Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

👀

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MielessÀni muistui mieleen ajat kun olin vielÀ teini-iÀssÀ ja lukiossa missÀ oli niin hyvÀnnÀköinen opettaja meillÀ koulussa. Olin viettÀmÀssÀ ihan tavallista koulupÀivÀÀ kun tuntien pÀÀttyessÀ tuo hyvÀnnköinen opettaja tuli vielÀ luokseni ja pyysi minua avukseen kun oli menossa varastoon viemÀÀn tunnilla olleita tavaroita sinne takasin. LÀhdin mielellÀni hÀnen mukaansa. Kun pÀÀsimme koulussa portaikon kautta ylÀkertaan siinÀ hÀnen perÀssÀÀn tavaroita sylissÀni kantaen katselin tuon niin hyvÀnnÀköisen opettajan muodokasta vartaloa vaivihkaa samalla. Oli se niin kiihoittava nÀky hÀnen niin hyvÀnnÀköinen pyöreÀnsiro pyrstönsÀ kun keikkui siinÀ portaissa silmieni edessÀ niin ettei voinut olla kiihoittumasta tuosta kaikesta ettÀ tietenkin alkoi kalu ottaa minulla vahvasti eteen. Tuli aivan jÀÀtÀvÀseisokki housuihin siinÀ hetkessÀ. Tulimme sitten ylÀkerran kÀytÀvÀn pÀÀssÀ olevan varastohuoneen ovelle. HÀn pysÀhtyi hetkeksi katsoi jÀnnÀsti minuun ja kysyi onko kaikki hyvin. En tiedÀ sanoinko tai muistanko sanoneeni siihen mitÀÀn takaisin hÀn vain vilkaisi minuun ja hymyili. Avasi sitten varaston oven pitÀen toisella kÀdellÀ kainalossaan viemiÀmme tavaroita samalla hÀnen nappipaitansa reunat repsottivat niin ettÀ hÀnen kurvikkaankauniit rintansa vilahtivat hetken ajan rintaliiveissÀÀn silmieni jÀÀden tuijottamaan niitÀ. Opettaja jÀi siihen ovensuuhun hetkeksi ja kysyi uudestaan minulta onko kaikki hyvin? Ei. Ei ollut olin niin kiimastakankee ja kykenemÀtön vastaamaan yhtÀÀn mitÀÀn takasin. HÀn hymyili taas ja sanoi vain auttaisiko mua saamaan nÀmÀ kaikki tavarat tÀÀllÀ paikoilleen. Vastasin joo ja hÀn otti varastohuoneen perÀltÀ pienen tikasjakkaran kuusiaskelmaisen ja asetti sen hyllyjen eteen ja kiipesi ylemmÀs asti. Olin ettÀ wau mikÀ nÀky niin hyvÀnnÀköinen opettaja siinÀ keikisteli edessÀni noin huolettoman ja iloisen seksikkÀÀnÀ. HÀn laittoi ensin mukanaan olleet tavarat sinne ylös hyllylle paikoilleen. Katsoin hÀnen kaunista vartaloaan kuin huumattuna tuota hÀnen muodokkaansiroa pyrstöönsÀ. Oli se ihana nÀky. HÀn sitte kumartui tikkailta siihen eteeni niin hitaasti kuin hidastetussa filmissÀ silmieni jÀÀdessÀ tuijottamaan hÀnen puserostaan esiin tunkevaa tissivakoa sanoen hei saisinko nuo loput tavarat kiitos. Olin sen hetken kuin unessa tai himostahuumaantuneena. EnkÀ ees muista mitÀ siitÀ sitten seurasi. Muistan vain etten ole varmaan milloinkaan kokenut sellaista hurmosta ja voimallista purkautumista kuin tuon opettajan kanssa kokemani pienen varastokohtauksen jÀljiltÀ siellÀ koulun vessassa runkatessa. Oli se mÀllienmÀlli mikÀ silloin lensi.. SitÀ nÀin vuosikymmenten takaa ilomielin tÀÀllÀ tÀnÀÀn muistelin. Oli se niin hyvÀnnÀköinen opettaja en unohda sitÀ ikinÀ.

