Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Minä asuin äitini luona ( olen nainen) kun tapasin mieheni.
Tässähän se nähdään, et pitäs olla rikas ja täydellinen.. Vinkkinä teille miehet.
Hyvät miehet poistaa deittiapit muutamassa viikossa, muutama hassu tykkäys ja nekin joltain mt-ongelmaiselta tai 5 lapsen yh:lta. Nuo apit ei tee muuta kun syö itsetuntoa
Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.
Kait muistat helsingin kivat vuokrahinnat? Moni voi muuttaa säästää vanhempien luokse sillä aikaa. Itse olen työssäkäyvä mies ja muutan kyllä pois, jos tapaan jonkun.
Mun mielestä teit päätöksen 1-tunnissa tuntematta ihmistä ollenkaan. Luultavasti mukana on paljon lisäkriteerejä, joita et tässä mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Ei kunnon miehen tarvitse käyttää kyseistä palvelua kun muutenkin saa naista eikä tarvitse sitoutua
Minkä ikäisiä miehet olivat, entä ap?
Mulle olisi kelvannut nuo vanhemmillaan asuvat ja ehkä 130 kg myös.
Ihan yksinkertainen syy: pk-seudulla on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä. Ja sen todellakin huomaa juuri Tinderissä. Kymmentä korkeasti koulutettua, fiksua ja omillaan pärjäävää naista kohden löytyy ehkä kaksi miestä, jotka sitten vielä ovat ap:n kuvauksen mukaisia. Itse löysin miehen lopulta sadan kilometrin päästä. Jos en olisi laajentanut hakua, olisin varmaan edelleen sinkku.
Hyvät miehet on varattu... ja naiset...
Maaseudulla ne miehet on. Millainen susta ois hyvä? Sinne menee ja kuorii kermat päältä. Kaupunkimiehet on just tollasia syrjäytyneitä moniongelmaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Pääkaupunkiseudulla on paljon enemmän kaltaisiasi naisia kuin miehiä. Voi myös olla, että ilma profiilisi houkuttelee tietyntyyppistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se nähdään, et pitäs olla rikas ja täydellinen.. Vinkkinä teille miehet.
Irtosuhteita saa aina kun on riittävästi varallisuutta niin ei tarvitse sitoutua yhteen naiseen. Ainoa varjopuoli on se että joutuu kuuntelemaan hetkellisesti järkyttävää kotkotusta kun nainen on suunnitellut yhteisen tulevaisuuden ja se suunnitelma kariutuu
Mä otin ton 130 kg ja oon ollut tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu et ainakaan ole, se tuli jo aloitusviestissä selväksi
Unohtakaa appsit ja menkää IRL. Esim laivoilla on väkeä kauempaakin.
Ei Helsingissä ole hyviä sinkkumiehiä. Kaikista, joiden kanssa kävin siellä asuessani treffeillä, huomasi melkein heti, miksi ovat sinkkuja.
Tätä se on täällä. Asun Espoossa ja käyn bilettämässä Helsingissä joka viikonloppu. Olenko löytänyt ketään? No en.