Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki pÀivÀn kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja pÀÀtettiin pitÀÀ pissatauko. MetsÀtielle kÀÀnnyttiin ja lÀhdin puun juurelle. Työkaverini teki yllÀttÀen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen nÀin takaapÀin sekÀ kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kÀÀntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.
KyllÀ naisen kusemisen katsominen on tosi kiihottavaa.
m58
NÀin on, en olisi itsekÀÀn selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijÀÀ: tuttu nainen (toki vaatii sen, ettÀ on yhtÀÀn sellainen, ettÀ voisi ajatella panevansa), paljas takamus (yllÀttÀen nÀhtynÀ jopa kiihottavampi kuin muuten olisi) ja extrabonuksena kusisuihkun nÀkeminen, joka vÀhintÀÀn tuplaa kiihottavuuskertoimen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki pÀivÀn kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja pÀÀtettiin pitÀÀ pissatauko. MetsÀtielle kÀÀnnyttiin ja lÀhdin puun juurelle. Työkaverini teki yllÀttÀen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen nÀin takaapÀin sekÀ kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kÀÀntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.
m58
NÀin on, en olisi itsekÀÀn selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijÀÀ: tuttu nainen (toki vaatii sen, ettÀ on yhtÀÀn sellainen, ettÀ voisi ajatella panevansa), paljas takam
Kaipa se on myös se söpö kyykkyasento mihin tytöt menee vaikka festareilla. Ihanan nÀköistÀ ja kovettuu kyl housuissa. M22
Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi nÀistÀ on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidÀtellyt sen vuoksi ettÀ sitten pÀÀsee purkaa paineita oikeen kunnolla. EnsimmÀisenÀ iltana sitten join liikaa ja kun olin vÀsynyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. YöllÀ oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöÀ meidÀn seurueesta. HerÀsin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso mÀrkÀ lÀiskÀ kun tajusin ettÀ olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vÀhÀn aikaisemmin herÀnneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nÀhneet tÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi nÀistÀ on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidÀtellyt sen vuoksi ettÀ sitten pÀÀsee purkaa paineita oikeen kunnolla. EnsimmÀisenÀ iltana sitten join liikaa ja kun olin vÀsynyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. YöllÀ oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöÀ meidÀn seurueesta. HerÀsin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso mÀrkÀ lÀiskÀ kun tajusin ettÀ olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vÀhÀn aikaisemmin herÀnneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nÀhneet tÀmÀn.
Tytöt kihertÀÀ ainakun nuoren kundin komee kulli on nÀkyvillÀ tai melkein nÀkyvillÀ ainakin bilemoodissa ollessaan. Ihailua ja ihmettelyÀ se on. Turha nolostua. Kysyin kerran mielitietyltÀ vÀhÀn vastaavassa tilanteessa haluaisitsÀ koskea ja ihanaa teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m58
On se. Muistan jo rippileiriltÀ tÀmÀn. Oltiin poikien kanssa uimassa. Kaks tyttöÀ, isosia, tuli laiturille ja hÀrnÀsi meitÀ ett nÀyttÀkÀÀ pojat munaa. No ei kehdattu. Saivat pÀÀhÀnsÀ ettÀ no me nÀytetÀÀn kyllÀ pillua ensin ja kusta lorottivat laiturilta jÀrveen ja ainakin minulla seisokki jysÀhti heti pÀÀlle vaikka vesi oli kylmÀÀ. Kukaan meistÀ ei kehdannut liikahtaakaan jÀrvestÀ ylös mutta myöhemmin nÀiden isosten pillut puhuttivat kyllÀ paljon!
Vierailija kirjoitti:
KuulotesteissÀ, jotka kaikki ovat tÀhÀn asti olleet naispuolisten terkkareiden, sairaanhoitajien ja lÀÀkÀrin tekemiÀ.
SiinÀ sattuu olemaan sopiva sekoitus valta-asemaa ja huolenpitoa. Kuulokkeet ja joissain tilanteissa koppi ovat rajanneet sitÀ, mitÀ kuulen. Minun on pitÀnyt katsoa testaajasta poispÀin etten nÀe sitÀ, ettÀ mitÀ hÀn tekee, ja muutenkin visuaalisten Àrsykkeiden mÀÀrÀ on ollut enemmÀn tai vÀhemmÀn rajattu. Testaaja on mÀÀrÀnnyt sen, ettÀ mitÀ kuulen, ÀÀnet ovat tulleet omalta kannaltani satunnaisen oloisesti ja yllÀttÀen ja minun on pitÀnyt vastata silloin, kun kuulen jotain. Testaaja on varmaan, vaikka ei ole sitÀ minulle kertonut, samalla valvonut, ettÀ en yritÀ huijata.
Ja, samalla, kun olen ollut testattavana ja valvonnan alla, olen kokenut, ettÀ minusta vÀlitetÀÀn ja pidetÀÀn huolta.
TÀmÀ oli jotenkin tosi liikuttavaa.
