Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

👀

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni muistui mieleen ajat kun olin vielä teini-iässä ja lukiossa missä oli niin hyvännäköinen opettaja meillä koulussa. Olin viettämässä ihan tavallista koulupäivää kun tuntien päättyessä tuo hyvännköinen opettaja tuli vielä luokseni ja pyysi minua avukseen kun oli menossa varastoon viemään tunnilla olleita tavaroita sinne takasin. Lähdin mielelläni hänen mukaansa. Kun pääsimme koulussa portaikon kautta yläkertaan siinä hänen perässään tavaroita sylissäni kantaen katselin tuon niin hyvännäköisen opettajan muodokasta vartaloa vaivihkaa samalla. Oli se niin kiihoittava näky hänen niin hyvännäköinen pyöreänsiro pyrstönsä kun keikkui siinä portaissa silmieni edessä niin ettei voinut olla kiihoittumasta tuosta kaikesta että tietenkin alkoi kalu ottaa minulla vahvasti eteen. Tuli aivan jäätäväseisokki housuihin siinä hetkessä. Tulimme sitten yläkerran käytävän päässä olevan varastohuoneen ovelle. Hän pysähtyi hetkeksi katsoi jännästi minuun ja kysyi onko kaikki hyvin. En tiedä sanoinko tai muistanko sanoneeni siihen mitään takaisin hän vain vilkaisi minuun ja hymyili. Avasi sitten varaston oven pitäen toisella kädellä kainalossaan viemiämme tavaroita samalla hänen nappipaitansa reunat repsottivat niin että hänen kurvikkaankauniit rintansa vilahtivat hetken ajan rintaliiveissään silmieni jääden tuijottamaan niitä. Opettaja jäi siihen ovensuuhun hetkeksi ja kysyi uudestaan minulta onko kaikki hyvin? Ei. Ei ollut olin niin kiimastakankee ja kykenemätön vastaamaan yhtään mitään takasin. Hän hymyili taas ja sanoi vain auttaisiko mua saamaan nämä kaikki tavarat täällä paikoilleen. Vastasin joo ja hän otti varastohuoneen perältä pienen tikasjakkaran kuusiaskelmaisen ja asetti sen hyllyjen eteen ja kiipesi ylemmäs asti. Olin että wau mikä näky niin hyvännäköinen opettaja siinä keikisteli edessäni noin huolettoman ja iloisen seksikkäänä. Hän laittoi ensin mukanaan olleet tavarat sinne ylös hyllylle paikoilleen. Katsoin hänen kaunista vartaloaan kuin huumattuna tuota hänen muodokkaansiroa pyrstöönsä. Oli se ihana näky. Hän sitte kumartui tikkailta siihen eteeni niin hitaasti kuin hidastetussa filmissä silmieni jäädessä tuijottamaan hänen puserostaan esiin tunkevaa tissivakoa sanoen hei saisinko nuo loput tavarat kiitos. Olin sen hetken kuin unessa tai himostahuumaantuneena. Enkä ees muista mitä siitä sitten seurasi. Muistan vain etten ole varmaan milloinkaan kokenut sellaista hurmosta ja voimallista purkautumista kuin tuon opettajan kanssa kokemani pienen varastokohtauksen jäljiltä siellä koulun vessassa runkatessa. Oli se mällienmälli mikä silloin lensi.. Sitä näin vuosikymmenten takaa ilomielin täällä tänään muistelin. Oli se niin hyvännäköinen opettaja en unohda sitä ikinä.

Vierailija
22/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylän sekasaunassa.