Vierailija
22/30 |
07.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KylpylÀn sekasaunassa.

Minulla on uimapukufetissi. :] Noh, viereen istui teinityttö ja vastapÀÀtÀ oli hÀnen ÀitinsÀ. Penis seisoi ja ajattelin, ettÀ Àiti varmaan ajattelee, ettÀ kiihotun hÀnen tyttÀrestÀÀn. Oikeasti kiihotuin ÀidistÀ. Pyysin anteeksi ÀidiltÀ ja kerroin fiksaatiostani, ja hÀn oli ymmÀrtÀvÀinen. Nolotti ja hÀvetti, kun teini oli sekoittamassa kuviota. Jos hÀntÀ ei olisi ollut, niin tilanne ei olisi ollut lÀheskÀÀn yhtÀ nolo. M24

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parturissa pÀÀsi oikein kunnon stondis yllÀttÀmÀÀn kun hiuksia leikkasi kuvankaunis nuori nainen. Seisokin peitti onneksi suojavaate eikÀ laskusuhdanteesta ollut tietoakaan kiinteÀn farkkupyllyn pyöriessÀ ympÀrillÀ. Tuolista ei ollut erityisen kova kiire pois leikkuun jÀlkeen ja onneksi silloin oli yllÀ farkut, joista seisokki ei niin herkÀsti nÀy.

Vierailija
24/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimoin sisko on ompelija ja olin puvun housuja sovittamassa...mikÀ kelpaa vaimolle kelpaa myös hÀnen siskolleen voin paljastaa

Vierailija
25/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaimon parhaan ystĂ€vĂ€n kanssa tanssiessa. Olin jotenkin hirveen yli virittynyt seksuaalisesti. Kun sitten tanssimme, se perhana  vaan tapahtu. Olin silloin todella nolo. EnkĂ€ sitĂ€ vielĂ€kÀÀn mitenkÀÀn erityisen voiton riemuisesti muistele. Mulla oli nuorena miehenĂ€ hepillĂ€ ihan oma tahto. Ei tarvinnu kun vĂ€hĂ€n katsoa rintoja ja tadam! TĂ€ys juhla kunto ja todellakin sen nĂ€ki farkuissa et tolla kundilla seisoo.

Vierailija
26/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon parhaan ystĂ€vĂ€n kanssa tanssiessa. Olin jotenkin hirveen yli virittynyt seksuaalisesti. Kun sitten tanssimme, se perhana  vaan tapahtu. Olin silloin todella nolo. EnkĂ€ sitĂ€ vielĂ€kÀÀn mitenkÀÀn erityisen voiton riemuisesti muistele. Mulla oli nuorena miehenĂ€ hepillĂ€ ihan oma tahto. Ei tarvinnu kun vĂ€hĂ€n katsoa rintoja ja tadam! TĂ€ys juhla kunto ja todellakin sen nĂ€ki farkuissa et tolla kundilla seisoo.

VÀhÀn sama tapahtui itselleni, olin uimarannalla siskon muksujen kanssa kun ja törmÀsin pitkÀstÀ aikaa erÀÀseen naispuoliseen entiseen työkaveriin jonka tiesin olevan hyvÀn matkaa raskaana. Mutta en ollut varautunut siihen miten mielettömÀn hyvÀltÀ hÀn nÀytti ja kun hÀn tuli halaamaan se tapahtui. Kanki vaan paukahti tÀyteen mittaansa. Yritin saada naama punaisena jotain soperrettua anteeksipyynnöksi ja samalla panikoin sitÀ ettÀ kaikki muutkin rannallaolijat huomaavat fyysisen tilani. Myöhemmin samalla reissulla hÀn viittelöi kÀymÀÀn luonaan juttusilla kun hÀn oli aurinkoa ottamassa viltillÀÀn ja se tapahtui jumalauta uudestaan, tÀllÀ kertaa sain kuitenkin peitettyÀ tilanteen muiden katseilta kÀÀntymÀllÀ vatsalleni ja piilottalla kangen alleni

