Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

👀

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki päivän kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja päätettiin pitää pissatauko. Metsätielle käännyttiin ja lähdin puun juurelle. Työkaverini teki yllättäen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen näin takaapäin sekä kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kääntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

Kyllä naisen kusemisen katsominen on tosi kiihottavaa.

m58

Vierailija
42/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki päivän kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja päätettiin pitää pissatauko. Metsätielle käännyttiin ja lähdin puun juurelle. Työkaverini teki yllättäen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen näin takaapäin sekä kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kääntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

m58

Näin on, en olisi itsekään selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijää: tuttu nainen (toki vaatii sen, että on yhtään sellainen, että voisi ajatella panevansa), paljas takamus (yllättäen nähtynä jopa kiihottavampi kuin muuten olisi) ja extrabonuksena kusisuihkun näkeminen, joka vähintään tuplaa kiihottavuuskertoimen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58

Näin on, en olisi itsekään selvinnyt tuollaisesta tilanteesta kangistumatta. Tuossa on monta hemmetin kiihottavaa tekijää: tuttu nainen (toki vaatii sen, että on yhtään sellainen, että voisi ajatella panevansa), paljas takam

Kaipa se on myös se söpö kyykkyasento mihin tytöt menee vaikka festareilla. Ihanan näköistä ja kovettuu kyl housuissa. M22

Vierailija
44/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi näistä on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidätellyt sen vuoksi että sitten pääsee purkaa paineita oikeen kunnolla. Ensimmäisenä iltana sitten join liikaa ja kun olin väsynyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. Yöllä oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöä meidän seurueesta. Heräsin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso märkä läiskä kun tajusin että olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vähän aikaisemmin heränneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nähneet tämän. 

Vierailija
45/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta noloa tilannetta on ollut mutta yksi näistä on noloin. Oltiin nuorena juhannuksena festareilla ja nukuttiin teltoissa. Olin silloin armeijassa ja lomilla. Olin pidätellyt sen vuoksi että sitten pääsee purkaa paineita oikeen kunnolla. Ensimmäisenä iltana sitten join liikaa ja kun olin väsynyt niin nukahdin ja kaverit vei telttaan nukkumaan. Yöllä oli tullut telttaan nukkumaan kaksi tyttöä meidän seurueesta. Heräsin siihen kun iso kullini sojotti farkun lahkeessa. Housuissa oli iso märkä läiskä kun tajusin että olin juuri saanut siemensyöksyn. Tytöt olivat vähän aikaisemmin heränneet ja istuskelivat teltassa ja naureskelivat kun olivat nähneet tämän. 

Tytöt kihertää ainakun nuoren kundin komee kulli on näkyvillä tai melkein näkyvillä ainakin bilemoodissa ollessaan. Ihailua ja ihmettelyä se on. Turha nolostua. Kysyin kerran mielitietyltä vähän vastaavassa tilanteessa haluaisitsä koskea ja ihanaa teki. 

Vierailija
46/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58

On se. Muistan jo rippileiriltä tämän. Oltiin poikien kanssa uimassa. Kaks tyttöä, isosia, tuli laiturille ja härnäsi meitä ett näyttäkää pojat munaa. No ei kehdattu. Saivat päähänsä että no me näytetään kyllä pillua ensin ja kusta lorottivat laiturilta järveen ja ainakin minulla seisokki jysähti heti päälle vaikka vesi oli kylmää. Kukaan meistä ei kehdannut liikahtaakaan järvestä ylös mutta myöhemmin näiden isosten pillut puhuttivat kyllä paljon! 

Vierailija
47/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulotesteissä, jotka kaikki ovat tähän asti olleet naispuolisten terkkareiden, sairaanhoitajien ja lääkärin tekemiä.

Siinä sattuu olemaan sopiva sekoitus valta-asemaa ja huolenpitoa. Kuulokkeet ja joissain tilanteissa koppi ovat rajanneet sitä, mitä kuulen. Minun on pitänyt katsoa testaajasta poispäin etten näe sitä, että mitä hän tekee, ja muutenkin visuaalisten ärsykkeiden määrä on ollut enemmän tai vähemmän rajattu. Testaaja on määrännyt sen, että mitä kuulen, äänet ovat tulleet omalta kannaltani satunnaisen oloisesti ja yllättäen ja minun on pitänyt vastata silloin, kun kuulen jotain. Testaaja on varmaan, vaikka ei ole sitä minulle kertonut, samalla valvonut, että en yritä huijata.

Ja, samalla, kun olen ollut testattavana ja valvonnan alla, olen kokenut, että minusta välitetään ja pidetään huolta.

Tämä oli jotenkin tosi liikuttavaa. 

Vierailija
48/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nolo tilanne sattui kun oltiin  juhannuksena isolla porukalla mökillä Keskisuomessa. Toisena päivänä nukahdin keskellä päivää vain pikkuhousut jalassa mökin laverille. Havahduin siihen kun joku heitti jonku vaatekappaleen lanteiden päälleni. Nukkuessani olin saanut kunnon seisokin kuten lähes aina nukkuessani. Kulli oli sojottanut ylöspäin puoleksi housuista ulkona. Hölösuu kaverini oli käynyt ulkona huutamassa vielä että hei tulkaa katsomaan ku Jussi kuorsaa kanki pystyssä. Joku tytöistä sitten heitti sen vaatteen päälleni suojaksi. 

