Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kieltää opiskelijoiden osallistumisen synnytykseen?

Vierailija
20.04.2022 |

Haluaisin synnytyksestäni mahdollisimman rauhallisen tapahtuman. Olen menossa synnyttämään opetussairaalaan (OYS), voinko kieltää opiskelijoiden osallistumisen synnytykseen?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ainakin esittää toiveen sairaalalle. Luultavasti ottavat sen huomioon

Vierailija
2/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulta kysyttiin saako tulla .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua opiskelijoita? Miten heistä ikinä tulee ammattilaisia, jos eivät saa harjoitella?

Vierailija
4/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Aina kysytään saako opiskelijat olla läsnä

Vierailija
5/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niillä opiskelijoilla on sun ja sun synnytykselle aikaa. Kätilöt huitelevat pää kolmantena jalkana ties missä ja opiskelija on sun luona

Vierailija
6/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei siihen tapahtumaan kaipaa ketään ylimääräisiä yleisöksi. Voit kieltää opiskelijat.

Vierailija
7/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina kieltää opiskelijat. Lisäksi voit aina myös kieltää tietyn ammattilaisenkin osallistumisen.

Vierailija
8/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua opiskelijoita? Miten heistä ikinä tulee ammattilaisia, jos eivät saa harjoitella?

Kuljen jatkuvasti näissä oppilaitoksissa opiskelevien kanssa samoissa busseissa enkä halua olla siellä kuulemieni keskustelujen kohde.

Vierailija
9/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljen jatkuvasti näissä oppilaitoksissa opiskelevien kanssa samoissa busseissa enkä halua olla siellä kuulemieni keskustelujen kohde.

Höpöhöpö

Vierailija
10/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytyksessä oli mukana opiskelija. Kysyttiin voiko olla. Ei mua häirinnyt. Toisessa synnytyksessä ei ollut, eikä edes kysytty. En olisi edes halunnut, koska oli niin vaikea ja kivulias. En meinannut saada supistuksilta edes sairaalan vaatteita päälle.

Vierailija
11/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Totisinta totta.

Vierailija
12/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei siihen tapahtumaan kaipaa ketään ylimääräisiä yleisöksi. Voit kieltää opiskelijat.

Itse en ainakaan kummallakaan kerralla tositoimissa juuri edes huomannut keitä kaikkia huoneessa on, moni on kuitenkin kivusta ja muusta sekaisin. Synnytyslääkäristä ja anestesialääkäristäkään ei ensimmäisellä kerralla jäänyt kuin hämärä muisto, en muistanut edes kasvoja enää siinä kohdassa kun vauva oli sylissä.

Vierailija
13/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijoillakin on salassapito- ja vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
14/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa lienee tulisivatko opiskjelijat seuraamaan synnytystä sivusta vai ovatko he ns. töissä synnytyksessä.

Vierailija
15/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijoillakin on salassapito- ja vaitiolovelvollisuus.

On mutta noudattaminen on eri asia.

Vierailija
16/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei opiskelijat oo siellä ylimääräisinä vaan opiskelevat ammattia. Naapurin pena on siellä (luultavasti) ylimääräisenä.

Vierailija
17/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkin on minulle käynyt, että huoneeseen tulee tuntematon ihminen, jota gyne kehottaa kokeilemaan kohdunsuun tilannetta. En nähnyt, kuka hän oli, minkä niminen hän oli eikä minulta edes kysytty lupaa. Olin siis puolialasti gynen pöydällä jalat telineissä, kun hän lampsi koputtamatta huoneeseen.

Vierailija
18/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkin on minulle käynyt, että huoneeseen tulee tuntematon ihminen, jota gyne kehottaa kokeilemaan kohdunsuun tilannetta. En nähnyt, kuka hän oli, minkä niminen hän oli eikä minulta edes kysytty lupaa. Olin siis puolialasti gynen pöydällä jalat telineissä, kun hän lampsi koputtamatta huoneeseen.

Niin?

Miten tämä liittyy opiskelijoihin synnytyksessä?

Vierailija
19/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä tule kuin yksi opiskelija ja se kannattaa ottaa! Sillä opiskelijalla on tarve pärjätä siinä tilanteessa ja hoitaa se tilanne hyvin. Opiskelijalla ei ole niitä pinttyneitä tapoja tai toimintamalleja sieltä kahdenkymmenenvuoden takaa. Lisäksi opiskelija on koko ajan siinä kun oikeat kätilöt voi kiiruhtaa minne milloinkin.

Vierailija
20/143 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Miten tämä liittyy opiskelijoihin synnytyksessä?

Mietipä nyt ihan kunnolla, niin ehkä keksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän