Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

👀

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki pÀivÀn kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja pÀÀtettiin pitÀÀ pissatauko. MetsÀtielle kÀÀnnyttiin ja lÀhdin puun juurelle. Työkaverini teki yllÀttÀen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen nÀin takaapÀin sekÀ kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kÀÀntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

KyllÀ naisen kusemisen katsominen on tosi kiihottavaa.

m58

Vierailija
42/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki pÀivÀn kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja pÀÀtettiin pitÀÀ pissatauko. MetsÀtielle kÀÀnnyttiin ja lÀhdin puun juurelle. Työkaverini teki yllÀttÀen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen nÀin takaapÀin sekÀ kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kÀÀntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

m58

NÀin on, en olisi itsekÀÀn selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijÀÀ: tuttu nainen (toki vaatii sen, ettÀ on yhtÀÀn sellainen, ettÀ voisi ajatella panevansa), paljas takamus (yllÀttÀen nÀhtynÀ jopa kiihottavampi kuin muuten olisi) ja extrabonuksena kusisuihkun nÀkeminen, joka vÀhintÀÀn tuplaa kiihottavuuskertoimen

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58

NÀin on, en olisi itsekÀÀn selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijÀÀ: tuttu nainen (toki vaatii sen, ettÀ on yhtÀÀn sellainen, ettÀ voisi ajatella panevansa), paljas takam

Kaipa se on myös se söpö kyykkyasento mihin tytöt menee vaikka festareilla. Ihanan nÀköistÀ ja kovettuu kyl housuissa. M22

Vierailija
44/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi nĂ€istĂ€ on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidĂ€tellyt sen vuoksi ettĂ€ sitten pÀÀsee purkaa paineita oikeen kunnolla. EnsimmĂ€isenĂ€ iltana sitten join liikaa ja kun olin vĂ€synyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. YöllĂ€ oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöÀ meidĂ€n seurueesta. HerĂ€sin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso mĂ€rkĂ€ lĂ€iskĂ€ kun tajusin ettĂ€ olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vĂ€hĂ€n aikaisemmin herĂ€nneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nĂ€hneet tĂ€mĂ€n. 

Vierailija
45/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi nĂ€istĂ€ on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidĂ€tellyt sen vuoksi ettĂ€ sitten pÀÀsee purkaa paineita oikeen kunnolla. EnsimmĂ€isenĂ€ iltana sitten join liikaa ja kun olin vĂ€synyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. YöllĂ€ oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöÀ meidĂ€n seurueesta. HerĂ€sin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso mĂ€rkĂ€ lĂ€iskĂ€ kun tajusin ettĂ€ olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vĂ€hĂ€n aikaisemmin herĂ€nneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nĂ€hneet tĂ€mĂ€n. 

Tytöt kihertÀÀ ainakun nuoren kundin komee kulli on nĂ€kyvillĂ€ tai melkein nĂ€kyvillĂ€ ainakin bilemoodissa ollessaan. Ihailua ja ihmettelyĂ€ se on. Turha nolostua. Kysyin kerran mielitietyltĂ€ vĂ€hĂ€n vastaavassa tilanteessa haluaisitsĂ€ koskea ja ihanaa teki. 

Vierailija
46/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58

On se. Muistan jo rippileiriltĂ€ tĂ€mĂ€n. Oltiin poikien kanssa uimassa. Kaks tyttöÀ, isosia, tuli laiturille ja hĂ€rnĂ€si meitĂ€ ett nĂ€yttĂ€kÀÀ pojat munaa. No ei kehdattu. Saivat pÀÀhĂ€nsĂ€ ettĂ€ no me nĂ€ytetÀÀn kyllĂ€ pillua ensin ja kusta lorottivat laiturilta jĂ€rveen ja ainakin minulla seisokki jysĂ€hti heti pÀÀlle vaikka vesi oli kylmÀÀ. Kukaan meistĂ€ ei kehdannut liikahtaakaan jĂ€rvestĂ€ ylös mutta myöhemmin nĂ€iden isosten pillut puhuttivat kyllĂ€ paljon! 

Vierailija
47/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KuulotesteissÀ, jotka kaikki ovat tÀhÀn asti olleet naispuolisten terkkareiden, sairaanhoitajien ja lÀÀkÀrin tekemiÀ.

SiinÀ sattuu olemaan sopiva sekoitus valta-asemaa ja huolenpitoa. Kuulokkeet ja joissain tilanteissa koppi ovat rajanneet sitÀ, mitÀ kuulen. Minun on pitÀnyt katsoa testaajasta poispÀin etten nÀe sitÀ, ettÀ mitÀ hÀn tekee, ja muutenkin visuaalisten Àrsykkeiden mÀÀrÀ on ollut enemmÀn tai vÀhemmÀn rajattu. Testaaja on mÀÀrÀnnyt sen, ettÀ mitÀ kuulen, ÀÀnet ovat tulleet omalta kannaltani satunnaisen oloisesti ja yllÀttÀen ja minun on pitÀnyt vastata silloin, kun kuulen jotain. Testaaja on varmaan, vaikka ei ole sitÀ minulle kertonut, samalla valvonut, ettÀ en yritÀ huijata.

Ja, samalla, kun olen ollut testattavana ja valvonnan alla, olen kokenut, ettÀ minusta vÀlitetÀÀn ja pidetÀÀn huolta.

TĂ€mĂ€ oli jotenkin tosi liikuttavaa. 

