Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Noloin tilanne,jossa olet saanut erektion?

Vierailija
21.04.2022 |

👀

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀivÀkodissa lastenhoitajana, mutta ei tietenkÀÀn liittynyt mitenkÀÀn niihin lapsiin. Sattui vaan huono tuuri.

Vierailija
2/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Spuge farttas sporiksel ku dallasin duuniin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oman muijan edessÀ

Vierailija
4/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaa-a, mikÀhÀn niistÀ olisi noloin. Kullini kasvaa mittaa ja seisoo sen verran herkÀsti, ettÀ tilanteita on ollut vaikka kuinka paljon. EhkÀ uimahallit on perinteisesti ollut yksi noloimmalta tuntuvia, kun suihkussa tai saunassa voi koska tahansa alkaa heppi yllÀttÀen kasvaa.

Vierailija
5/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnsmmÀisen tyttöystÀvÀn kanssa mentiin kaksistaan mökille ja kun saunaanmenon ja vaatteiden riisumisen aika koitti, nÀin tytttöystÀvÀn ekaa kertaa alasti ja kalu ponnahti terhakasti pystyyn vaikka yritinkin istua lauteilla jalat ristissÀ.

Vierailija
6/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mikÀhÀn niistÀ olisi noloin. Kullini kasvaa mittaa ja seisoo sen verran herkÀsti, ettÀ tilanteita on ollut vaikka kuinka paljon. EhkÀ uimahallit on perinteisesti ollut yksi noloimmalta tuntuvia, kun suihkussa tai saunassa voi koska tahansa alkaa heppi yllÀttÀen kasvaa.

MitÀ sillÀ on vÀliÀ, itsellÀkin voi heilua pÀivÀstÀ riippuen vÀhÀn isompana tai pienempÀnÀ. On niitÀ puoliheijareita paljon nÀhty.

Vierailija
7/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EnsmmÀisen tyttöystÀvÀn kanssa mentiin kaksistaan mökille ja kun saunaanmenon ja vaatteiden riisumisen aika koitti, nÀin tytttöystÀvÀn ekaa kertaa alasti ja kalu ponnahti terhakasti pystyyn vaikka yritinkin istua lauteilla jalat ristissÀ.

EihÀn tuossa mitÀÀn noloa oikeasti ole, pÀin vastoin! Tai on se ehkÀ silloin tuntunut nololta, ihan syyttÀ suotta. Minulla seisoo usein vielÀkin, kun pÀÀsen puolison kanssa kahdestaan suihkuun tai saunaan. YleensÀ lapset on mukana ja silloin ei seiso.

Ei ole erityisen noloja seisokkeja ollut, mutta kyllÀhÀn se aamuseisokki vÀhÀn nolottaa, jos lapset sen huomaa, ei sitÀ housut tÀysin peitÀ.

Vierailija
8/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀn olen jo jossain - ehkÀ tÀÀllÀ - kertonut. Olin lukiolaispoikana tÀtini luona maalla auttamassa marjojen poiminnassa, kaikessa rauhassa ja ilkosillani, kun tÀti tuli oman marjaÀmpÀrinsÀ kanssa saman pensaan toiselle puolelle.

Poimittiin kaikessa rauhassa, juteltiin mitÀ juteltiin, ei paljoa, ja koko ajan olin tietoinen, ettÀ se tilanne, alastomuuteni alkoi kiihottaa. Ei ehkÀ niinkÀÀn henkeÀ kuin lihaa, ja tajusin hÀmmentyen, ettÀ elimeni oli paisunut niin ettÀ esinahka alkoi vetÀytyÀ.

Sen saattoi toistaiseksi peittÀÀ, mutta miten ollakaan, marjapensaassa ympÀrillÀni laiskasti pörisseistÀ ampiaisista yksi tuikkasi piikillÀÀn suoraan terskan pÀÀhÀn.

SitÀ sitten jouduttiin hoivailemaan, eikÀ nolouttani kovinkaan helpottanut tÀtini hilpeÀ naureskelu.