Onneksi tÀstÀ noloimmasta muistamastani kerrasta seurasi jotain hyvÀÀkin, seuraavana pÀivÀnÀ nimittÀin sain kÀÀntyÀ vatsalleni ja piilottaa kangen hÀneen :)

Vierailija
27/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VÀhÀn sama tapahtui itselleni, olin uimarannalla siskon muksujen kanssa kun ja törmÀsin pitkÀstÀ aikaa erÀÀseen naispuoliseen entiseen työkaveriin jonka tiesin olevan hyvÀn matkaa raskaana. Mutta en ollut varautunut siihen miten mielettömÀn hyvÀltÀ hÀn nÀytti ja kun hÀn tuli halaamaan se tapahtui. Kanki vaan paukahti tÀyteen mittaansa. Yritin saada naama punaisena jotain soperrettua anteeksipyynnöksi ja samalla panikoin sitÀ ettÀ kaikki muutkin rannallaolijat huomaavat fyysisen tilani. Myöhemmin samalla reissulla hÀn viittelöi kÀymÀÀn luonaan juttusilla kun hÀn oli aurinkoa ottamassa viltillÀÀn ja se tapahtui jumalauta uudestaan, tÀllÀ kertaa sain kuitenkin peitettyÀ tilanteen muiden katseilta kÀÀntymÀllÀ vatsalleni ja piilottalla kangen alleni

Onneksi tÀstÀ noloimmasta muistamastani kerrasta seurasi jotain hyvÀÀkin, seuraavana pÀivÀnÀ nimittÀin sain kÀÀntyÀ vatsalleni ja piilottaa kangen hÀneen :)

Sitten herÀsin

Vierailija
28/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀitÀ ei usko kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten herÀsin

KyllÀ, seuraavana aamuna herÀsin. meillÀ oli vÀhÀn jotain sutinan tapaista aiemmin ollut ei seksiÀ tms mutta sellaista vÀrinÀÀ, mutta silloin oltiin molemmat tahoillamme varattuja, nyt oltiin sinkkuja molemmat

Vierailija
29/30 |
08.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TöissÀ kun on ollut tylsÀ ja semijoutilas hetki ja olen ajatellut seksiÀ vaimon kanssa. SiinÀ on tarvinnut vÀlillÀ laittaa jalkaa ristiin jne.

Vierailija
30/30 |
09.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TöissÀ oli aikoinaan seminaariviikonloppu LevillÀ, majoitus oli Taivaanvalkeissa. SiellÀ on pitkÀn kÀytÀvÀn varrella useita huoneita, huoneiden ovet on identtisiÀ. Menin seminaaripÀivÀllisen jÀlkeen nukkumaan kun vÀsytti niin pirusti. HerÀsin siihen ettÀ ovi kÀvi jonka jÀlkeen huomasin puoliavointen silmÀluomien vÀlistÀ ettÀ

1. Naiskollega oli ovella

2. Huoneessa oli hÀmÀrÀÀ, mutta kuitenkin sen verran valoisaa ettÀ kaikki mahdollinen nÀkyi

3. Peittoni oli lattialla ja itse nukuin selÀllÀni alasti (kuten yleensÀkin)

4. Minulla oli ankara yöerektio

Nopean (ja hiljaisen) tilannearvion jÀlkeen katsoin parhaaksi nÀytellÀ edelleen nukkuvaa. Edelleen puoliavointen luomien vÀlistÀ nÀin, ettÀ kollega seisoi hetken ovella ja lÀhti sitten huoneesta hyvin hiljaisesti.

EpÀselvÀksi jÀi miksi tuo nainen oli huoneessani, veikkaisin ettÀ erehtyi ovesta. Asiasta ei tietenkÀÀn ole sen jÀlkeen puhuttu mutta olen kyllÀ ollut huomaavinani ettÀ silloin tÀllöin tulee töissÀ pitkiÀ katseita kyseiseltÀ naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi viisi neljÀ