Vierailija
48/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toinen nolo tilanne sattui kun oltiin  juhannuksena isolla porukalla mökillĂ€ Keskisuomessa. Toisena pĂ€ivĂ€nĂ€ nukahdin keskellĂ€ pĂ€ivÀÀ vain pikkuhousut jalassa mökin laverille. Havahduin siihen kun joku heitti jonku vaatekappaleen lanteiden pÀÀlleni. Nukkuessani olin saanut kunnon seisokin kuten lĂ€hes aina nukkuessani. Kulli oli sojottanut ylöspĂ€in puoleksi housuista ulkona. Hölösuu kaverini oli kĂ€ynyt ulkona huutamassa vielĂ€ ettĂ€ hei tulkaa katsomaan ku Jussi kuorsaa kanki pystyssĂ€. Joku tytöistĂ€ sitten heitti sen vaatteen pÀÀlleni suojaksi. 

Vierailija
49/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole sattunut kuin kerran. Oltiin tanssipaikassa ja bongattiin kaksi tyttöÀ katsomosta. Mentiin vierelle istumaan ja aloin suutelemaan toista tyttöÀ, nykyistĂ€ vaimoani, vĂ€littömĂ€sti. Suudelma on niin ihtohimoinen, ettĂ€ kullini pamahti pystyy vĂ€littömĂ€sti poikittain pitkin reittĂ€. Sitten yllĂ€ttĂ€en kesken suutelun toinen pari keksi, ettĂ€ lĂ€hdetÀÀn tanssimaan. Pystyin hĂ€dintuskin seisomaan, mutta kynkkĂ€sin kumarassa tanssilattialle. Iso kullini poikittain reittavasten jumissa tiukoissa mustissa ohuissa farkuissa, eikĂ€ voinut jÀÀdĂ€ keneltĂ€kÀÀn nĂ€kemĂ€ttĂ€. Mutta minkĂ€ sille mahtoi.  Semmoinen pullistus lahkeessa kuin niissĂ€ prankkivideoissa. Vaimoni tunnisti, ettei kullini koko ollut yllĂ€tys kun meillĂ€ oli ekan kerran seksiĂ€. Olen aivan varma, ettĂ€ tuli selvĂ€ksi myös vaimon tyttökaverille. Vahva epĂ€ilys, ettĂ€ vaikutti seuraavien treffien tulemiseen ja seksin saantiin muutenkin. Ainakin kaikki vaimon kĂ€yttĂ€ytyminen on viitannut siihen, vaikkei ole mitÀÀn suostunut sanomaankaan. Mutta ei ole kyllĂ€ tarvinnutkaan. 

Vierailija
50/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedĂ€ huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytÀÀn mentiin tanssin jĂ€lkeen. EikĂ€ se naisen kanssa mitÀÀn noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen nĂ€ki😄😄

Vierailija
51/57 |
04.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedĂ€ huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytÀÀn mentiin tanssin jĂ€lkeen. EikĂ€ se naisen kanssa mitÀÀn noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen nĂ€ki😄😄

Onhan se helvetin noloa seisotella tanssiessa!

Vierailija
52/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ihan tÀyttÀ mut vÀhÀn aika sit olin uimahallin saunassa ja sisÀÀn tuli pari hyvÀllÀ kropalla olevaa uimaria. Olisko parikymppisiÀ. Ei karvan karvaa, missÀÀn. Olivat kuin veistoksia. Istuivat vastapÀÀtÀ jalat koukussa jolloin vilkuilin vÀhÀn vÀliÀ. Olo tuli epÀmukavaksi myös kuumuuden takia ja tunsin ettÀ kohta mulla seisoo tÀysillÀ. Toinen poika tÀmÀn myös huomasi ja silloin lÀhdin suihkuun. Kohta kuulin saunasta naurua ja olin juuri lopettamassa suihkua kun pojat tulivat saunasta. Seisokki oli jo vÀhÀn laskenut, pojat selvÀsti vilkaisivat. En kehdannut enÀÀ mennÀ takaisin altaalle vaan lÀhdin. En nÀhnyt poikia enÀÀ.

Vierailija
53/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mÀ nyt niin tiedÀ... ItsellÀ ainakin vaan tuntui hyvÀltÀ seisotella tyttöÀ vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissÀ. SiinÀ samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelÀmÀ ja seksikokemuksetkin lÀhti.

Vierailija
54/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LÀÀkÀrissÀ kun mieslÀÀkÀri työnsi sormen perseeseeni.

Vierailija
55/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mÀ nyt niin tiedÀ... ItsellÀ ainakin vaan tuntui hyvÀltÀ seisotella tyttöÀ vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissÀ. SiinÀ samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelÀmÀ ja seksikokemuksetkin lÀhti.

ItsellÀ kans seisoi hyvin helposti hitaita tanssiessa. On vielÀ sen verran iso ettÀ ei jÀÀny tytöiltÀ huomaamatta. KyllÀkin vasta 18v tÀytettyÀ diskoissa. Jotkut painautuivat kunnolla vasten kun huomasivat reaktion. Ihania muistoja.

Vierailija
56/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÀÀkÀrissÀ kun mieslÀÀkÀri työnsi sormen perseeseeni.

Perussuomalaisten maailma on toisenlainen.

Vierailija
57/57 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin ylÀasteella vierestÀ kun kaksi muijaa tappeli. Se toinen voitti ja istui sen toisen pÀÀllÀ. Toinen alistui. Silloin tuli erektio.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi viisi viisi