EikÀ sekÀÀn, ettÀ totta kai tarina myös hieman levisi lÀhipiiriin.

Vierailija
9/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tÀtini luona maalla auttamassa marjojen poiminnassa, kaikessa rauhassa ja ilkosillani

No niinpĂ€ tietysti, mitenkĂ€s muutenkaan siellĂ€ mailla oltaisiin kuin ilkosillaan tilan askareita hoitamassa 🙄

Vierailija
10/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joskus teininÀ vanhemmat olivat mökillÀ joten pÀÀtettiin kaverin kanssa ottaa pari olutta ja katsoa toisella aikavyöhykkeellÀ jÀrjestetyistÀ olympialaisista kello 3.00 alkava lÀhetys josta Suomeen odotettiin kultaa.

Muutama olut teki tehtÀvÀnsÀ ja nukahdin jo pari tuntia ennen lÀhetyksen alkua.

HerÀsin kolmelta siihen kun kaveri ravistelee minua vaivautuneen oloisena ja selittÀÀ katse muualle suunnattuna ettÀ nyt se alkaa.

TÀssÀ kohtaa huomaan ettÀ minulla on hirveÀ seisokki ja kalun pÀÀstÀ valuneet liimalimat ovat kastelleet tumman lÀikÀn vaaleanharmaiden collarien "teltan" huipulle.

Vierailija
11/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀkait teininÀ kun runkkasin saunan pesuhuoneessa jÀ Àiti pasahti paikalle. Ei siinÀ juuri epÀselvÀksi jÀÀnyt mikÀ toimitus kÀynnissÀ oli. Ja pisteenÀ sen nolouden huipuksi, olin jo niin orgasmin reunalla ettÀ en pystynyt pidÀttÀÀn vaan koko se lasti lÀhti irti vaikka yritin keskeyttÀÀ koko episodin.

Vierailija
12/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kun pikkusisko tuli herattamaan tokkasi sormella ja nauroi. tuskin traumatisoitui.

Vierailija
13/30 |
21.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀkait teininÀ kun runkkasin saunan pesuhuoneessa jÀ Àiti pasahti paikalle. Ei siinÀ juuri epÀselvÀksi jÀÀnyt mikÀ toimitus kÀynnissÀ oli. Ja pisteenÀ sen nolouden huipuksi, olin jo niin orgasmin reunalla ettÀ en pystynyt pidÀttÀÀn vaan koko se lasti lÀhti irti vaikka yritin keskeyttÀÀ koko episodin.

Sanoiko Àiti mitÀÀn?

Vierailija
14/30 |
23.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KuulotesteissÀ, jotka kaikki ovat tÀhÀn asti olleet naispuolisten terkkareiden, sairaanhoitajien ja lÀÀkÀrin tekemiÀ.

SiinÀ sattuu olemaan sopiva sekoitus valta-asemaa ja huolenpitoa. Kuulokkeet ja joissain tilanteissa koppi ovat rajanneet sitÀ, mitÀ kuulen. Minun on pitÀnyt katsoa testaajasta poispÀin etten nÀe sitÀ, ettÀ mitÀ hÀn tekee, ja muutenkin visuaalisten Àrsykkeiden mÀÀrÀ on ollut enemmÀn tai vÀhemmÀn rajattu. Testaaja on mÀÀrÀnnyt sen, ettÀ mitÀ kuulen, ÀÀnet ovat tulleet omalta kannaltani satunnaisen oloisesti ja yllÀttÀen ja minun on pitÀnyt vastata silloin, kun kuulen jotain. Testaaja on varmaan, vaikka ei ole sitÀ minulle kertonut, samalla valvonut, ettÀ en yritÀ huijata.

Ja, samalla, kun olen ollut testattavana ja valvonnan alla, olen kokenut, ettÀ minusta vÀlitetÀÀn ja pidetÀÀn huolta.

Vierailija
15/30 |
23.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tÀtini luona maalla auttamassa marjojen poiminnassa, kaikessa rauhassa ja ilkosillani

No niinpĂ€ tietysti, mitenkĂ€s muutenkaan siellĂ€ mailla oltaisiin kuin ilkosillaan tilan askareita hoitamassa 🙄

No latotanssien jatkoilla heinÀkasassa.

