Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko kieltää opiskelijoiden osallistumisen synnytykseen?

Vierailija
20.04.2022 |

Haluaisin synnytyksestäni mahdollisimman rauhallisen tapahtuman. Olen menossa synnyttämään opetussairaalaan (OYS), voinko kieltää opiskelijoiden osallistumisen synnytykseen?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin synnyttämässä toista lastani, tuli siihen lääkäri kysymään, saako tulla opiskelijaryhmän kanssa seuraamaan synnytystä. Sanoin ei, koska mulla oli siihen oikeus. Olin jo ponnistusvaiheessa. Aina on oikeus vastata ei, kun kerran kysytään.

Vierailija
142/143 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olin synnyttämässä toista lastani, tuli siihen lääkäri kysymään, saako tulla opiskelijaryhmän kanssa seuraamaan synnytystä. Sanoin ei, koska mulla oli siihen oikeus. Olin jo ponnistusvaiheessa. Aina on oikeus vastata ei, kun kerran kysytään.

Ei

Ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö kirjoitti:

Avautumisvaiheen hoitaminen on vaikein tehtävä. Sen oppii vain rinnalla olemalla, ei juoksemalla huoneesta toiseen. Yleensä ainakin omalla työpaikalla pyritään siihen, että kätilöopiskelija hoitaa yhtä synnyttäjää kerrallaan.

Mitä se opiskelija siis tekee tässä vaikeassa avautumisvaiheessa? On rinnalla? Sitten valmistuneena ei tee tätä enää lainkaan.