Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
801/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy-koira paskoi hotellissa. Yleisö vaatii tietää mitä maksoi siivous!

Ja paskoi siis vieläpä JONKUN MUUN huoneeseen.

Tais mainehaitta huolettaa hotelliakin enemmän, kun itse lika...

Koiraparka tarvitsis kyllä kouluttajan ja jonkun täyspäisen hoitajan. Nyt sillä ei ole aavistustakaan, mitä sen milloinkin pitäis tehdä ja minne mennä.

Kuvittele mielessäni hotellin henkilökunnan reaktiota😱, kun Renny ja Johanna joskus tulevaisuudessa haluavat varata huoneen koiran lisäksi myös lapsilleen... Mihin tällainen säntäilevä sirkus eristettäisiin - tai miten sanottaisiin kohteliaasti, että ehkä joku muu hotelli sopii heille paremmin??

Korvaavat kyllä vahingot. Rahaa kun on.

Mainehaittaa on vaikea korvata rahalla.

Vierailija
802/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty! Tää on liian paha tää kihlajaisista kertova jakso. Renny selittämässä kihlajaisissaan että "Jaajo..niisk...sä muutit mun elämän" :'----D Johannan isukki maistissa puhumassa Rrrennille ja miten ylpeä on, huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty! Tää on liian paha tää kihlajaisista kertova jakso. Renny selittämässä kihlajaisissaan että "Jaajo..niisk...sä muutit mun elämän" :'----D Johannan isukki maistissa puhumassa Rrrennille ja miten ylpeä on, huh huh.

Vierailija
804/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas on menossa Italian elokuvajuhlat. To-del-la kiusallista kun kourallinen ihmisiä paikalla ja tosi kotikutoisen näköistä. Samaan aikaan Cannessa oli vähän isommat kemut.

Vierailija
805/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tolla Rennyllä joku omatunnon hiven olemassa, kun aina kun valehtelu menee todella paksuksi, sulkee silmät ja alkaa vääntää tekoitkua.

Vierailija
806/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn leffat on surkeita.

P*ska ohjelma muun p*skan seassa.

Deep blue sea, Cliffhager ja Long kiss goodnight ovat ihan hyviä leffoja. Muista en niin välitä.

Vierailija
807/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle tuli siinä niiden salahäissä Johannasta teennäinen kuva. Että odotettiin että hän on liikuttunut, niin korosti itkua ja nieleskeli ja piti taukoja erityisen paljon. Mulle tuli mieleen kehno näyttelijänsuoritus, kun ilmasutaidon ryhmässä olevaa koululaista kehotetaan esittämään liikuttunutta.

Vierailija
808/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä lady Johanna samaan malliin päissään kuin Renny. Itse en kestä selvinpäin humalaisia hetkeäkään, jo hajukin etoo. Tosi paljon pitäisi maksaa, että sietäisin.

Vierailija
809/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän lapsi sopii tuohon menoon..renni on tottunut olemaan kaiken huomion keskipiste ja kontrolloimaan kaikkea ja kaikkia.

Vierailija
810/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään noissa kihlajaisissa oli paljon julkimoita ja vähän aitoa tunnelmaa. Taitaa moni nauraa partaansa paagen menolle.

Vierailija
811/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo... sä muutit mun elämän 🤣🤣🤣🤣🤣 ei taaskaan pettänyt tämä sarja!!

Vierailija
812/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikutti Johanna storyissaan hieman väsyneelle. Ei ihme kun arki on yhtä menemistä ja kuitenkin jo raskaus pitkällä, ja edessä muutto toiselle mantereelle. Tiuski Myyllekin että "älä vedä". Sitten loppua kohti skarppasi että en tiedä mitään parempaa :):):)

Vierailija
813/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?

Vierailija
814/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tolla Rennyllä joku omatunnon hiven olemassa, kun aina kun valehtelu menee todella paksuksi, sulkee silmät ja alkaa vääntää tekoitkua.

Esim jakso 11 kohdasta 8:20 lähtevä lause päättyy paksuun valheeseen, silmien sulkemiseen ja tekoherkistymiseen.

Vierailija
815/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny laskee luikuria minkä ehtii, mutta ei varmaan 90% kerroista edes huomaa, vaan tarina muuttuu omassakin päässä todeksi.

Vierailija
816/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo... sä muutit mun elämän 🤣🤣🤣🤣🤣 ei taaskaan pettänyt tämä sarja!!

Mikä juttu tämä on??

Vierailija
817/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän läpi eroani narsistista ja tämä on niin triggeröivää. Mua niin jo valmiiksi säälittää Johanna. Samanlainen hyväuskoinen hölmö, mitä itsekin olen. Ja koiraa säälin. Ja vauvaa myös. Renny uikoon itse omassa liemessään, hänen tefloninsa kestää ja kohta on seuraava nainen maailman paras ja ihanin.

Sitä pitää kyllä vähän kadehtia noissa narsisteissa, että heillä on koko ajan ja alati meneillään se paras suhde, paras kumppani, parasta seksiä jne. Ja seuraava on taas paras.

Vierailija
818/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^tämä :(

Vierailija
819/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän läpi eroani narsistista ja tämä on niin triggeröivää. Mua niin jo valmiiksi säälittää Johanna. Samanlainen hyväuskoinen hölmö, mitä itsekin olen. Ja koiraa säälin. Ja vauvaa myös. Renny uikoon itse omassa liemessään, hänen tefloninsa kestää ja kohta on seuraava nainen maailman paras ja ihanin.

Sitä pitää kyllä vähän kadehtia noissa narsisteissa, että heillä on koko ajan ja alati meneillään se paras suhde, paras kumppani, parasta seksiä jne. Ja seuraava on taas paras.

Olen pahoillani puolestasi.😔

Mullakin piippaa n-tutka kun Rennyn juttuja kuuntelee. Kohde on ihan pihalla, vaikka eristäminen on jo alkanut...

Vierailija
820/26888 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen nainen ja tunnen itseni epänormaaliksi kun kuusikumppisellä suomalaismiehellä on suurempi tunteiden ilmaisuvoima kuin itselläni. Tarttisko terapiaa, siis minä?

Tuo teatteri menee sinuun täydestä?

Ketju on lukittu.