Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

đź‘€

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärissä kun mieslääkäri työnsi sormen perseeseeni.

Tämä sama itsellä kun työterveys lääkäri tutki pukamia. Sattui aivan kauheasti ja silti stondasi. Lääkäri oli jo eläkeikäinen mies.

Vierailija
62/73 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän meinas äsken tuossa avantosaunalla taas. Tuli siinä juteltua erään kivannäköisen ja mukavan mimmin kanssa (jonka kanssa pientä flirttiä puolin ja toisin vuosia). Hän oikeastaan saa aina aikaan kihelmöintiä kulmissa, on niin upea vaikka jo viisissäkymmenissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla.

Makasin vatsallani ja naishieroja hieroi pakaroita ja jalkoja. Tunsin kuinka kalu koveni jostain syystä. 

Sitten hieroja käski kääntymään selälleen, jotta voi hieroa etureisiä. 

Että silleen... 

Vierailija
64/73 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppasaunaan mennessä sain jo riisuutumisen yhteydessä sellaista silmäkarkkia, että keuli oikein kunnolla. Kun tarkoitus oli tutustua saunomisen merkeissä ja myöhemmin sekstailla, keuliminen ei tainnut haitata ketään enkä sitä erityisemmin edes peitellyt. 

Vierailija
65/73 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme naisystävän kanssa harvinaisen yhteisen lapsivapaan ja päätimme lähteä viettämään Turun Caribiaan, josta varasimme huoneen. Päivä olikin mukava, kun sai kerrankin keskittyä vain aikuiseen seuraan. Muutaman tunnin polskimisen jälkeen istuimme porealtaassa, jossa naisystäväni käsi etsiytyi ensin reidelleni ja siitä pikkuhiljaa kohti jo kovettuvaa kaluani. Vastapäätä porealtaassa istui kolme eläkeikäistä naista, jotka kaakattivat omiaan, eivätkä onneksi tainneet tajuta, mitä altaassa tapahtui. Naiseni sai pikkuhiljaa sivelemällä ja puristelemalla kiihotettua mut liki mielenvikaisuuden partaalle. Sitten hän vielä nuolaisi korvanlehteäni ja sanoi lähtevänsä saunan kautta huoneeseen ja pyysi tulemaan pian perässä, koska halusi kaluni sisäänsä mahdollisimman pian. Sitten hän nousi altaasta ja käveli pylly pyörien tiehensä. Itse yritin istua altaassa mahdollisimman välinpitämättömän näköisenä ja odotin koska stondis pehmenisi sen verran, että kehtaisin nousta ylös. Oli muuten yllättävän vaikeaa ja kesti todella kauan, koska aina kun mieleen tuli kiimassa mua hotellihuoneessa odottava seksikäs nainen, pamahti kulli taas ihan kivikovaksi. 

Vierailija
66/73 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija-aikaan sijoittuu tämä. 

Olin juuri  tullut viikonloppulomalle ja illalla mentiin saunaan niin että anoppi oli vielä peseytymässä, eli mentiin hieman limittäin. Hän oli siis todella runsaalla rintavarustuksella varustettu nainen, oli varmasti suurimmat rinnat mitä olin ikinä nähnyt. Ja siinä samalla sekunnilla kun näin hänet siinä alastomana, niin erektio oli rautakangen kova.

Voi niitä nuoruusvuosia, tuollaisen hormonitoiminnan kun vielä saisi aikaan, olisi taivaallista

