Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?
Kommentit (66)
VÀhÀn meinas Àsken tuossa avantosaunalla taas. Tuli siinÀ juteltua erÀÀn kivannÀköisen ja mukavan mimmin kanssa (jonka kanssa pientÀ flirttiÀ puolin ja toisin vuosia). HÀn oikeastaan saa aina aikaan kihelmöintiÀ kulmissa, on niin upea vaikka jo viisissÀkymmenissÀ.
Hierojalla.
Makasin vatsallani ja naishieroja hieroi pakaroita ja jalkoja. Tunsin kuinka kalu koveni jostain syystÀ.
Sitten hieroja kÀski kÀÀntymÀÀn selÀlleen, jotta voi hieroa etureisiÀ.
EttÀ silleen...
Kimppasaunaan mennessÀ sain jo riisuutumisen yhteydessÀ sellaista silmÀkarkkia, ettÀ keuli oikein kunnolla. Kun tarkoitus oli tutustua saunomisen merkeissÀ ja myöhemmin sekstailla, keuliminen ei tainnut haitata ketÀÀn enkÀ sitÀ erityisemmin edes peitellyt.
Saimme naisystÀvÀn kanssa harvinaisen yhteisen lapsivapaan ja pÀÀtimme lÀhteÀ viettÀmÀÀn Turun Caribiaan, josta varasimme huoneen. PÀivÀ olikin mukava, kun sai kerrankin keskittyÀ vain aikuiseen seuraan. Muutaman tunnin polskimisen jÀlkeen istuimme porealtaassa, jossa naisystÀvÀni kÀsi etsiytyi ensin reidelleni ja siitÀ pikkuhiljaa kohti jo kovettuvaa kaluani. VastapÀÀtÀ porealtaassa istui kolme elÀkeikÀistÀ naista, jotka kaakattivat omiaan, eivÀtkÀ onneksi tainneet tajuta, mitÀ altaassa tapahtui. Naiseni sai pikkuhiljaa sivelemÀllÀ ja puristelemalla kiihotettua mut liki mielenvikaisuuden partaalle. Sitten hÀn vielÀ nuolaisi korvanlehteÀni ja sanoi lÀhtevÀnsÀ saunan kautta huoneeseen ja pyysi tulemaan pian perÀssÀ, koska halusi kaluni sisÀÀnsÀ mahdollisimman pian. Sitten hÀn nousi altaasta ja kÀveli pylly pyörien tiehensÀ. Itse yritin istua altaassa mahdollisimman vÀlinpitÀmÀttömÀn nÀköisenÀ ja odotin koska stondis pehmenisi sen verran, ettÀ kehtaisin nousta ylös. Oli muuten yllÀttÀvÀn vaikeaa ja kesti todella kauan, koska aina kun mieleen tuli kiimassa mua hotellihuoneessa odottava seksikÀs nainen, pamahti kulli taas ihan kivikovaksi.
Armeija-aikaan sijoittuu tÀmÀ.
Olin juuri tullut viikonloppulomalle ja illalla mentiin saunaan niin ettÀ anoppi oli vielÀ peseytymÀssÀ, eli mentiin hieman limittÀin. HÀn oli siis todella runsaalla rintavarustuksella varustettu nainen, oli varmasti suurimmat rinnat mitÀ olin ikinÀ nÀhnyt. Ja siinÀ samalla sekunnilla kun nÀin hÀnet siinÀ alastomana, niin erektio oli rautakangen kova.
Voi niitÀ nuoruusvuosia, tuollaisen hormonitoiminnan kun vielÀ saisi aikaan, olisi taivaallista
TÀmÀ sama itsellÀ kun työterveys lÀÀkÀri tutki pukamia. Sattui aivan kauheasti ja silti stondasi. LÀÀkÀri oli jo elÀkeikÀinen mies.