Minulla on uimapukufetissi. :] Noh, viereen istui teinityttö ja vastapäätä oli hänen äitinsä. Penis seisoi ja ajattelin, että äiti varmaan ajattelee, että kiihotun hänen tyttärestään. Oikeasti kiihotuin äidistä. Pyysin anteeksi äidiltä ja kerroin fiksaatiostani, ja hän oli ymmärtäväinen. Nolotti ja hävetti, kun teini oli sekoittamassa kuviota. Jos häntä ei olisi ollut, niin tilanne ei olisi ollut läheskään yhtä nolo. M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa pääsi oikein kunnon stondis yllättämään kun hiuksia leikkasi kuvankaunis nuori nainen. Seisokin peitti onneksi suojavaate eikä laskusuhdanteesta ollut tietoakaan kiinteän farkkupyllyn pyöriessä ympärillä. Tuolista ei ollut erityisen kova kiire pois leikkuun jälkeen ja onneksi silloin oli yllä farkut, joista seisokki ei niin herkästi näy.

Vierailija
24/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoin sisko on ompelija ja olin puvun housuja sovittamassa...mikä kelpaa vaimolle kelpaa myös hänen siskolleen voin paljastaa

Vierailija
25/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon parhaan ystävän kanssa tanssiessa. Olin jotenkin hirveen yli virittynyt seksuaalisesti. Kun sitten tanssimme, se perhana  vaan tapahtu. Olin silloin todella nolo. Enkä sitä vieläkään mitenkään erityisen voiton riemuisesti muistele. Mulla oli nuorena miehenä hepillä ihan oma tahto. Ei tarvinnu kun vähän katsoa rintoja ja tadam! Täys juhla kunto ja todellakin sen näki farkuissa et tolla kundilla seisoo.

Vierailija
26/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon parhaan ystävän kanssa tanssiessa. Olin jotenkin hirveen yli virittynyt seksuaalisesti. Kun sitten tanssimme, se perhana  vaan tapahtu. Olin silloin todella nolo. Enkä sitä vieläkään mitenkään erityisen voiton riemuisesti muistele. Mulla oli nuorena miehenä hepillä ihan oma tahto. Ei tarvinnu kun vähän katsoa rintoja ja tadam! Täys juhla kunto ja todellakin sen näki farkuissa et tolla kundilla seisoo.

Vähän sama tapahtui itselleni, olin uimarannalla siskon muksujen kanssa kun ja törmäsin pitkästä aikaa erääseen naispuoliseen entiseen työkaveriin jonka tiesin olevan hyvän matkaa raskaana. Mutta en ollut varautunut siihen miten mielettömän hyvältä hän näytti ja kun hän tuli halaamaan se tapahtui. Kanki vaan paukahti täyteen mittaansa. Yritin saada naama punaisena jotain soperrettua anteeksipyynnöksi ja samalla panikoin sitä että kaikki muutkin rannallaolijat huomaavat fyysisen tilani. Myöhemmin samalla reissulla hän viittelöi käymään luonaan juttusilla kun hän oli aurinkoa ottamassa viltillään ja se tapahtui jumalauta uudestaan, tällä kertaa sain kuitenkin peitettyä tilanteen muiden katseilta kääntymällä vatsalleni ja piilottalla kangen alleni

Onneksi tästä noloimmasta muistamastani kerrasta seurasi jotain hyvääkin, seuraavana päivänä nimittäin sain kääntyä vatsalleni ja piilottaa kangen häneen :)

Vierailija
27/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama tapahtui itselleni, olin uimarannalla siskon muksujen kanssa kun ja törmäsin pitkästä aikaa erääseen naispuoliseen entiseen työkaveriin jonka tiesin olevan hyvän matkaa raskaana. Mutta en ollut varautunut siihen miten mielettömän hyvältä hän näytti ja kun hän tuli halaamaan se tapahtui. Kanki vaan paukahti täyteen mittaansa. Yritin saada naama punaisena jotain soperrettua anteeksipyynnöksi ja samalla panikoin sitä että kaikki muutkin rannallaolijat huomaavat fyysisen tilani. Myöhemmin samalla reissulla hän viittelöi käymään luonaan juttusilla kun hän oli aurinkoa ottamassa viltillään ja se tapahtui jumalauta uudestaan, tällä kertaa sain kuitenkin peitettyä tilanteen muiden katseilta kääntymällä vatsalleni ja piilottalla kangen alleni