Vierailija
67/73 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni muistui mieleen ajat kun olin vielä teini-iässä ja lukiossa missä oli niin hyvännäköinen opettaja meillä koulussa. Olin viettämässä ihan tavallista koulupäivää kun tuntien päättyessä tuo hyvännköinen opettaja tuli vielä luokseni ja pyysi minua avukseen kun oli menossa varastoon viemään tunnilla olleita tavaroita sinne takasin. Lähdin mielelläni hänen mukaansa. Kun pääsimme koulussa portaikon kautta yläkertaan siinä hänen perässään tavaroita sylissäni kantaen katselin tuon niin hyvännäköisen opettajan muodokasta vartaloa vaivihkaa samalla. Oli se niin kiihoittava näky hänen niin hyvännäköinen pyöreänsiro pyrstönsä kun keikkui siinä portaissa silmieni edessä niin ettei voinut olla kiihoittumasta tuosta kaikesta että tietenkin alkoi kalu ottaa minulla vahvasti eteen. Tuli aivan jäätäväseisokki housuihin siinä hetkessä. Tulimme sitten yläkerran käytävän päässä olevan varastohuoneen ovelle. Hän pysähtyi hetkeksi katsoi jännästi minuun ja kysyi onko kaikki hyvin. En tiedä sanoinko tai muistanko sanoneeni siihen mitään takaisin hän vain vilkaisi minuun ja hymyili. Avasi sitten varaston oven pitäen toisella kädellä kainalossaan viemiämme tavaroita samalla hänen nappipaitansa reunat repsottivat niin että hänen kurvikkaankauniit rintansa vilahtivat hetken ajan rintaliiveissään silmieni jääden tuijottamaan niitä. Opettaja jäi siihen ovensuuhun hetkeksi ja kysyi uudestaan minulta onko kaikki hyvin? Ei. Ei ollut olin niin kiimastakankee ja kykenemätön vastaamaan yhtään mitään takasin. Hän hymyili taas ja sanoi vain auttaisiko mua saamaan nämä kaikki tavarat täällä paikoilleen. Vastasin joo ja hän otti varastohuoneen perältä pienen tikasjakkaran kuusiaskelmaisen ja asetti sen hyllyjen eteen ja kiipesi ylemmäs asti. Olin että wau mikä näky niin hyvännäköinen opettaja siinä keikisteli edessäni noin huolettoman ja iloisen seksikkäänä. Hän laittoi ensin mukanaan olleet tavarat sinne ylös hyllylle paikoilleen. Katsoin hänen kaunista vartaloaan kuin huumattuna tuota hänen muodokkaansiroa pyrstöönsä. Oli se ihana näky. Hän sitte kumartui tikkailta siihen eteeni niin hitaasti kuin hidastetussa filmissä silmieni jäädessä tuijottamaan hänen puserostaan esiin tunkevaa tissivakoa sanoen hei saisinko nuo loput tavarat kiitos. Olin sen hetken kuin unessa tai himostahuumaantuneena. Enkä ees muista mitä siitä sitten seurasi. Muistan vain etten ole varmaan milloinkaan kokenut sellaista hurmosta ja voimallista purkautumista kuin tuon opettajan kanssa kokemani pienen varastokohtauksen jäljiltä siellä koulun vessassa runkatessa. Oli se mällienmälli mikä silloin lensi.. Sitä näin vuosikymmenten takaa ilomielin täällä tänään muistelin. Oli se niin hyvännäköinen opettaja en unohda sitä ikinä.

Olisit vaan sanonut sillä suoraan että ei ole kaikki hyvin kun seisoo niin maan julmetusti.  Saahan sitä sanoa eikä sille mitään voi jos alkaa seisomaan eikä sille mitään voi jos se näkyy esim. tilanteessa jos on vaikka shortsit jalassa ja istuu  tuolilla ja alkaa seisoo niin se pystyy peittelee mutta jos opettaja tms. pyytää nousemaan ja tekemään jotain  vaikka hakemaan jonkun asian niin ei siinä voi muuta kuin samoa  suoraan että en voi kun seisoo tai  sitten vaan nousta ja katsoa mikä on sen opettajan tms. reaktio.

Vierailija
68/73 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa kahvitellessa juteltiin kaikenlaista ja kun puhe tuli seksiin liittyviin niin minun kalu alkoi paisua hiljalleen täyteen mittaansa.  Siinä sitten istuin muina miehinä kalu jäykkänä sykkien. Onneksi anoppi ei pöydän läpi nähnyt mitä collareissa tapahtui.

Vierailija
69/73 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa ja esinaisen kanssa oli keskustelu. Todella viehättävä ja seksikäs. Hän sitten vahingossa hipaisi minun jalkaani omalla korkokengällä ja siitä tuli erektio, kun rupesi mielikuvat tulemaan mieleen. 

Vierailija
70/73 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa noussut useammin kuin kerran. Noloin kerta oli, kun vieressä istui kaunis, vanhempi nainen, josta huokui lämpöä ja aistillista naisellisuutta. Mulla oli vaaleat housut jalassa ja seisokki näkyi oikein kunnolla muotoja myöten.

Vierailija
71/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän liene se kun olin brassissa. Yritin keskittyä kaikkeen muuhun mutta ei auttanut. Olen käynyt muutamassa eri paikassa ja sama juttu. Sille vaan ei voi mitään. Enää en käy, joko ajan höylällä tai välillä myös ipl -laitteella. Sillä kasvu on vähentynyt paljon.

Vierailija
72/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla. Nukahdan hetkeksi ja herätessä huomasin jäykän kullin sojottavat ulos uikkareista.

Vierailija
73/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätini luona maalla auttamassa marjojen poiminnassa, kaikessa rauhassa ja ilkosillani

No niinpä tietysti, mitenkäs muutenkaan siellä mailla oltaisiin kuin ilkosillaan tilan askareita hoitamassa 🙄

Ainut syy asua maalla on insesti ja akan hakkaaminen...

-F. Diarhea (vihr.)