Toinen nolo tilanne sattui kun oltiin juhannuksena isolla porukalla mökillÀ Keskisuomessa. Toisena pÀivÀnÀ nukahdin keskellÀ pÀivÀÀ vain pikkuhousut jalassa mökin laverille. Havahduin siihen kun joku heitti jonku vaatekappaleen lanteiden pÀÀlleni. Nukkuessani olin saanut kunnon seisokin kuten lÀhes aina nukkuessani. Kulli oli sojottanut ylöspÀin puoleksi housuista ulkona. Hölösuu kaverini oli kÀynyt ulkona huutamassa vielÀ ettÀ hei tulkaa katsomaan ku Jussi kuorsaa kanki pystyssÀ. Joku tytöistÀ sitten heitti sen vaatteen pÀÀlleni suojaksi.
Ei ole sattunut kuin kerran. Oltiin tanssipaikassa ja bongattiin kaksi tyttöÀ katsomosta. Mentiin vierelle istumaan ja aloin suutelemaan toista tyttöÀ, nykyistÀ vaimoani, vÀlittömÀsti. Suudelma on niin ihtohimoinen, ettÀ kullini pamahti pystyy vÀlittömÀsti poikittain pitkin reittÀ. Sitten yllÀttÀen kesken suutelun toinen pari keksi, ettÀ lÀhdetÀÀn tanssimaan. Pystyin hÀdintuskin seisomaan, mutta kynkkÀsin kumarassa tanssilattialle. Iso kullini poikittain reittavasten jumissa tiukoissa mustissa ohuissa farkuissa, eikÀ voinut jÀÀdÀ keneltÀkÀÀn nÀkemÀttÀ. Mutta minkÀ sille mahtoi. Semmoinen pullistus lahkeessa kuin niissÀ prankkivideoissa. Vaimoni tunnisti, ettei kullini koko ollut yllÀtys kun meillÀ oli ekan kerran seksiÀ. Olen aivan varma, ettÀ tuli selvÀksi myös vaimon tyttökaverille. Vahva epÀilys, ettÀ vaikutti seuraavien treffien tulemiseen ja seksin saantiin muutenkin. Ainakin kaikki vaimon kÀyttÀytyminen on viitannut siihen, vaikkei ole mitÀÀn suostunut sanomaankaan. Mutta ei ole kyllÀ tarvinnutkaan.
No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedĂ€ huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytÀÀn mentiin tanssin jĂ€lkeen. EikĂ€ se naisen kanssa mitÀÀn noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen nĂ€kiđđ
Vierailija kirjoitti:
No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedĂ€ huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytÀÀn mentiin tanssin jĂ€lkeen. EikĂ€ se naisen kanssa mitÀÀn noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen nĂ€kiđđ
Onhan se helvetin noloa seisotella tanssiessa!
Ei ihan tÀyttÀ mut vÀhÀn aika sit olin uimahallin saunassa ja sisÀÀn tuli pari hyvÀllÀ kropalla olevaa uimaria. Olisko parikymppisiÀ. Ei karvan karvaa, missÀÀn. Olivat kuin veistoksia. Istuivat vastapÀÀtÀ jalat koukussa jolloin vilkuilin vÀhÀn vÀliÀ. Olo tuli epÀmukavaksi myös kuumuuden takia ja tunsin ettÀ kohta mulla seisoo tÀysillÀ. Toinen poika tÀmÀn myös huomasi ja silloin lÀhdin suihkuun. Kohta kuulin saunasta naurua ja olin juuri lopettamassa suihkua kun pojat tulivat saunasta. Seisokki oli jo vÀhÀn laskenut, pojat selvÀsti vilkaisivat. En kehdannut enÀÀ mennÀ takaisin altaalle vaan lÀhdin. En nÀhnyt poikia enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mÀ nyt niin tiedÀ... ItsellÀ ainakin vaan tuntui hyvÀltÀ seisotella tyttöÀ vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissÀ. SiinÀ samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelÀmÀ ja seksikokemuksetkin lÀhti.
LÀÀkÀrissÀ kun mieslÀÀkÀri työnsi sormen perseeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mÀ nyt niin tiedÀ... ItsellÀ ainakin vaan tuntui hyvÀltÀ seisotella tyttöÀ vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissÀ. SiinÀ samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelÀmÀ ja seksikokemuksetkin lÀhti.
ItsellÀ kans seisoi hyvin helposti hitaita tanssiessa. On vielÀ sen verran iso ettÀ ei jÀÀny tytöiltÀ huomaamatta. KyllÀkin vasta 18v tÀytettyÀ diskoissa. Jotkut painautuivat kunnolla vasten kun huomasivat reaktion. Ihania muistoja.
Vierailija kirjoitti:
LÀÀkÀrissÀ kun mieslÀÀkÀri työnsi sormen perseeseeni.
Perussuomalaisten maailma on toisenlainen.
Katsoin ylÀasteella vierestÀ kun kaksi muijaa tappeli. Se toinen voitti ja istui sen toisen pÀÀllÀ. Toinen alistui. Silloin tuli erektio.
m58