Vierailija
16/30 |
24.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NiimpĂ€, tais mennĂ€ aiemman kirjoittajan fantasiaosastolle 😄 mutta tuli tuosta mieleen, ettĂ€ ihan uskomattoman vapauttavaa ja kiihottavaa olla ulkoilmassa tĂ€ysin alasti. Siis jossain periferiassa, ettei tarvi muihin ihmisiin törmĂ€tĂ€.

Vierailija
17/30 |
24.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NiimpĂ€, tais mennĂ€ aiemman kirjoittajan fantasiaosastolle 😄 mutta tuli tuosta mieleen, ettĂ€ ihan uskomattoman vapauttavaa ja kiihottavaa olla ulkoilmassa tĂ€ysin alasti. Siis jossain periferiassa, ettei tarvi muihin ihmisiin törmĂ€tĂ€.

Totta kyllÀ, ja joskus se pieni paljastumisen mahdollisuuskin voi tuoda vÀhÀn lisÀjÀnnitystÀ. Joskus kauan sitten olin kuumana pÀivÀnÀ Repoveden kansallispuistossa kiertelemÀssÀ. Aika pian tuli jo sen verran kuuma, ettÀ piti poiketa vÀhÀn pienemmÀlle polulle ja metsÀlammen rantaan, nakuksi ja uimasilleen. Oli sen verran jÀnnittÀvÀÀ, ettÀ piti sen pÀÀlle tyydyttÀÀ itsensÀ, ja kun olin valmiiksi pÀÀssyt, niin jotain rapinaa tai liikettÀ kuului pienen matkan pÀÀstÀ. Ei koskaan selvinnyt ettÀ oliko marjastaja vaiko vain jokin elukka, mutta toivottavasti piti nÀkemÀstÀÀn.

Paluumatkalla pulahdin vielĂ€ toisessakin paikassa, mutta siinĂ€ ei jÀÀnyt mitÀÀn epĂ€selvĂ€ksi. Kun istuin rantakalliolla kuivattelemassa edelleen alasti, niin niemennokan takaa ehkĂ€ 50 metrin pÀÀstĂ€ ohi menee kirkkoveneellinen keski-ikĂ€istĂ€ porukkaa. Hieman huutelua ja pientĂ€ naljailua sieltĂ€ kuului, onneksi ei nyt siinĂ€ kuitenkaan ollut kulli kovana. Muina miehinĂ€ istuskelin, mihinkĂ€pĂ€ siitĂ€ enÀÀ olisi karannut

PitĂ€isikin löytÀÀ jokin sopiva paikka nakuiluun kunhan ilmat tĂ€stĂ€ lĂ€mpenevĂ€t. Retkeily on tĂ€ssĂ€ parina vuonna lisÀÀntynyt kuitenkin sen verran, ettĂ€ aika pusikkoon saa mennĂ€, jos ei ihan tauotonta yleisöÀ kaipaa. HyvĂ€ puoli on, ettĂ€ vaimo tuntuu tykkÀÀvĂ€n, jos vĂ€hĂ€n paljastelen hĂ€nelle luonnon helmassa, niin ehkĂ€ siinĂ€ on motiivia hakea paikkoja 😀

Vierailija
18/30 |
07.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/30 |
07.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva. kivaunisulla vaan ottiko se sun ÀippÀ siinÀ sen lastinsuihinsa? vai paikalle myös 'vahingossa' osunut isosiskosi? toi jÀi muuten niin hyvÀstÀ unestasi vÀhÀn vajaaksi.. tiÀksÀ?

Vierailija
20/30 |
07.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

aamuerektio kirjoitti:

kun pikkusisko tuli herattamaan tokkasi sormella ja nauroi. tuskin traumatisoitui.

kiva herÀtÀ kovana unesta. tiedÀn kyllÀ tuon tunteen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yhdeksÀn viisi