The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Ei pysty! Tää on liian paha tää kihlajaisista kertova jakso. Renny selittämässä kihlajaisissaan että "Jaajo..niisk...sä muutit mun elämän" :'----D Johannan isukki maistissa puhumassa Rrrennille ja miten ylpeä on, huh huh.
Ei pysty! Tää on liian paha tää kihlajaisista kertova jakso. Renny selittämässä kihlajaisissaan että "Jaajo..niisk...sä muutit mun elämän" :'----D Johannan isukki maistissa puhumassa Rrrennille ja miten ylpeä on, huh huh.
Täällä taas on menossa Italian elokuvajuhlat. To-del-la kiusallista kun kourallinen ihmisiä paikalla ja tosi kotikutoisen näköistä. Samaan aikaan Cannessa oli vähän isommat kemut.
On tolla Rennyllä joku omatunnon hiven olemassa, kun aina kun valehtelu menee todella paksuksi, sulkee silmät ja alkaa vääntää tekoitkua.
Vierailija kirjoitti:
Rennyn leffat on surkeita.
P*ska ohjelma muun p*skan seassa.
Deep blue sea, Cliffhager ja Long kiss goodnight ovat ihan hyviä leffoja. Muista en niin välitä.
Miksi mulle tuli siinä niiden salahäissä Johannasta teennäinen kuva. Että odotettiin että hän on liikuttunut, niin korosti itkua ja nieleskeli ja piti taukoja erityisen paljon. Mulle tuli mieleen kehno näyttelijänsuoritus, kun ilmasutaidon ryhmässä olevaa koululaista kehotetaan esittämään liikuttunutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä lady Johanna samaan malliin päissään kuin Renny. Itse en kestä selvinpäin humalaisia hetkeäkään, jo hajukin etoo. Tosi paljon pitäisi maksaa, että sietäisin.
Mitenköhän lapsi sopii tuohon menoon..renni on tottunut olemaan kaiken huomion keskipiste ja kontrolloimaan kaikkea ja kaikkia.
Mun silmään noissa kihlajaisissa oli paljon julkimoita ja vähän aitoa tunnelmaa. Taitaa moni nauraa partaansa paagen menolle.
Jaajo... sä muutit mun elämän 🤣🤣🤣🤣🤣 ei taaskaan pettänyt tämä sarja!!
Nyt vaikutti Johanna storyissaan hieman väsyneelle. Ei ihme kun arki on yhtä menemistä ja kuitenkin jo raskaus pitkällä, ja edessä muutto toiselle mantereelle. Tiuski Myyllekin että "älä vedä". Sitten loppua kohti skarppasi että en tiedä mitään parempaa :):):)
Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?
Vierailija kirjoitti:
On tolla Rennyllä joku omatunnon hiven olemassa, kun aina kun valehtelu menee todella paksuksi, sulkee silmät ja alkaa vääntää tekoitkua.
Esim jakso 11 kohdasta 8:20 lähtevä lause päättyy paksuun valheeseen, silmien sulkemiseen ja tekoherkistymiseen.
Renny laskee luikuria minkä ehtii, mutta ei varmaan 90% kerroista edes huomaa, vaan tarina muuttuu omassakin päässä todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo... sä muutit mun elämän 🤣🤣🤣🤣🤣 ei taaskaan pettänyt tämä sarja!!
Mikä juttu tämä on??
Elän läpi eroani narsistista ja tämä on niin triggeröivää. Mua niin jo valmiiksi säälittää Johanna. Samanlainen hyväuskoinen hölmö, mitä itsekin olen. Ja koiraa säälin. Ja vauvaa myös. Renny uikoon itse omassa liemessään, hänen tefloninsa kestää ja kohta on seuraava nainen maailman paras ja ihanin.
Sitä pitää kyllä vähän kadehtia noissa narsisteissa, että heillä on koko ajan ja alati meneillään se paras suhde, paras kumppani, parasta seksiä jne. Ja seuraava on taas paras.
Vierailija kirjoitti:
Elän läpi eroani narsistista ja tämä on niin triggeröivää. Mua niin jo valmiiksi säälittää Johanna. Samanlainen hyväuskoinen hölmö, mitä itsekin olen. Ja koiraa säälin. Ja vauvaa myös. Renny uikoon itse omassa liemessään, hänen tefloninsa kestää ja kohta on seuraava nainen maailman paras ja ihanin.
Sitä pitää kyllä vähän kadehtia noissa narsisteissa, että heillä on koko ajan ja alati meneillään se paras suhde, paras kumppani, parasta seksiä jne. Ja seuraava on taas paras.
Olen pahoillani puolestasi.😔
Mullakin piippaa n-tutka kun Rennyn juttuja kuuntelee. Kohde on ihan pihalla, vaikka eristäminen on jo alkanut...
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?
Tuo teatteri menee sinuun täydestä?
Mainehaittaa on vaikea korvata rahalla.