Onneksi tästä noloimmasta muistamastani kerrasta seurasi jotain hyvääkin, seuraavana päivänä nimittäin sain kääntyä vatsalleni ja piilottaa kangen häneen :)

Sitten heräsin

Vierailija
28/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei usko kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Kyllä, seuraavana aamuna heräsin. meillä oli vähän jotain sutinan tapaista aiemmin ollut ei seksiä tms mutta sellaista värinää, mutta silloin oltiin molemmat tahoillamme varattuja, nyt oltiin sinkkuja molemmat

Vierailija
29/73 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kun on ollut tylsä ja semijoutilas hetki ja olen ajatellut seksiä vaimon kanssa. Siinä on tarvinnut välillä laittaa jalkaa ristiin jne.

Vierailija
30/73 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli aikoinaan seminaariviikonloppu Levillä, majoitus oli Taivaanvalkeissa. Siellä on pitkän käytävän varrella useita huoneita, huoneiden ovet on identtisiä. Menin seminaaripäivällisen jälkeen nukkumaan kun väsytti niin pirusti. Heräsin siihen että ovi kävi jonka jälkeen huomasin puoliavointen silmäluomien välistä että

1. Naiskollega oli ovella

2. Huoneessa oli hämärää, mutta kuitenkin sen verran valoisaa että kaikki mahdollinen näkyi

3. Peittoni oli lattialla ja itse nukuin selälläni alasti (kuten yleensäkin)

4. Minulla oli ankara yöerektio

Nopean (ja hiljaisen) tilannearvion jälkeen katsoin parhaaksi näytellä edelleen nukkuvaa. Edelleen puoliavointen luomien välistä näin, että kollega seisoi hetken ovella ja lähti sitten huoneesta hyvin hiljaisesti.

Epäselväksi jäi miksi tuo nainen oli huoneessani, veikkaisin että erehtyi ovesta. Asiasta ei tietenkään ole sen jälkeen puhuttu mutta olen kyllä ollut huomaavinani että silloin tällöin tulee töissä pitkiä katseita kyseiseltä naiselta.

Vierailija
31/73 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kertomia, heille sattuneita noloja erektiotarinoita odotellessa...

Vierailija
32/73 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla kun nivusten lihasjumi aukesi. Ponnahti penis raivokkaaseen taistelu asentoon.

Ihan kiva sinänsä et lonkankoukistajat aukesi mutta hieman hävetti. Onneksi oli sentään mies hieroja.

Vierailija
33/73 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikana, kun kouluterkkari tai naislääkäri tutki jotakin, vaikka haavaa, polvien ja navan välimaastossa, ampaisi aina kivikova stondis pystyyn. Viime kesänä, kun uskomattoman kaunis röntgenlääkäri tutki kivekset ja eturauhasen ultraäänellä, ei värähdystäkään. Tämä nolotti enemmän.

M57

Vierailija
34/73 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on ollut kun äikän tunnilla piti pitää esitelmää Juhani Peltosesta luokan edessä ja siinä etupulpetissa istui kaunein tyttö ikinä, Katariina Elisabet, heitellen hiuksiaan kesätopissaan katsellen minua. Pasmat meni aika pahasti sekaisin ja mahdoton seisokki nousi siinä kaikkien nähden. Totesin vaan, että koitetaan uusiksi toisella kertaa ja menin omaan pulpettiin muina miehinä. Vitsi kun nolotti.

Vierailija
35/73 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noloin on kun väitin eräälle naiselle että pystyn hallitsemaan erektiotani ja hän sitten haastoi minut: Kiinnitti käsistä ja nilkoista sänkyyn, laittoi kirjapinot alapäänikohdalle kummallekin puolelle vartaloani, asetti näiden väliin hyttysmailan, jonka napin teippasi kiinni, lisäsi kirjoja mailan päälle painoksi, jotta se pysyi paikoillaan. 

