mitä oli työkavereillani töissä päällä perjantaina, niin en edes muista. Ja näin uskon muillakin olevan.
Rakastan mekkoja ja omistan monta erilaista koska käytän niitä päivittäin. Kyllä välillä saan töissä ihastelua jostakin mekosta, joskus joku kommentoinut, että joka päivä on eri mekko. Toiset vaihtaa päivittäin paitaa, minä mekkoa.
Ja töistä tullessa vaihdan eri mekon kotiin. Koti/mökki mekot on erikseen.
Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä huomiota toisten mekkojen käyttämiseen, ellei malli/väri/kuosi ole jotenkin erityisen kiinnostava. Itselläni on harvemmin mekko mutta hame lähes aina -myös marjametsään mennessä ja talvella pyöräillessä 30 asteen pakkasella. En omista lainkaan housuja. Syynä mukavuus.
Tykkään mekoista, kun samalla saa yläosan. Jos viileää niin neuletakki vain lisäksi.
Mekko varmaankin kätevämpi vaatevalinnan kannalta, mutta koen itse helpommaksi pestä vain puserot ja käyttää hametta useaan kertaan pitkällä pesuvälillä eri yläosien kanssa.
Miksi asiasta pitäisi ajatella jotain? Tuskin huomaisin tosielämässä olisiko hänellä aina mekko.
Ajattelen, että on varmaan tyytymätön vartaloonsa ja erityisesti takapuoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on mekko mekko ja perinteiset puukengät. Harmi vaan kun puukenkiä ei tunnu löytyvän mistään.
Netistä saa
Vierailija kirjoitti:
Saa tuosta mun naapuripitäjästä, todella nättejä
https://talla.fi/?srsltid=AfmBOor9sCsQ9XYjxl2-1hm-ACNL0VqjXnO0q4jpgTaUb…
Tuulettaa alapäätään on varmaan hiiva.
Sinusta tulee hyvä vaimo jollekin.
Mitä ajattelet naisesta, joka kysyy typeriä?
En välttämättä mitään. Yhdestä tutusta naisesta ajattelen, että löytääpä hän aina upeita mekkoja, koska ne todella on tosi kauniita. Itse toivoisin, myös että jaksaisin käyttää enemmän mekkoja, koska onhan ne naisellisia, mutta kun sukkahousuja löydän heikosti sopivia ja varsinkin talvisukkisten saumat ärsyttää.
Jos tunnen sen naisen niin hyvin, että tiedän hänen käyttävän aina mekkoja, ajattelen, että "kas x käyttää aina mekkoja. Mutta mitä väliä sillä iällä on mekkojen pitämisen kanssa".
Ole hyvä.
Mitä siitä muka pitäisi ajatella?
Jokainen pukeutuu niinkuin itse haluaa.
Itse pukeudun yleensä aina mekkoon.
Ei kait kukaan ajattele yhtikäs mitään, sillä harva edes huomaa mitä kelläkin on päällä. Pukeutuminen lähtee omasta fiiliksestä ei muiden.
En edes ymmärrä, miten kukaan edes kuvittelee muiden huomaavan jollakin olevan aina mekko päällä. Kun mieten, mitä oli työkavereillani töissä päällä perjantaina, niin en edes muista. Ja näin uskon muillakin olevan.