Vierailija
49/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattunut kuin kerran. Oltiin tanssipaikassa ja bongattiin kaksi tyttöä katsomosta. Mentiin vierelle istumaan ja aloin suutelemaan toista tyttöä, nykyistä vaimoani, välittömästi. Suudelma on niin ihtohimoinen, että kullini pamahti pystyy välittömästi poikittain pitkin reittä. Sitten yllättäen kesken suutelun toinen pari keksi, että lähdetään tanssimaan. Pystyin hädintuskin seisomaan, mutta kynkkäsin kumarassa tanssilattialle. Iso kullini poikittain reittavasten jumissa tiukoissa mustissa ohuissa farkuissa, eikä voinut jäädä keneltäkään näkemättä. Mutta minkä sille mahtoi.  Semmoinen pullistus lahkeessa kuin niissä prankkivideoissa. Vaimoni tunnisti, ettei kullini koko ollut yllätys kun meillä oli ekan kerran seksiä. Olen aivan varma, että tuli selväksi myös vaimon tyttökaverille. Vahva epäilys, että vaikutti seuraavien treffien tulemiseen ja seksin saantiin muutenkin. Ainakin kaikki vaimon käyttäytyminen on viitannut siihen, vaikkei ole mitään suostunut sanomaankaan. Mutta ei ole kyllä tarvinnutkaan. 

Vierailija
50/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedä huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytään mentiin tanssin jälkeen. Eikä se naisen kanssa mitään noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen näki😄😄

Vierailija
51/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan se joskus nuorena ravintolan discossa, kun lampada oli suuri hitti. En tiedä huomasiko muut kuin tanssikaveri kun pöytään mentiin tanssin jälkeen. Eikä se naisen kanssa mitään noloa ollut, mutta joo jos muutkin sen näki😄😄

Onhan se helvetin noloa seisotella tanssiessa!

Vierailija
52/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan täyttä mut vähän aika sit olin uimahallin saunassa ja sisään tuli pari hyvällä kropalla olevaa uimaria. Olisko parikymppisiä. Ei karvan karvaa, missään. Olivat kuin veistoksia. Istuivat vastapäätä jalat koukussa jolloin vilkuilin vähän väliä. Olo tuli epämukavaksi myös kuumuuden takia ja tunsin että kohta mulla seisoo täysillä. Toinen poika tämän myös huomasi ja silloin lähdin suihkuun. Kohta kuulin saunasta naurua ja olin juuri lopettamassa suihkua kun pojat tulivat saunasta. Seisokki oli jo vähän laskenut, pojat selvästi vilkaisivat. En kehdannut enää mennä takaisin altaalle vaan lähdin. En nähnyt poikia enää.

Vierailija
53/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt niin tiedä... Itsellä ainakin vaan tuntui hyvältä seisotella tyttöä vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissä. Siinä samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelämä ja seksikokemuksetkin lähti.

Vierailija
54/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä kun mieslääkäri työnsi sormen perseeseeni.

Vierailija
55/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä nyt niin tiedä... Itsellä ainakin vaan tuntui hyvältä seisotella tyttöä vasten jo koulun diskoissa erityisesti hitaissa biiseissä. Siinä samalla suudella ja puhella kauniille kaikkea ihanaa. Noista ajoista se seurusteluelämä ja seksikokemuksetkin lähti.

Itsellä kans seisoi hyvin helposti hitaita tanssiessa. On vielä sen verran iso että ei jääny tytöiltä huomaamatta. Kylläkin vasta 18v täytettyä diskoissa. Jotkut painautuivat kunnolla vasten kun huomasivat reaktion. Ihania muistoja.

Vierailija
56/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärissä kun mieslääkäri työnsi sormen perseeseeni.

Perussuomalaisten maailma on toisenlainen.

Vierailija
57/73 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yläasteella vierestä kun kaksi muijaa tappeli. Se toinen voitti ja istui sen toisen päällä. Toinen alistui. Silloin tuli erektio.

Vierailija
58/73 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni 40v juhlissa. Olin saunassa ja katselin ikkunasta pihalle ja siskoni kaveri jolla oli päällä röyhelöpaita ja nahkahousut oli siinä pihassa juttelemassa ja mulahan alkoi seisoon. Sinä kulli kovana pystyssä istuin ja sit tuli siskoni sanomaan että grilli pitäis laittaa kuntoon🤣 ja äkkiä aloin huuteleen itseäni. Ja juuri kun menin pukemaan tämä kyseinen neito napitti paitaansa auki ja oli menossa saunaan. 

Vierailija
59/73 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain keskikoulun 5. luokka ja luokkaretkellä Eerikkilässä. Jotenkin yllättäen luokan kuumin misu änkeää syliini istumaan paluumatkalla bussissa. Eipä mene kuin hetki, kun  lähtee pois, kun istumapaikka muuttuu epämukavan muhkuraiseksi...😎

Vierailija
60/73 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erektiosta ole koskaan tullut noloa tilannetta.