Asettelu oli siis sellainen että jos saisin erektion niin kaluuni iskisi aikamoinen tälli. Tämän jälkeen hän puki itselleen stay-up sukat riisui kaikki muut vaatteet ja alkoi tyydyttämään itseään vieressäni. No ei kestänyt kauaa kun sain ihan hirveän kivuliaan tällin kullini kärkeen ja vielä monta lisääkin ennenkuin suostui poistamaan mailan. Hävisin nolosti "vedon" ja hän sai siitä palkinnoksi ratsastustunnin ym....kivaa 😳

Vierailija
36/73 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki päivän kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja päätettiin pitää pissatauko. Metsätielle käännyttiin ja lähdin puun juurelle. Työkaverini teki yllättäen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen näin takaapäin sekä kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kääntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

Vierailija
37/73 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alussa, kun olin intissä, ei ollut vielä varusnaisia, niinpä varuskunnan uima-altaalla oli uimahousujen käyttö kielletty. Minulla oli vaikeuksia aina peitellä stondista joka siellä pukkasi päälle joka kerta vaikka en ollut miehiin päin.

-  Jarkko

Vierailija
38/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yläasteella oli niin kovat stondikset menossa, että oli pakko käydä välitunnilla vessassa runkkaamassa. Olkoonkin, että siitä seurasi helpotusta vain hetkeksi. Joskus jäi silti päälle vaikka laukesikin. Itse asiassa tuo tapahtui aika usein...

No, kuitenkin sillä kerralla olin mennyt jostain syystä poikien vessaan, yleensä käytin tarkoitukseen invavessaa. Siellä nyt sitten sattui olla avoimet kopit ylhäältä ja tottakai siellä oli joku ihana puhelinkameran kanssa paikalla juuri kun olin siellä kovimmassa kiimassa tumputtamassa.

Kuulin jälistäpäin, että sitä videota oli jaettu aika laajalle ja se oli päätynyt myös luokan tyttöjen puhelimiin. En tiedä sitten, oliko siitä hyötyä vai haittaa minulle, mutta aika aikaisin aloin seurustelemaan ja seksikokemuksetkin tulivat varhain. Olin kyllä jo seiskaluokalla aika kehittynyt karvoineni ja miehen varustuksineni.

Vierailija
39/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla naiskollegan kanssa ajellessa kokouksesta kotiin. Kaikki päivän kahvi tuntui kusettavan jatkuvasti ja päätettiin pitää pissatauko. Metsätielle käännyttiin ja lähdin puun juurelle. Työkaverini teki yllättäen samoin siihen aivan viereen. Paljaan perseen näin takaapäin sekä kusisuihkun joka suuntasi takaviistoon heinikkoon. Jo kustessani munani kovettui niin etten meniannut saada hommaa hoidettua. Nainen tietty lopetti aikaisemmin ja kääntyi katsomaan kun pinnistelen kusta muna suorana. Asiasta ei puhuttu.

Itse jäin kyllä uteliaaksi nyt, että miksi nainen kävi asioilleen siihen viereen. Tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa: joko ei ajatellut ollenkaan, että paljaan perseen näkeminen vaikka vain puskapissalla kiihottaisi miestä tai sitten tasan arvasi, että niin käy, ja teki jutun tahallaan.

Vierailija
40/73 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona käymässä sen jälkeen, kun olin jo muuttanut omilleni. Oli aamu, kova aamuerektio, mutta siitä huolimatta menin pelkissä pyjamahousuissa keittiöön hakemaan kahvia. Tiesin pikkuveljen olevan kotona, mutta ajattelin, että ehdin kyllä kahvit käydä hakemassa pikaisesti enkä viitsinyt alkaa seisokkia piilottelemaan. Pikkuveli ilmestyi kuitenkin keittiöön juuri siinä kahvia kaataessani eikä ollut mitään tehtävissä, kun minulla oli molemmat kädet varattuna ja erektio pullotti selkeänä paksuna pötkönä housunlahkeessa. Täytyi vaan olla kuin ei olisikaan vaikka huomasin, että tilanne ei jäänyt mitenkään huomaamatta. Edelleen hävettää, vaikka eihän erektiossa tai etenkään aamuerektiossa pitäisi olla mitään hävettävää.